miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Oikein

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mies onsanonut että oli sillä työkaverillaan..mutta välttelee kaikkia mun tiukkoja kysymyksiä :kieh: ja oon kysyny ihan suoraan et oliko jollain naisella niin sano et ei ollu, ja sen verran miestäni tunnen et sanois kyllä ihan suoraan jos on ollut jossain hunningolla. et se siitä, toisin sanoen..sanoin kyllä et tää oli vika juttu, et lähtee yksin ilman mua, koska mä kans "viihdyn" kuppiloissa vaikkakin nyt en voikaan juoda. ja sanoin et jos tulee semmonen kerta viä et meinaat ottaa ja lähtee yks kaks niin sit otan ronskimmat aseet esiin :D
pankki kortti pois ja kaljat lavuaarusta alas :kieh:

jos mun ukko tekis noin ei olis takasin asiaa en jaksais kuunnella sen valheita....toi tilanne jo loukkais niin paljon että sais mennä sinne mistä tulikin.....mut jokaine tavallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kauhukakara:
Oikein

mies onsanonut että oli sillä työkaverillaan..mutta välttelee kaikkia mun tiukkoja kysymyksiä :kieh: ja oon kysyny ihan suoraan et oliko jollain naisella niin sano et ei ollu, ja sen verran miestäni tunnen et sanois kyllä ihan suoraan jos on ollut jossain hunningolla. et se siitä, toisin sanoen..sanoin kyllä et tää oli vika juttu, et lähtee yksin ilman mua, koska mä kans "viihdyn" kuppiloissa vaikkakin nyt en voikaan juoda. ja sanoin et jos tulee semmonen kerta viä et meinaat ottaa ja lähtee yks kaks niin sit otan ronskimmat aseet esiin :D

Sanoiko siihen mitään miksi ei vastannut sun soittoihin tai viesteihin?

Kuulostaa porvoolta tai siis en voi ymmärtää miten tuollainen selitys menee naiselle läpi. "Sen verran tunnen miestäni" on todella lapsellinen ajatus. Ei kukaan voi todella tuntea toista, siis sitä miten käyttäytyy esim humalassa. Miten voisikaan kun ei ihminen itsekään välttämättä tiedä miten käyttäytyy perseet olalla.

Kai sitten jos on pullat uunissa niin ei uskalla vaatia totuutta? Olishan se ihan perseestä jos äijä käy painamassa muita kun oma akka maha pystyssä? En silti ovimatoksi alentuis...

Alkuperäinen kirjoittaja kauhukakara:
Oikein

Aiot alkaa miehesi äidiksi kuulostaa tosi "ihanalta." Ehkä miehesi ei vaan jaksa kuunnella sinua

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi että pidän teitä alhaisina.. kyllä ihminen voi alas vajota.. toivottavasti saisi t joskus itse nahoissasi tuntea miltä tuntuu kun mies pettää.. olet niin.. ällöttävä

Joo tiedän kyllä mitä se on,mun exaviomieheni petti minua useammankin kerran.Ehkä juuri sen vuoksi aloitinkin seksisuhteen varatun miehen kanssa,mene ja tiedä.

Kuuleppas jep,alkaako sun nimi kenties s-kirjaimella?????

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Saattoipa olla. Mut eipä tämä tapahtuma vaikuta mitenkään muhun. Kun tosiaankaan kaikki miehet ei petä.

Tai osaavat tehdä sen tosiaankin salassa.
Niin että KAIKKI miehet pettää, mut toiset vaan salaa sen paremmin?
:headwall:
No, toisilla ei ole siihen edes mahdollisuuksia. Vaikka eipä omalla ukolla ole siihen halujakaan.

Oon miettiny kans tuota...missä välissä ehtis pettää? kun tiän kaikki sen menot...siltikin joskus epäilyksen peikko käy...

täällä taas...nukuttiin tossa niin en ollut koneella...monet on kyllä sitä mieltä että ollut naikkosella yötä...ja mäkin oon vähän sen puoleen kallistunut!...mutta mitä mä teen...oon nyt raskaana taas, toukokuussa vaavin pitäs syntyä... mies väittää vaan olleensa siellä työkaverillaan, vielä en oo ottanut yhteyttä.

soita työkaverille ja kysy että jäikö mieheltä joku tavara sinne (minkä tiät varmasti että on mukana..)

Ei muuta voi kun nauraa teille NAISET!!!!! Joku kirjottikin että KOSKAAN EI VOI TIETÄÄ EIKÄ VOI LUOTTAA TÄYSIN!!!siis tuo on totta,ette voi olla sata varmoja miehistänne,naurettavaa tollanen sanominen ettei mun mies petä...joo eipä niin näkisittepä vaan hah hah! ja se on niin totta et ei pettäminen aina baaria,viinaa ja tollasta tartte vaan se käy kuulkaa niin helposti ihan huomaamatta! mine ainakaa ukkooni täysin luota,aina on pieni mahdollisuus vaikka ei baareis käy eikä muutenkaa mene missään,mut siltikään en luota sata varmana. ei keneenkään voi luottaa,niin moni pettää ikävä kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja naurettavaa:
Ei muuta voi kun nauraa teille NAISET!!!!! Joku kirjottikin että KOSKAAN EI VOI TIETÄÄ EIKÄ VOI LUOTTAA TÄYSIN!!!siis tuo on totta,ette voi olla sata varmoja miehistänne,naurettavaa tollanen sanominen ettei mun mies petä...joo eipä niin näkisittepä vaan hah hah! ja se on niin totta et ei pettäminen aina baaria,viinaa ja tollasta tartte vaan se käy kuulkaa niin helposti ihan huomaamatta! mine ainakaa ukkooni täysin luota,aina on pieni mahdollisuus vaikka ei baareis käy eikä muutenkaa mene missään,mut siltikään en luota sata varmana. ei keneenkään voi luottaa,niin moni pettää ikävä kyllä!

