P
:P
Vieras
Ihan oikeesti mikä näitä naisia täällä riivaa, jos ei seiso tai on tummunu tai lähtee baariin ni heti pitää änkee jonku toisen miehen mulkku sisäänsä... Ei voi sanoo muutako et kuppa ja kaks muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kanki kovaksi pelkästä naisen näkemisestä, ja eikun nussimaan.
Höh! Kylläpähän liittyy jos sitä rakkautta siis on. Ja vahvasti sittenkin, valitettavasti vain kääntäen verrannollisesti.Ei se seisokki rakkauden määrään mitenkään liity. Höh.
Olen 29- vuotias nainen ja deittaillut 36- vuotiasta miesta muutaman kuukauden ajan. Seksi on sujunut moitteettomasti. Pidimme vahan taukoa suhteessamme, mutta eilen illalla olin hanen luonaan taas illallisella. Kun sen jalkeen rentouduimme sohvalla han ei tehnyt elettakaan seksin suhteen, ja itse sitten vihjailin etta mikahan on kun emme tee "tuhmia juttuja lainkaan", ja han vetosi vasymykseen (mika hanen tilanteessaan varmasti onkin totta)!
Noh ok, han kuitenkin sanoi etta nuolisi minua mielellään. Niin han tekikin ja vaikutti kiihottuneelta, mutta muna ei vain noussut pystyyn, suuseksin jalkeen vahan hyvailin hanta vaatteiden paalta mutta siltikin siella oli vain velttoa muna. Han sanoi etta on aina ollut samanlainen, etta vasyneena ei nouse seisomaan.
Itse kuitenkin ajattelin etta han ei ns halua minua tarpeeksi, eli hanen tunteensa minua kohtaan ovat laimentuneet (kun aiemmin harrastimme seksia ei ollut minkaanlaisia erketio-ongelmia havaittavissa, pain vastoin aina kovana!).
Jos mies on todella kiihottunut ja haluaa naista niin kai se muna vaikka kuinka vasyneenakin nousee pystyyn? En tosin ns oikeasti yrittanyt saada munaa pystyyn, esim hyvailemalla, koska han ei vaikuttanut haluavan seksia "vasyneena ei toimi" jne, eika ollut kauhean kiihottava huomata etta nuolemisesta huolimatta muna ei nouse.
Silti hammentaa, en ole koskaan ennen tormannyt mieheen jolla ei seiso. Ei ollut kovin seksikas olo hanen kanssaan!!!!!!!!!