miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

siis kotona juonut 6 kaljaa vai...jos se on juonut baarisa enemmän ja lähteny vaikka kaupungille ja sielt sit vaikka kaverille jatkoille..mite herkästi hän yleesä puhelimen pirinään herää?jos ei ole sit äänettömällä...
ja jos rapulassa nukkuu niin ei kai se ehkä tähän aikaa viel etes reagoi puhelimeen :/

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
tossa sen yks työkaveri soitteli ja vakuutteli mulle et kaikki ok, ja et on varmaankin putkassa...siis mitä mää teen...yhtä kaveria en saa kiinni ja ei sit oo enään muita jäljellä, tai kenen numeroo mulla olis....
no mistä tää työkaveri ties soittaa sulle ja vakuutella et kaikki ok? :whistle: :/

sipuli taas
Ei mutta ihana totta. Mistä ihmeestä nää omille teilleen mieluusti jäävät miehet oikein sikiää??? Olen niin monta kertaa täältä lukenut noista ukoista jotka tuota tekee (ja huom: yleensä EI OLE kyse onnettomuudesta tai vastaavasta) ja ihmetellyt, että onko tollanen ihan nykypäivää. Millainen on sellaisen miehen ajatuksen kulku joka jättää tulematta kotiin, ilmottamatta missä on? Pitää olla älykääpiö tai sitten vaan ei anna vaimolleen mitään arvoa.

mua kyl kieltämättä vähä mietityttää..työkaveri soittaa sulle ja vakuuttaa et kaikki ok,mistä se tietää et sä kaipailet miestäsi??
ettei vaa ois käyny nii et se onki sen luona joka soitti sulle ja siel on muitakin..?
ei pitäs heti ajatella pahinta mut mulla vaa tuli mieleen...

Khimaira
:/ mullekin sattui sama juttu kerran- olin huolesta kipeä kun kukaan ei tiennyt missä ukko on- kaveritkaan eivät yllätys-yllätys "tienneet" |O Arvata saattaa missä oli :(

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
mua kyl kieltämättä vähä mietityttää..työkaveri soittaa sulle ja vakuuttaa et kaikki ok,mistä se tietää et sä kaipailet miestäsi??
ettei vaa ois käyny nii et se onki sen luona joka soitti sulle ja siel on muitakin..?
ei pitäs heti ajatella pahinta mut mulla vaa tuli mieleen...
no ap oli laittanu sil viestiä ja kysyny...

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli taas:
Ei mutta ihana totta. Mistä ihmeestä nää omille teilleen mieluusti jäävät miehet oikein sikiää??? Olen niin monta kertaa täältä lukenut noista ukoista jotka tuota tekee (ja huom: yleensä EI OLE kyse onnettomuudesta tai vastaavasta) ja ihmetellyt, että onko tollanen ihan nykypäivää. Millainen on sellaisen miehen ajatuksen kulku joka jättää tulematta kotiin, ilmottamatta missä on? Pitää olla älykääpiö tai sitten vaan ei anna vaimolleen mitään arvoa.
Voi kuule tätä olen minäkin pohtinut, mulla just tollanen, pian tuleva ex-ukko

Yhteistyössä