miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne-Täti:
kyllä,ne ottaa kaikki pois,laskee rahat,korut ja kaikki mitä on mukana. Ja kirjaa ylös ja laittavat kaappiin..
NimMerkillä:eek:len itse kokenut tämän.. :ashamed:
No tietysti ottavat pois, mutta sammuttavatko puhelimen?

Kirsi
Mietin vaan, kun poliisit käskeneet soittaa uudestaan päivällä, niin miksiköhän? Oliskohan se mies sittenkin siellä aa-aa? Ja jos on esim. joutunu johonkin tappeluun, niin eiköhän ne iltapäivällä kun on selvempi, niin ala kuulustelemaan tapahtuneesta? Ihan vaan villi veikkaus.

Tapaus omasta elämästä 15 vuoden takaa...Sillonen poikaystävä oli kanssa yön jos toisenkin poissa kotoota baari-illan jälkeen. Kerran sit soitin poliisille ja kyselin että onkohan mahdollisesti putkassa ( oli siis aina olevinaan joutunu putkaan). Noh, eipähän ollu. Tuli kotiin ja selitti kovasti, että oli joutunu taas kerran putkaan kun oli tullu jotain kännikränää... voi video sitä omaa iloa kun pääsin huutamaan naama punaisena, että v...ttu sä missään putkassa oo ollu. Ja seuraavat sanat sit oli, että jos ystävällisesti keräät tavaras ja muutat ihan mihin vaan, vaikka sinne majapaikkanasi pitämääsi putkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ei oo viäkään kuulunut mitään...äsken tossa äite soitti ja sanoin sille, niin sano että ala pakkaan sen "jätkän" tavaroita ja laita viestiä että enään ei oo asiaa tänne ja tavarat oven ulkopuolelle...mutta kun oon enemmän huolissani, kun vihoissani :/
:hug:

vieras
ei oo viäkään kuulunut mitään...äsken tossa äite soitti ja sanoin sille, niin sano että ala pakkaan sen "jätkän" tavaroita ja laita viestiä että enään ei oo asiaa tänne ja tavarat oven ulkopuolelle...mutta kun oon enemmän huolissani, kun vihoissani :/
Hmmm...minusta oli äitiltäs aika tökerösti sanottu! Oikeesti kun luultavammin on putkassa tmv, tuskinpa nyt kuitenkaan kenenkään sängynlämmittäjänä.

Ihan oikea asenne sulla. Siis ei oo mitään ideaa heti vetää pultit ja pakata äijän kamat jos ei tule kotiin.. Jotain on oikeesti voinut sattua ja mies on syytön kunnes toisin todistat.
Ja niin, jos ei aiemmin ole tehnyt mitän, minkä pohjalta nyt olisi syytä epäillä pettämistä tms, niin turha maalailla piruja seinille! ELi munkin mielestä aika tökerö heitto äidiltäs :|

enkä uskalla jatkuvasti soitella sen kännykkään...mutta kohta soitan sen isälle ja sanon miten asiat on, kun meiän piti tänään hakee sen isältä likalle hyllykkökin huoneeseen..eipä taideta mennä :| siis kello tulee jo puol ykstoista eikä mitn.oo vastannu! no jos todella sammunut on jonnekin kunnolla niin heräilee vasta likempänä päivää..

sinkkuäiti
Ei pahalla, mutta kuulostaa et ois mennyt jollenkin naiselle. Kyllä ne uskollisimmatkin miehet saattavat tarpeeksi humalassa iskeä naisia ja on vietävissä helposti. Viime viikonloppunakin joku kihlattu mies piti niin silmäpeliä kun kavereineen tuli minua ja ystäviäni jututtamaan.

meitsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Soitappa miehes isälle. Voisko olla mahdollista, että olisi mennyt sinne yöksi?
Ja luulis et isä olis soittanu kun arvais kuitenkin et oot huolissas
Valitettavasti kaikki eivät tätä tee. Kuten joku tuolla aiemmin jo kerto esimerkin missä ei oltu ilmotettu.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Ei pahalla, mutta kuulostaa et ois mennyt jollenkin naiselle. Kyllä ne uskollisimmatkin miehet saattavat tarpeeksi humalassa iskeä naisia ja on vietävissä helposti. Viime viikonloppunakin joku kihlattu mies piti niin silmäpeliä kun kavereineen tuli minua ja ystäviäni jututtamaan.
Saahan sitä baarissa ihmisiä jututtaa, vaikka varattu oliskin. Eri asia on sitte et ehdottelee ja vonkaa...

sinkkuäiti
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Saahan sitä baarissa ihmisiä jututtaa, vaikka varattu oliskin. Eri asia on sitte et ehdottelee ja vonkaa...
No saa saa. En nyt tarkoittanut pelkkää puhumista, juu nou?

Mun mies oli kans kerran putkassa. Soittelin ja kävin poliisiasemalla ja aina vastaus oli, että he ei saa kertoa ketä siellä on, mutta älä ole huolissasi, kyllä se vielä löytyy... Siitäpä päättelin, että siellä se on, kyllähän ne sanois siinä kohtaa, ettei ole, jollei oikeesti ole siellä.

Yhteistyössä