Miehelle näpäytys, kun muu ei tehoa..

  • Viestiketjun aloittaja Väsynyt Äippä
  • Ensimmäinen viesti
no sinähän
[QUOTE="vieras";27914685]Olette te kyllä tyhmiä, kun teette tuollaisille miehille vielä liudan lapsia ja jatkatte sitten sekä miestenne, että lastenne palvelemista! Varsinaisia kotiorjia, sitten kiljutte täällä jotain mitalia vaikka kukaan ei ole teitä tuohon asemaan pakottanut.

Minäpäs teinkin lapseni fiksun, osallistuvan miehen kanssa. Hän on tasavertainen kumppanini, mulla on omaa aikaa kun sitä haluan ja lapset hoidetaan yhdessä. :)[/QUOTE]

et ole selvästikkään lukenut ketjua!! Jos olisit niin tietäisit että miehen valinnan epäonnisuminenkin on kelvottoman miehen syytä ja äitien ei tarvitse ottaa vastuuta virheistään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja no sinähän;27914728:
et ole selvästikkään lukenut ketjua!! Jos olisit niin tietäisit että miehen valinnan epäonnisuminenkin on kelvottoman miehen syytä ja äitien ei tarvitse ottaa vastuuta virheistään.
Ooops! My mistake... :D
 
"Hilla"
Olenko teilannut AP:n? olen yrittänyt herättää keskustelua asiasta jonka olen nähnyt monta kertaa sivusta..
Sinänsä aivan sama minulle suosittelen vaan usealle ihmiselle katsomista sinne peilin suuntaankin välillä.. Sen kummemin en jaksa edes perustella enää olen sen tehnyt tässäkin ketjussa jo niin monta kertaa.
Voit aloittaa ihan uuden keskustelun aiheesta, jossa molemmat vanhemmat osallistuvat tasapuolisesti kodin- ja lastenhoitoon. Siinä tilanteessa rasittavuus onkin ihan eri luokkaa kuin, jos kaikki jää vain toisen vanhemman harteille ja lisänä vielä toisesta aikuisesta huolehtiminen.
 
"vieras"
[QUOTE="Hilla";27915045]Voit aloittaa ihan uuden keskustelun aiheesta, jossa molemmat vanhemmat osallistuvat tasapuolisesti kodin- ja lastenhoitoon. Siinä tilanteessa rasittavuus onkin ihan eri luokkaa kuin, jos kaikki jää vain toisen vanhemman harteille ja lisänä vielä toisesta aikuisesta huolehtiminen.[/QUOTE]

Ja kuka siihen tilanteeseen on pakottanut? Kuka pakottaa tekemään lapsia miehelle, joka ei osallistu? Ja kuka pakottaa kaiken lisäksi hyysäämään sitä miestä kuin ylimääräistä lasta? Kerro ihmeessä, haluan tietää!
 
"Hilla"
[QUOTE="vieras";27915225]Ja kuka siihen tilanteeseen on pakottanut? Kuka pakottaa tekemään lapsia miehelle, joka ei osallistu? Ja kuka pakottaa kaiken lisäksi hyysäämään sitä miestä kuin ylimääräistä lasta? Kerro ihmeessä, haluan tietää![/QUOTE]

Nämä asiat on jo ketjussa käyty läpi moneen kertaan. Katsos, kun ihmiset muuttuvat. Eikä kukaan ole ennustaja. Väsyneeksi tulee ilman miehen hyysäämistäkin. Sen enempää en sinulle viitsi rautalankaa vääntää.
 

Yhteistyössä