Näinhän se on. Ei keneenkään voi 100-prosenttisesti luottaa, mutta voi vain toivoa, että pariskunnasta molemmat pysyisivät kaidalla tiellä. Mies tosiaan voi pettää, mutta niin voi vaimokin. :D

ja mitähä tuo taas auttaa??? :o

Mulle henk.kohtaisesti olisi jo pettämistä(luottamuksen ainakin)tuo koko tilanne,ettei vastata puheluun , eikä keskustella kunnolla.

Sori vaan,mutta en voi käsittää miten joku voi vaan antaa asia olla.

Ja se että sanoo ettei ollut kenellään naisella niin eihän se nyt sitä tarkoita ettei olis ollut jonkun naisen kanssa.. Jospa sitä seuraa oli siellä työkaverin luona ja siksi ei vastannut puhelimeen. :whistle:

mulla jos sois hälytyskellot tos vaihees jos alkaa vältteleen muita kysymyksiä.. JOs on puhtaat jauhot pussissa niin kyllä silloin osais vastata kaikkiin kysymyksiin..

Ja toinen.. eikö sulla yhtään soi päässä et sä tapaat sun miehen aamulla baarin ovella eikä kotona??? MIks ukko lähtee aamulla baariin eikä kotiin? EI soita? ei tekstaa? ei ilmota mitään et on kunnossa ja tulossa kotiin ( vaikka ei kyl ollu )

exä teki kans et oli yön poissa ja oli muka nukahtanu moottoripyörätalleille.. no meni kk niin jäi kiinni naikkosesta..

Musta toi ettei ilmota mitään, ei vastaa puhelimeen ei viesteihin, niin osottaa suurta epäkunnioitusta!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:

ja mitähä tuo taas auttaa??? :o

nii ja tohon vaan et ei kannata ruveta sun miehelle äidiksi... tulee vaa kapinointia ja surua ja murhetta vaa lisää..

Antakaa ap:n tehdä omat johtopäätöksensä. Varmasti vaikeaa nyt vaan heittää miestä pihalle kun on lapsi ja toinen tulossa. Ei ole stressi hyväksi raskaana olevalle. Ap:n mies olisi sikäli voinut pikkusen enemmän ajatella aivoillaan.

Ehkäpä onkin ihan hyvä että katsot jutun "läpi sormien". Onpahan yksi hajonnut perhe vähempi...
Jos tuollainen toistuu niin sitten kannattaa kyllä jo nostaa kissapöydälle! Tsemppiä ja jaksamista jatkoon teetpä asian suhteen sitten päätöksen minkä hyvänsä! :hug:

Ei kannata olla liian epäluuloinen. Jos itse uskot selitykset, niin se on oma asiasi, usko vaan , äläkä epäile. Mutta siinä olen muiden kanssa samaa mieltä, ei se pettäminen tarvitse yötä, ylitöitä eikä katoamisia. Se voi käydä suurinpiirtein kauppareissulla, koiraa ulkoiluttaessa, työmaalla ( vaikka siellä siivouskopissa ) tai missä vaan. Sen verran olen elämää nähnyt, että joskus mikä vaan paikka ja mikä vaan hetki riittää... niille jotka sille tielle lähtee, kaikki ei koskaan lähde petoksen tielle. Mutta ei voi kun luottaa, kunnes toisin todistetaan.

Onpas tullut melkoinen ketju!

Ihmetyttää itseä, että miten niin moni heti epäilee puolisoa pettämisestä, jos jotain tuollaista sattuu. Meillä on mies kerran ollut kateissa ja ryöminyt puolilta päivin nöyränä kotiin. Kertoi sammuneensa kaverinsa sohvalle. Kun kysyin, miksei soittanut herättyään, tunnusti, ettei halunnut kuulla mitään itkuraivaria puhelimessa. Kuunteli sen sitten livenä.

Kävi toki mielessä sekin, että on ollut jonkun naisen luona, mutta mitäpä tuota vatkaamaan? Ikinä en totuutta selville saisi. Jos olisi pettänyt, niin olisi varmaan hankkinut alibin itselleen. Ja taas jos ei, niin miten ihmeessä mies voi todistaa, ettei ole pettänyt? Pyytämällä kaveria kertomaan? Uskoisitteko?

Siispä uskoin ja uskon jatkossakin mieheni olevan syytön kunnes toisin todistetaan. Myöhemmin samainen kaveri perheineen oli meillä saunomassa ja grillaamassa ja tuli puheeksi kännitoilailut. Vaimo kertoi tulleensa kerran yövuorosta aamulla kotiin ja löytäneensä pöytäseurueellisen ukkoja viskipullon ja pelikorttien kanssa olohuoneesta nukkumasta. Oli pohtinut hetken, mitä tehdä ja päättänyt sitten mennä nukkumaan. Arvaatte varmaan, kuka viskisieppo oli joukossa.

Luotan mieheeni ja hän minuun. Voi olla sinisilmäistä, mutta minusta parisuhdetta ei voi rakentaa epäilysten ja mustasukkaisuuden varaan.

Mieti tarkkaan, ap! Mitä miehesi voisi tehdä todistaakseen, ettei ole pettänyt? Jos hänen sanansa ei riitä, mikä riittää?

Yhteistyössä