Miehelle näpäytys, kun muu ei tehoa..

  • Viestiketjun aloittaja Väsynyt Äippä
  • Ensimmäinen viesti
+0+0
[QUOTE="Hilla";27886796]Eli kun vaimosi anoo sinulta lupaa käydä kerran viikossa jossakin kodin ulkopuolisessa harrastuksessa, niin ehdotat hänelle sen sijaan lasten kanssa saunomista. Sama asia, kun kerran kumpikaan ei ole kotityötä.

Juuri tällaisten urpojen ukkojen takia näitä aloituksia tänne tulee.[/QUOTE]

Ei tarvitse anoa :) tietää vallan mainiosti että voi ottaa vapaa aikaa jos siltä tuntuu..
Hän myös osaa kunnioittaa minun väsymystäni samoin kuin minä osaan kunnioittaa hänen väsymystään, en hetkeäkään epäile että kotona olo ei olisi "rankkaa" henkisesti jos ollaan kotona vuodesta toiseen, Fyysisesti raskasta siitä ei saa tekemälläkään toisin kuin monet työt ovat..
JOS KYSEESSÄ ON NORMAALILAPSET EIKÄ MARGINALITAPAUKSET JOITA TÄSSÄKIN KETJUSSA ON ESITELTY :)

Juuri sun kaltaisten naisten takia en yhtään ihmettele että avioero lukemat ovat niin korkeat sä kun et selvästikkään arvosta mitään muuta kuin mitä itse teet, etkä varmastikkaan kykene olemaan tyytyväinen ennen kuin mies synnyttää lapsen imettää ja hoitaa hänet 100 prosenttisesti, samalla tienaten 5000€/kk toisella kädellä hoitaen KAIKKI kotityöt ja miesten työt :) Samalla kun sinä voit kirjoitella kaksplussan nettipalstalle viestejä joiden sisältö on suunnilleen mieheni on sika itse olen täydellinen..
 
"vieras"
[QUOTE="huoh";27867393]Täysin samaa mieltä. Itse olin 2 lapsen kanssa kotona ja en kyllä ymmärrä näitä kommentteja jossa verrataan sitä töissä oloon.[/QUOTE]

Joo, mulla on ainakin 2 lapsen kanssa kotona ollessa paljon rankempaa kuin mitä nyt on työssä käydessä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27887236]Kannattaa tosiaan harkita sitä lasten tekoa ja kotiäidiksi jäämistä, jos sen kokee noin rankaksi.[/QUOTE]

Ai koska nainen tietää etukäteen ennen lapsen saamista millaista lapsen kanssa elämä tulee olemaan? Just...
 
Kurjenkello harmaana
joo toi oli helppo pv ku oli ruuat valmiina, ei tarvinnut muut kuin syöttää lapset ja siivoilla, loppuaika oli lasten kanssa oleskelua ;) minkä ei pitäisi olla kovin vaikeaa kai?
Jos ihminen pesee pyykkiä jok pv. käy kaupassa joka pv.. imuroi joka pv niin mun mielestä se kyllä kertoo kovasti ettei ole elämänhallinta kunnossa, ja ei tosiaan oo ihme jos väsyy.. Tosin vaikka tekisin kaikki noi mainitsemasi asiat joka ikinen pv aikaa noihin ei menisi kuin 4-5h ;)
4v osaa muuten jo itse käydä suihkussa, pienempää ei voi ihan hirmu useiin pestä :) onko e muuten kotityö jos käy laste kanssa saunassa :)
Höh sua ;D mä pesen keskimäärin koneellisen pyykkiä päivässä, elämänhallinta on silti ihan reerassa! Täällä nyt vaan sattuu asumaan sottapyttyjen lauma! ;) Imuria kävelytän toki kerta viikkoon....
Pitäis taas mennä noita puita kirveellä hakkaamaan kappaleiksi, saa vähän lämpöä taas tähän torppaan! Miesten hommia siis tekemään, ilman munia! :D
Ai niin, liki joka päivä tulee kaupassakin käytyä, tosin se johtuu mun hatarasta päästäni, aina jotain unohtuu......
 
