miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Eräs
Mä oon veljeni hakenu putkasta naapuri kaupungista. Se sai sen verran yöllä soitettua et tuu hakee aamulla. Mut muuten sil otettiin känny pois ja pantiin kiinni.
Toivottavasti miehesi löytyy ja on kunnosssa *halaus*

Harvinaisen ärsyttävää muuten, kun tänne heti jengi tulee selittämään että ihan selkee homma, varmasti jonkun naisen luona. Minkä hiton takia sitä pitää heti sitä pahinta ajatella ja saada muutenkin huolestuneen AP´n vielä pahemmalle mielelle??
Eiköhän AP itsekin tiedä, että sellainen ikävä mahdollisuus toki on, mutta kaikki miehet eivät automaatisesti ole heti vieraissa elleivät ole kotona.

niina
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Harvinaisen ärsyttävää muuten, kun tänne heti jengi tulee selittämään että ihan selkee homma, varmasti jonkun naisen luona. Minkä hiton takia sitä pitää heti sitä pahinta ajatella ja saada muutenkin huolestuneen AP´n vielä pahemmalle mielelle??
Eiköhän AP itsekin tiedä, että sellainen ikävä mahdollisuus toki on, mutta kaikki miehet eivät automaatisesti ole heti vieraissa elleivät ole kotona.

samaa piti juuri kirjoittaa. Ei se mies aina automaattisesti ole toisen naisen luona!!!

ap:l voimia ja toivottavasti saat pian miehesi puhelimen päähän ja sit keskustelette

ei ollu mitään riitaa, ja sano menevänsä vain tohon viereiseen pieneen bubiin...lähen tästä kohta tytön kaa ulos ja käyn kattomassa kuinka se on auki ja jos siinä on puh.numeroo...mä epäilen että se on jonkun ämmän luona tai sit sille on oikeesti tapahtunut jotain pahempaa... :'(

Minkä ikäisiä olette? Ajattelin vaan että voisiko jäädä maitti päälle, menojalkaa vipattaa.. tms? Jos oikein on vauhti päällä, siinä ei välttämättä ajattele kotiväkeä vaan antaa mennä, valitettavasti. Enkä tarkoita että toisia naisia olisi, "nauttii" vaan vapaudestaan. toivottavasti ilmoittelee pian itsestään!

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
No niinpä! Mua ärsyttää myös suunnattomasti.
Oma mies jätti kerran myös tulematta yöksi kotiin eikä ilmoittanut mitään. Tunnen hänet eikä kyllä käynyt mielessäkään että olis jonkun naisen luona.
Mullekin yks kaveri rupes heti vouhkaamaan että "no nyt se on sua pettänyt, hirvee sika, pakkaa sen tavarat ja heitä ulos, mitä sä tollasta kattelet?!"

Totuus oli se, että mies oli joutunut tahtomattaan osalliseksi tappeluun kun baarin edessä tuli kähinää poken ja miehen kaverin kanssa. Poliisit sitten veivät molemmat kaverukset putkaan :kieh: Joskus 11 jälkeen se sieltä sitten kotiutui..
Oli muuten tää mun syyttelijä-kaveri hiukan nolona kun oli koko aamun keuhkonnu miten mun mies on sika ja pettäjä :whistle:

mein isäntä teki kans kerran tuolleen, heräsin aamu 5 eikä ollu tullu kotio, yleensä viimeistään klo3 oli sovittu kotiintuloaika... ootin viel esikoista, hieman yliherkkänä muutenkin :kieh: puhelin oli kiinni, soitin kaverille et onko hänen miehensä tullu kotiin ja oli klo2 aikaa, samalla taksilla tulleet ja matkaa oli 200m talojen välillä :headwall: ihan paniikissa puin päälle ja olin et lähden ettii sitä jostain katuojasta, ni avasin oven käytävään ni siellähän se makas rappusilla verilammikossa |O puhelin ja kenkä löyty etupihalta, toinen kenkä löytä kaks päivää myöhemmin talon toiselta puolen... oli ilmeisesti kaatunu pihalla ja käsi auennu, siitä se veri siis... mut kyl säikytti :snotty:
en ikinä uskos et pettäs, ennemmin et on sammunu johonki tjs....ne ku ei tajuu lopettaa ajoissa sitä juomista |O

harmaanaama
Ap; tiedän miltä sust tällä hetkellä tuntuu, koska on omakohtasta kokemusta =( Tunteet heittelee laidasta laitaan kun miettii mitä kaikkea on voinut sattua eikä tiedä onko enemmän vihainen vaiko huolestunut vai mitä =( Toivon että ukkos saapuu pian kotiin ja saat jonkun todella hyvän selityksen...

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Klo 3 kotiintuloaika?? Hmm...
Aikuisella ihmisellä kotiintuloaika...mä en ymmärrä =) mutta ei kait tarveekkaan
heh, tosta jutusta on 3v, siinä ajassa on oppinut luottamaan enemmän ;) mut lähinnä just sitä et pitää ilmottaa jos menee myöhempää, ja ellei kuulu mitää ni tietää toinen et jotain voinu sattua :whistle:
en tiiä ny tajusitteko pointtia mut meillä toiminu kuitenkin ;)

Yhteistyössä