Miehella ei seisonut!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *hammentynyt*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*hammentynyt*

Vieras
Olen 29- vuotias nainen ja deittaillut 36- vuotiasta miesta muutaman kuukauden ajan. Seksi on sujunut moitteettomasti. Pidimme vahan taukoa suhteessamme, mutta eilen illalla olin hanen luonaan taas illallisella. Kun sen jalkeen rentouduimme sohvalla han ei tehnyt elettakaan seksin suhteen, ja itse sitten vihjailin etta mikahan on kun emme tee "tuhmia juttuja lainkaan", ja han vetosi vasymykseen (mika hanen tilanteessaan varmasti onkin totta)!

Noh ok, han kuitenkin sanoi etta nuolisi minua mielellään. Niin han tekikin ja vaikutti kiihottuneelta, mutta muna ei vain noussut pystyyn, suuseksin jalkeen vahan hyvailin hanta vaatteiden paalta mutta siltikin siella oli vain velttoa muna. Han sanoi etta on aina ollut samanlainen, etta vasyneena ei nouse seisomaan.

Itse kuitenkin ajattelin etta han ei ns halua minua tarpeeksi, eli hanen tunteensa minua kohtaan ovat laimentuneet (kun aiemmin harrastimme seksia ei ollut minkaanlaisia erketio-ongelmia havaittavissa, pain vastoin aina kovana!).

Jos mies on todella kiihottunut ja haluaa naista niin kai se muna vaikka kuinka vasyneenakin nousee pystyyn? En tosin ns oikeasti yrittanyt saada munaa pystyyn, esim hyvailemalla, koska han ei vaikuttanut haluavan seksia "vasyneena ei toimi" jne, eika ollut kauhean kiihottava huomata etta nuolemisesta huolimatta muna ei nouse.

Silti hammentaa, en ole koskaan ennen tormannyt mieheen jolla ei seiso. Ei ollut kovin seksikas olo hanen kanssaan!!!!!!!!!

No nyt olet saanut kokea ensimmäistä kertaa seisomattoman munan seksitilanteessa, siis sinulle seksitilanteessa.
Ei mies ole mikään käskettävissä oleva orja, kuten taidat luulla.
Hän ei vaan yksinkertaisesti halunnut naida kanssasi, vaikkakin nuoli pimppaasi, ja tyydytti sinun halujasi.

sitä pitää tulla tilittämään?
Vastaan nyt kun kerran itse asian julkituot.

Sanoit että pidetään/pidettin taukoa seuruselusuhteessa.
Sitten odotat, että toinen olisi heti valmis hommiin kuin nappia painaen, kun arvon neiti vaan kutsuu ja vaatii itseään tyydyttämään.

Jos mulla olisi seurustelusuhde ollut katkolla, en heti sillä ensimmäisellä tapaamiskerralla olisi vonkaamassa seksiä.
Kyllä ne parisuhdetta hiertäneet asiat pitäisi puhua alta pois ensin ja sitten vasta hyoätä sänkyyn.

Minä tuona miehenä olisin sanonut suoraan sinulle, että "ei nyt, en halua".
Hän kohteliaasti sanoi, että väsyttää ja väsyneenä ei seiso. Etkä ymmärtänyt selvää viestiä.
Tuo homma oli sun puolelta vähän kuin tämän miehen raiskaus.
Miehelle se oli sosiaalinen pakkorako.
On suostuttava kohteliaisuussyistä hommaan vaikka ei lainkaan itseä haluta eikä kiihota sillä hetkellä.

Tästä näkee, että mies näkee sinussa jotain muuta kuin pelkän panopuun.
Viitsii ryhtyä hommaan, vaikka henkinen puoli hiertää ja huutaa, että.... ei, ei, ei.
Mutta hyvässä vai huonossa mielessä, niin veikkaan, että huonossa.
Tulet olemaan historiaa hänen elämässään.

Tosin minähän olen nainen.. joten mistäs minä mitään miesten aivoituksista tiedän.