........................
onneksi tuohon vähättelyyn ei muut syyllisty :) Tokihan kerran viikossa tehtävä vessan pesu tai kerran kuukaudessa tehtävä saunan pesu on huomattavasti rankempaa kuin vaikka päivittäin tehtävä halkojen hakkaus ja lämmitys :) Ja en nyt tiedä mutta kovasti tuntuu että tuo emäntä nauttii siitä kun pääsee ostelemaan lapsille vaatteita :)

ps: sitten kun emäntä on joskus töissä niin meidän suhteessa on selviö että minä hoidan kotia ja lapsia enemmän kuin hän..
Meillä taas vessa pestään joka päivä ja vaikka on puulämmitys, niin ei silti lämmitetä edes joka päivä.

Mun mies oli jonkin aikaa koti-isänä. kun mä olin töissä. Jälkeenpäin kävi ilmi, että käytännössä täällä oli istuttu koko kesä sisällä katsomassa teletappeja. Ja mä poden huonoa omaa tuntoa jo siitä, jos lapset katsoo päivän aikana tunnin piirrettyjä, että mä saan rauhassa siivottua.

Mutta niinhän se on, ihmiset on erilaisia. Toisia ei haittaa asioida paskaisessa vessa ja toiset haluaa kasvattaa lapsensa itse eikä antaa sitä kunniaa teletapeille. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27887268]Ai koska nainen tietää etukäteen ennen lapsen saamista millaista lapsen kanssa elämä tulee olemaan? Just...[/QUOTE]

Aika tyhmän täytyy naisen olla, jos ei ole minkäänlaista ennakkoaavistusta. Ja jo yhden kanssa huomaa, mitä se lapsen kanssa eläminen on. Jos on niin rankkaa, kuka käskee pukata toisen perään?
 
+0+0
[QUOTE="vieras";27887606]Aika tyhmän täytyy naisen olla, jos ei ole minkäänlaista ennakkoaavistusta. Ja jo yhden kanssa huomaa, mitä se lapsen kanssa eläminen on. Jos on niin rankkaa, kuka käskee pukata toisen perään?[/QUOTE]

Tai jopa kolmatta ;) Aika moni nainen saa itseään syyttää valinnoistaan.
 
"Hilla"
Ei tarvitse anoa :) tietää vallan mainiosti että voi ottaa vapaa aikaa jos siltä tuntuu..
Hän myös osaa kunnioittaa minun väsymystäni samoin kuin minä osaan kunnioittaa hänen väsymystään, en hetkeäkään epäile että kotona olo ei olisi "rankkaa" henkisesti jos ollaan kotona vuodesta toiseen, Fyysisesti raskasta siitä ei saa tekemälläkään toisin kuin monet työt ovat..
JOS KYSEESSÄ ON NORMAALILAPSET EIKÄ MARGINALITAPAUKSET JOITA TÄSSÄKIN KETJUSSA ON ESITELTY :)

Juuri sun kaltaisten naisten takia en yhtään ihmettele että avioero lukemat ovat niin korkeat sä kun et selvästikkään arvosta mitään muuta kuin mitä itse teet, etkä varmastikkaan kykene olemaan tyytyväinen ennen kuin mies synnyttää lapsen imettää ja hoitaa hänet 100 prosenttisesti, samalla tienaten 5000€/kk toisella kädellä hoitaen KAIKKI kotityöt ja miesten työt :) Samalla kun sinä voit kirjoitella kaksplussan nettipalstalle viestejä joiden sisältö on suunnilleen mieheni on sika itse olen täydellinen..
Mitä tämä 5000 e/kk mihinkään liittyy? Ei ainakaan mitenkään tähän tasapuolisen vapaa-ajan jakaantumiseen.

Hittoako sitten täällä meuhkaat, jos kerran ymmärrät, että kotona olevalla on rankkaa ja hänkin tarvitsee omaa aikaa. Sitähän tämä aloitus juuri koski? Ap nimenomaan valitti arvostuksen puutteesta ja siitä, ettei hänellä ole omaa aikaa.
 
"Höh"
Tai jopa kolmatta ;) Aika moni nainen saa itseään syyttää valinnoistaan.
Kun olen tässä ketjussa tasa-arvon perään tähänkin asti huudellut, niin huomautanpa että aika harva niitä lapsia ihan yksikseenkään tekee.

