miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

!
JA vielä ylläolevaan vuodatukseen lisään sen että ainoa positiivinen asia tossa miehen känniääliönä olemisessa on se, että ei tarvii ainakaan pelätä että mies pettäisi baarireissuillaan. Jos mies jäisi kiinni pettämisestä niin se olisi tehnyt sen selvinpäin, kännissä kun se on niin se on kännissä kun apina. Kukaan ei ottais sen kuntosta viereensä eikä mies siinä kunnossa edes tajuis tehdä mitään sellaista.

no voihan sua, en osaa edes kuvitella miltä susta voi tuntua... :|

kannattaaa ainakin kokeill asoittaa sinne putkaan, ja kysellä onko sun mmiehen nimistä...
voihan olla etta se on jollain kaverillaan ja sammunut sinne eikä kuule puhelinta ja soittaa sitten jossain kohtaa
älä ajattele viellä pahinta... :hug:

siis voi vittu...eihän ne anna mitään apua tuolta poliisilta!!!!
soitin taas siihen päivystykseen ja kysyin putkasta ni sano et ei he anna mitään tietoo, eikä ne kuulemma tykkää siellä putkassa että aletaan kyseleen kun siellä on ilmeisesti kauhea ruuhka tällä hetkellä, osa pääsee pois ja toiset tulee tilalle!
sano et soittele myöhemmin päivällä....

unni
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siis voi vittu...eihän ne anna mitään apua tuolta poliisilta!!!!
soitin taas siihen päivystykseen ja kysyin putkasta ni sano et ei he anna mitään tietoo, eikä ne kuulemma tykkää siellä putkassa että aletaan kyseleen kun siellä on ilmeisesti kauhea ruuhka tällä hetkellä, osa pääsee pois ja toiset tulee tilalle!
sano et soittele myöhemmin päivällä....
Missäpäin asut? Jos tuurilla satut helsingissä asumaan niin kaveri on töissä poliisilaitoksella, voisin kysyä häneltä josko hän tietäisi minne soittaa..?

unni
Ainiin, tuli vielä mieleen että kun miehes oli kerran lähipubissa eikä missään massatapahtumassa, niin itse soittaisin sinne pubiin ja kysyisin onko heillä tietoa miehen liikkeistä. Kyllä ne valitettavasti ovat tottuneet siellä moisiin puheluihin..

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
mihinkäs aikaan ne alkaa päästää putkasta yöllisiä vierailijoita... siis jos ei ole tehnyt mitään vakavaa vaan ollut esim. tuhottomassa kierteessä ja siksi viety...
Eikö ne 12 tuntia yleensä siellä pidä? en tiedä kyllä ihan satavarmasti mut sellainen fiilis mulla on..

oon laittanut viestiä..mutta pelkään kun soitan kokoajan et sen akku loppuu ja sit en saa sitäkään yhteyttä...tässä alkaa kyllä nyt jo pelkään pahinta :'( mistähän saisin sen putkan numeron käsiini...ja jokuhan sanoi et sieltä ei anneta tietoja
no helvetti ku kerrot et teil on lapsiakin jne. et tieto on annettava!
soita sinne kyttälaitokselle ni kyl ne sut oieaan numeroon yhistää!!!

Mäkin kyl vähän pelkäsin,et jos eivät anna tietoa.Mun mies joskus aikoinaan päätyi humalatilansa vuoksi putkaan,kolmen maissa yöllä.Pistivät hänet kymmeneltä aamulla pihalle.Ja oon kuullut muistakin jotka kymmeneltä saaneet lähteä..Toivottavasti asia selkiää pian!Tuo oli muuten hyvä idea,soittaa siihen pubiin..Kerro miehesi tuntomerkit ja koska suurinpiirtein tähän pubiin meni.Kysy koska lähti ja lähtikö yksin,sekä se et missä kunnossa lähti.Ravintoloillakin toki on vaitiolovelvollisuus asiakkaistaan.Mut uskon et pikkusesta pubista kun on kyse(?)ja kun kerrot kuka oot ja kuinka huolissas niin ainakin jotakin kertovat! =)

soitan uudestaan 12 aikaan..ja sit haluan jo selvyyden onko siellä putkassa vai ei....soitin taas äsken kännykkään ni ei mitään, hälyytti kyllä. :'(
siis mäkään en tiedä ollako vihainen :kieh: vai huolestunut :|
Toivotaan että tähän on ihan looginen ja hyväksyttävä selitys!

Tuntuu tosiaan pahalta kun muistan ton fiiliksen aivan liian hyvin. Toivottavasti sun mies ei oo samanlainen mulkQ kun mun exästä paljastui monen vuoden seurustelun ja yhden lapsen syntymän jälkeen :ashamed:

kyllä,ne ottaa kaikki pois,laskee rahat,korut ja kaikki mitä on mukana. Ja kirjaa ylös ja laittavat kaappiin..
NimMerkillä: olen itse kokenut tämän.. :ashamed:

Ja saa soittaa joo kotiin mutta ei sitä omaa kännykkää saa itselleen.. Mäkin soitin poliisilaitoksen puhelimella.. :whistle:

Yhteistyössä