Miksei se mies sitten voi sanoa suoraan, etta ei haluta. Tai sen kylla huomasin hanesta muutoinkin...

"Olen aina ollut tallainen etta vasyneena ei nouse seisomaan". Oikeasti han ei vain halunnut naida kanssani. Piste.

Miksei se mies sitten voi sanoa suoraan, etta ei haluta. Tai sen kylla huomasin hanesta muutoinkin...

"Olen aina ollut tallainen etta vasyneena ei nouse seisomaan". Oikeasti han ei vain halunnut naida kanssani. Piste.

Miesten: "Ei nyt kulta, mua väsyttää" , vastaa naisten: "Ei nyt kulta, päätä särkee".

Ei pitäis olla mikään ongelma, vai ?

Viimeksi muokattu:
siis näit ettei kaveria yhtään kiinnosta ja siitä huolimatta vonkasit ja vonkasit.. kunnes toinen suostui nuolemaan sinua.
Voi luoja tuota tyhmyyden määrää liki 30 v ikäisessä naisessa.

Kuvittelitko saavasi miehen uudelleen koukkuun vai mitä?
Eiköhän viimeisetkin tsäänssisi menneet tuossa miehelle vastenmielisessä toimituksessa.

Mietipä vähän mitkä asiat parisuhteessa ovat tärkeitä ja mihin kannattaa kiinnittää toisessa huomiota.

Aloita vaikkapa sanoista ja eleistä.
Jos toinen ei tee minkäänlaista aloitetta seksin suuntaan, eikä ihan selvästi halua sekstailla, niin se tarkoittaa aikuisten oikeasti, että hän ei sillä hetkellä ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä.

Järkevä ihminen osaa lopettaa seksin vonkaamisen siihen ja alkaa miettimään mitkä kaikki asiat parisuhteessa voisivat olla pielessä.
Tai onko kumppani sairas, väsynyt, tressaantunut ja miten sitä hänen pahaa oloaan voisi helpottaa ja tukea toista silloin kun hänellä on vaikeaa. Mutta ei sinä pistät miehen nuolemaan itseäsi.

Ja sen jälkeen tulet tänne ellehin kirjoittelemaan ja ihmettelemään kun seurustelukumppanilla ei seiso.

Tosin tämä koko juttuhan on provo.
Ei noin yksinkertaista ihmistä voi kertakaikkiaan olla olemassa.

kyllä miehellä seisoo, jos kohteena on rakas nainen.

Ja hän ei sitten rakastanut vai. Olen oleillut suhteessa 20v jolloin miehellä ei koskaan seisonut. Aina kuitenkin sain hänet heräämään. Olinko siis erityisen rakastettu. Ja paksut marjat.. en

tänään sain taas kk parhainta suuseksiä- . Miehellä seisoi vasta hoidettuani hänet ja hänen hoidettua minut sillä suuseksillä. rakastaako hän siis minua myös ensi viikolla ??

Voiko olla ihmistä aikuista joka mieltää kaiken rakkauden tunteen siihen tyhjeneekö pallit vai puhaltaako tyhjää ? hoh hoh..

Viimeksi muokattu:
Kyllä miehellä seisoo jos nainen on seksikäs...

No tata minakin ajattelin!! Etta jos olisin hanesta seksikas niin perkele kylla seisoisi vaikka vasyttaisikin. Kylla minunkin pimppi kostuu vaikka hyvinkin vasyneena jos olen kihottunut!!

Tama todella loukkaa naiseuttani, ja mielestani kertoo siita miten mies minut nakee jos ei muna nouse pystyyn vaikka nakee minut puolialastomana pimppi paljana edessaan :(((

Itse vaittaa vaan etta on kiihottunut ja haluaa minua, mutta vasyneena ei vain peli toimi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt;10693981:
Ja hän ei sitten rakastanut vai. Olen oleillut suhteessa 20v jolloin miehellä ei koskaan seisonut. Aina kuitenkin sain hänet heräämään. Olinko siis erityisen rakastettu. Ja paksut marjat.. en

tänään sain taas kk parhainta suuseksiä- . Miehellä seisoi vasta hoidettuani hänet ja hänen hoidettua minut sillä suuseksillä. rakastaako hän siis minua myös ensi viikolla ??