Jos parisuhteessa eletään, niin isot päätökset on tehtävä yhdessä. Tai sitten kyseessä on sellainen "parisuhde", jonka varaan ei kannata omaa jaksamistaan tai taloudellista tilannettaan tai onnellisuuttaan laskea. ei miehen eikä naisen.
 
+0+0
[QUOTE="Hilla";27887741]Tässähän se "totuus" taas tulee luomakunnan kruunun suusta. Nainen on syypää kaikkeen. Miehessä ei ole koskaan mitään vikaa.[/QUOTE]

miten sä voit laittaa miehen viaksi jos itse teet saman virheen monta kertaa´?
Kyl sen 1 lapsen kanssa pitäis jo oppia millaien miehen on saanut
 
+0+0
[QUOTE="Hilla";27887930]Ihan sama onko lapsia 1 vai 5. Eli mielestäsi on naisen vika, kun mies on laiska luuseri? Narsistit löytävät vian aina siitä toisesta.[/QUOTE]



Kyllä jos mies on osoittanut 1 lapsen kohdalla ettei häntä kiinnosta kuka käskee jatkamaan suhdetta tämän miehen kanssa? Tai varsinkaan tekemään 5 lasta lisää?

Sä vaikutat ihmiseltä joka ei pysty ottamaan vastuuta omista ratkaisuistasi?
 
"nainen"
[QUOTE="Hilla";27887930]Ihan sama onko lapsia 1 vai 5. Eli mielestäsi on naisen vika, kun mies on laiska luuseri? Narsistit löytävät vian aina siitä toisesta.[/QUOTE]

Munkin mielestä on täysin naisen vika, jos pukkaa lisää lapsia miehelle, jota ei ensimmäinenkään juuri jaksa kiinnostaa. Ihan turha valittaa sen jälkeen, kuinka on rankkaa...
 
"mies"
[QUOTE="Hilla";27887930]Ihan sama onko lapsia 1 vai 5. Eli mielestäsi on naisen vika, kun mies on laiska luuseri? Narsistit löytävät vian aina siitä toisesta.[/QUOTE]Ja naiset vetävät aina narsistikortin esiin kun tulee pieninkin mahdollisuus. Peiliin ei osata katsoa koska aina voi vetää narsistikortin esiin ja laittaa miehen luuserilokeroon.
 
"Elina"
Kyllä jos mies on osoittanut 1 lapsen kohdalla ettei häntä kiinnosta kuka käskee jatkamaan suhdetta tämän miehen kanssa? Tai varsinkaan tekemään 5 lasta lisää?

Sä vaikutat ihmiseltä joka ei pysty ottamaan vastuuta omista ratkaisuistasi?
Eli mielestäsi on naisen vika, jos on mennyt tekemään lapsen jonkun kelvottomaksi osoittautuneen miehen kanssa?
 
"Elina"
Sä vaikutat ihmiseltä joka ei pysty ottamaan vastuuta omista ratkaisuistasi?
Sinä vaikutat ihmiseltä, joka ei kestä eriäviä mielipiteitä ja luulee olevansa aina oikeassa, vaikka päivän selvästi olet tässäkin keskustelussa pahasti puhunut itsesi pussiin jo moneen kertaan. Et vaan kykene myöntämään sitä. Sääliksi käy vaimoparkaasi, joka joutuu sinun henkistä väkivaltaa (niitä raivareitasi) kestämään. Vai oletko niin munaton, ettet ole lastesi äitiä edes vienyt vihille?
 
"Jonna"
Mun mielestä jutun juuri on se, että pitää harkita tarkkaan minkälaisen ukon kanssa perustaa sen perheen. Ei kannata ottaa äitinsä piloille passaamaa rötväkettä, joka ei osaa edes omia vaatteitaan viedä pyykkikoriin! Perhe on yhteinen yritys ja kaikkien pitää antaa oma panoksensa. Kyllä isän pitää olla lastensa elämässä sen verran kiinni, että pärjää lastensa kanssa jos äidillä on joku oma meno. Sääli lapsia joille isä on vain joku kaukainen mieshenkilö, joka tuo palkkapussin kotiin. Jos mies tekee viikolla pitkiä päiviä, niin sitten voidaan siivota yhdessä viikonloppuna, eikä kotiäidin tarvitse raataa niska limassa marttyyrina. Kunnioitusta molempiin suuntiin!
 
+0+0
[QUOTE="Jonna";27894985]Mun mielestä jutun juuri on se, että pitää harkita tarkkaan minkälaisen ukon kanssa perustaa sen perheen. Ei kannata ottaa äitinsä piloille passaamaa rötväkettä, joka ei osaa edes omia vaatteitaan viedä pyykkikoriin! Perhe on yhteinen yritys ja kaikkien pitää antaa oma panoksensa. Kyllä isän pitää olla lastensa elämässä sen verran kiinni, että pärjää lastensa kanssa jos äidillä on joku oma meno. Sääli lapsia joille isä on vain joku kaukainen mieshenkilö, joka tuo palkkapussin kotiin. Jos mies tekee viikolla pitkiä päiviä, niin sitten voidaan siivota yhdessä viikonloppuna, eikä kotiäidin tarvitse raataa niska limassa marttyyrina. Kunnioitusta molempiin suuntiin![/QUOTE]

Aamen :)
 
+0+0
[QUOTE="Elina";27894351]Sinä vaikutat ihmiseltä, joka ei kestä eriäviä mielipiteitä ja luulee olevansa aina oikeassa, vaikka päivän selvästi olet tässäkin keskustelussa pahasti puhunut itsesi pussiin jo moneen kertaan. Et vaan kykene myöntämään sitä. Sääliksi käy vaimoparkaasi, joka joutuu sinun henkistä väkivaltaa (niitä raivareitasi) kestämään. Vai oletko niin munaton, ettet ole lastesi äitiä edes vienyt vihille?[/QUOTE]



Vastataan nyt vielä kerran trollille :)
En kestä ihmisiä joilla on vaan 1 totuus ja jotka eivät selvästikkään nää omaa napaa kauemmaksi .
Mielipiteet eriävät ja itse ainakin yritän perustella mielipiteeni, en väitä että minun mielipiteeni on absoluuttinen totuus niinkuin sinä teet.
Viitsikö kertoa missä olen puhunut itseni pussiin?
Ja ei muuten ole tarvinnut vielä koskaan vetää vaimorukalle raivareita tekemättömistä kotitöistää tai oikeastaan mistään muustakaan..
Kerros muuten vielä miten ihmeessä se ei ole naisen vika jos tekee saman virheen kerta toisensa jälkeen?
Kosittu on mut ei vielä ehditty alttarille..
 
"Elina"
[QUOTE="Jonna";27894985]Mun mielestä jutun juuri on se, että pitää harkita tarkkaan minkälaisen ukon kanssa perustaa sen perheen.[/QUOTE]

Kukaan ei ole ennustaja. Etukäteen ei voi tietää, millainen toinen on isänä tai äitinä.
 
"Elina"
Vastataan nyt vielä kerran trollille :)
En kestä ihmisiä joilla on vaan 1 totuus ja jotka eivät selvästikkään nää omaa napaa kauemmaksi .
Mielipiteet eriävät ja itse ainakin yritän perustella mielipiteeni, en väitä että minun mielipiteeni on absoluuttinen totuus niinkuin sinä teet.
Viitsikö kertoa missä olen puhunut itseni pussiin?
Ja ei muuten ole tarvinnut vielä koskaan vetää vaimorukalle raivareita tekemättömistä kotitöistää tai oikeastaan mistään muustakaan..
Kerros muuten vielä miten ihmeessä se ei ole naisen vika jos tekee saman virheen kerta toisensa jälkeen?
Kosittu on mut ei vielä ehditty alttarille..
Sinä tässä olet trolli ja yhden totuuden ihminen. Kun kerran sinulla on kaikki hyvin, niin et voi ymmärtää sellaisen ihmisen tilannetta, jolla ei olekaan kaikki yhtä helppoa, vaan alat syyllistämään tätä. Helppohan se on herran huudella, kuin oma 'kynnysmatto' siellä kotona hoitaa kaiken. Voipi tulla pienoinen shokki, kun joskus joutuukin osallistumaan myös niihin kotitöihin. Tosin veikkaan, että sinä jätät ne kaikki jatkossakin kynnysmattosi harteille, siis siinä vaiheessakin, kun molemmat ovat töissä.
 

Yhteistyössä