Voiko olla ihmistä aikuista joka mieltää kaiken rakkauden tunteen siihen tyhjeneekö pallit vai puhaltaako tyhjää ? hoh hoh..

Voi, vai, voiei, ei hitto. Sait minut ainakin puihin. Mitä tarkoitat, suhteessa 20 v? Olet ollut salarakastajatar, vaiiii?
Mikä on, oletko vieläkin salarakastajatar?

Ollaan 50v pariskunta, oli juonut kavereitten kanssa ja ei seisonut kun mulla teki mieli ja sammu. Sillä oli kaksi nuota työkaveria yötä, menin alasti niiden luo tupakalle ja molemmilla rupes seisoo. Sain kahta nuorta oikein kunnolla välillä samaan aikaaan.

Ollaan 50v pariskunta, oli juonut kavereitten kanssa ja ei seisonut kun mulla teki mieli ja sammu. Sillä oli kaksi nuota työkaveria yötä, menin alasti niiden luo tupakalle ja molemmilla rupes seisoo. Sain kahta nuorta oikein kunnolla välillä samaan aikaaan.

paei kuukauttja olen katseyööut ja hieronut,ei van seiso. viiskymppinä ei jaksa. tein samaman ja menin kotiinn ja matkalla oli nuoret pojat kaljooen kansssa. Tulivat mukaan ja tarjosin kaikille neljälle pojallakunnon paukut. Muutaman paukun jälkeen halus että riisun. Riiisuin alasti ja pojat kiinnnostu kovasti, riiisuivat housujaan ja kaikilla seiso. ei kun sänkyyn ja sain edestä ja tajaa ja vamhoilla päivillä sin kolmesAN Aamulla makasin tunnin vaikka haarat levällään annoin valua molemmista seijistä lakanoille. Olin yltöä päältä spermassa tukkaa myöten kun roiiskivt kun tulivat.

Viimeksi muokattu:
paei kuukauttja olen katseyööut ja hieronut,ei van seiso. viiskymppinä ei jaksa. tein samaman ja menin kotiinn ja matkalla oli nuoret pojat kaljooen kansssa. Tulivat mukaan ja tarjosin kaikille neljälle pojallakunnon paukut. Muutaman paukun jälkeen halus että riisun. Riiisuin alasti ja pojat kiinnnostu kovasti, riiisuivat housujaan ja kaikilla seiso. ei kun sänkyyn ja sain edestä ja tajaa ja vamhoilla päivillä sin kolmesAN Aamulla makasin tunnin vaikka haarat levällään annoin valua molemmista seijistä lakanoille. Olin yltöä päältä spermassa tukkaa myöten kun roiiskivt kun tulivat.

.......ja sit lähdit AA-kerhoon........?

Viimeksi muokattu:
Ei mies oo mikään kone. Ei välttämättä seiso vaiks olis kuinka rakas ja seksikäs tyttö käsittelemässä. Miehellä voi olla vaiks ressiä tai se väsymys. koettu on täälläkin

Pimppi kostuu vaikka väsyneenä jos nainen on kiihottunut.
Muna seisoo vaikka väsyneenä jos nainen on seksikäs.

Mikä on maailman seksikkäin sävelmä? Ruotsin kansallislaulu!
Kun se alkaa soida, voi pystyyn nousta aika montakin mulkkua.

Kertokaa miehelle niitä kosteita juttuja, niin kyllä silloin on mahdollista nähdä se seisontakin.

Älkääkä lopettako heti alkuunsa sitä puhumista, koska mies tarvitsee virikkeitä.

Olipa vaikeaa kirjoittaa tätäkin seisomatta.

Sekin on ihan totta, jos miehellä on joitakin huolenaiheita, niin se ajatus ei pysy siellä seksissä vaikka nainen kuinka seksikäs olisi.

Mutta miksi sillä kalulla ei voi leikitellä, vaikka se vähän veltto olisi?
Ja palkkiona tuosta voi olla komea uljas seisonta.

asioita jotka takaraivossa jyllää ja pyörii niin ei kulli kovo
lääke pika siis hakuun kirjoita:
apina .biz
paina jes kun ikää kyssää
visuaalinen leikki alkaa aivot ajatuksen uuden alkaa
naisella vaatteet pian turhia ne spemalla tuhria
aah tuota uhria taitaapa kohta uhkia

jos resepti liian raju ja lähti taju
kevyemmän lääkkeen määrään
hakuun kirjoita
naurunappula.fi
hakuun laita: nainen

Mieheni istu iltaa kaverinsa kanssa, illalla sängyssä sillä ei seisonut "taaskaan". Suuttu ja lähti kapakkaan, onneksi sen nuori kaveri jäi yöksi ja sillä seiso kunnolla. Oli jatkuvasti kovana ja iso.

ja kovin yksinkertaisesti ajattelevia ovat naiset, jotka eivät ymmärrä ettei mies ole mikään kone tai robotti. Ei se seisokki rakkauden määrään mitenkään liity. Höh.

Ap ja muut ovat kusipäitä. Ei miehen kalu väkisin seiso, eikä sillä ole välttämättä haluamisen kanssa mitään tekemistä. Vaikka haluttaisi, ei välttämättä seiso. Vaikkei haluttaisi yhtään, saattaa silti seistä. Opetelkaa nyt edes alkeellisesti tuntemaan toisen sukupuolen anatomiaa ja fysiologiaa, ennen kuin ulisette nettipalstoilla asiasta.

Voi, vai, voiei, ei hitto. Sait minut ainakin puihin. Mitä tarkoitat, suhteessa 20 v? Olet ollut salarakastajatar, vaiiii?
Mikä on, oletko vieläkin salarakastajatar?

Miehelläni ei seisonut taaskaan ja lähdin kossupullon kanssa nuoren miehen luo. Kyllä sain kunnolla kovaa kyrpää mitä halusinkin. Aamulla oli pää ja vittu hellänä juomisesta ja naimisesta.

Viimeksi muokattu:
Varmaankin nyt riippuu tämäkin ihan täysin siitä, onko liian humalassa, onko liian uupunut, treenannut liikaa, pannut viime aikoina liikaa, runkannut liikaa, onko mieliala alhaalla, onko stressiä, haluaako vain olla naisen kanssa ja nukkua lusikassa... Syitä on niin monia ettei voi välttämättä edes tietää syytä. Itellä seisoo useimmite joka kerta ihan täysillä ku on aikeissa pistää sen kyrvän sinne märkään pilluun mut on niitäki hetkiä että ei vaan yksinkertasesti jaksa ja jos nainen huolestuu tästä ja menee heti muita miehiä panemaan, niin on aika heikkoa toimintaa, valittisin siinä vaiheessa naisen vähän paremmin, ettei jää kyrpä ala-asentoon sen takia seuraavalla kerralla ku miettii että onko naisella jonkun toisen miehen mällit vielä pillun syvyyksissä roikkumassa.

Miehelle on sälytetty suorituspakko. On se niin väärin. Naisille helppoa, sen kun vaan makoilee lahnana jalat levällään, ja pitää itsestään selvyytenä, että mies automaattisesti jyystää muna isona ja kovana naiselle räjähtävän orgasmin.
Olisikin näin yksinkertaista. Kanki kovaksi pelkästä naisen näkemisestä, ja eikun nussimaan.

No, ei minullakaan paikat kostu (ellen ole valmiiksi sillä tuulella) siitä että otan mieheltä suihin. Kyllä esileikkiin tarvitaan sitä että minua hyväillään, eikä vain näytetä kalua:) Kaipa mieskin voi kaivata myös kosketusta, vaikka miehet visuaalisempia ovatkin.