V
vieras
Vieras
Piti tarkistaa. Joo, ihan itse aloit juuri tästä varatusta puhumaan. Vain tästä yhdestä naisesta, vaikka ensin manasit koko kanakerhon. Hmm...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänks =) Onneksi firman - ja naapurifirmankin - pojat lakkaavat jossain vaiheessa iltaa vahtimasta mua ja turvaamasta mun selustaani. Jestas, että on vieläkin vanhalla nivelet kipeet tanssimisestaAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Keittis, sä olet paras :hug:![]()
Juuri sunkaltaisia ihmisiä mä haluan oikeassa elämässä ympärilleni haalia (ja palstallakin toki) =)
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon liian "neiti" tähän keskusteluun mut musta on aika törkeää ja lähinnä juuri sitä kanamaista tällainen et ollaan itse parempia kuin muut, kaikki muut on väärässä ja koska muut on erilaisia niin he ovat kanoja, eivät osaa keskustella, eivät osaa heittää ronskia läppää jne. ja sit haetaan viel kumppani mukaan nauramaan kun ollaan muita dissattu.
No oonko minä nyt sanonu että minä oon parempi ku muut ja ne toiset sit on väärässä.
Mikä siinä oikeesti on että ei voi käsittää sitä yhtä lausetta mitä täällä toistan että minä en vaan ole samalla aaltopituudella heidän kanssa! sekö sitte musta tekee niin paskan+ ja me ei todellakaan naureta muille, käytöstapoja.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:yhdellä näistä on tyttökaveri, ja siinä porukassa pyörii muutenki muita naisia, ja ne ei voi sietää mua mitenkään.
Sain tästä -ja otsikosta- kyllä sen käsityksen, että kyseessä olisi enemmänkin kuin tämä YKSI nainen jonka kanssa konfliktia? Kanakerho, esim. Kerhoon kai tarvitaan enemmän kuin yksi?
:attn: niin miten tää nyt olikaan?
niin on niitä muitaki, mutta täällä jengi takertuu nyt tähän ainoaan varattuun ihmiseen jostain syystä.
Mitäh? Minusta sinä itse aloit puhua juuri tästä yhdestäsiksipä olinkin niin ymmälläni... Eihän me muut tiedetä keitä ja mitä se porukka on. Otit sitten vain tämän yhden esiin, mielestäni ihan omasta aloitteestasi, mutta voin muistaa väärinkin.
No sitten yhdellä näistä on tyttökaveri, ja siinä porukassa pyörii muutenki muita naisia, ja ne ei voi sietää mua mitenkään.
tää on suora lainaus tuosta ekasta kirjotuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon liian "neiti" tähän keskusteluun mut musta on aika törkeää ja lähinnä juuri sitä kanamaista tällainen et ollaan itse parempia kuin muut, kaikki muut on väärässä ja koska muut on erilaisia niin he ovat kanoja, eivät osaa keskustella, eivät osaa heittää ronskia läppää jne. ja sit haetaan viel kumppani mukaan nauramaan kun ollaan muita dissattu.
No oonko minä nyt sanonu että minä oon parempi ku muut ja ne toiset sit on väärässä.
Mikä siinä oikeesti on että ei voi käsittää sitä yhtä lausetta mitä täällä toistan että minä en vaan ole samalla aaltopituudella heidän kanssa! sekö sitte musta tekee niin paskan+ ja me ei todellakaan naureta muille, käytöstapoja.
Ei se susta paskaa tee, eikä kaikkien kans voikaan olla samalla aaltopituudella. Mut kun nyt aloituksen aiheesta teit, niin ilmiselvästi tää tilanne sua ja teitä jotenki rassaa. Ja minä ainakin pyrin pääseen eroon asioista, jotka stressaa ja ärsyttää, jos se vaan on musta kiinni.
Voi olla ettei tilanne selkeenny lainkaan teidän kesken, mut ajattele, jos ois mahdollisuus, että niin kävis, niin miksi sitä ei vois yrittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon liian "neiti" tähän keskusteluun mut musta on aika törkeää ja lähinnä juuri sitä kanamaista tällainen et ollaan itse parempia kuin muut, kaikki muut on väärässä ja koska muut on erilaisia niin he ovat kanoja, eivät osaa keskustella, eivät osaa heittää ronskia läppää jne. ja sit haetaan viel kumppani mukaan nauramaan kun ollaan muita dissattu.
miksi sä sitten koet tarvetta nostaa itseäsi alentamalla ja haukkumalla muita? minä en ole sanonut että olet paska mutta tuskin ne muutkaan naiset on yhtään sen kummepia kuin sinä vaikka liikut miesten kanssa. ja kyllä, sain käsityksen että nauratte yhdessä miehesi kanssa näille kun kirjoitit että miehesikin sai hyvät naurut tätä lukiessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:yhdellä näistä on tyttökaveri, ja siinä porukassa pyörii muutenki muita naisia, ja ne ei voi sietää mua mitenkään.
Sain tästä -ja otsikosta- kyllä sen käsityksen, että kyseessä olisi enemmänkin kuin tämä YKSI nainen jonka kanssa konfliktia? Kanakerho, esim. Kerhoon kai tarvitaan enemmän kuin yksi?
:attn: niin miten tää nyt olikaan?
niin on niitä muitaki, mutta täällä jengi takertuu nyt tähän ainoaan varattuun ihmiseen jostain syystä.
Mitäh? Minusta sinä itse aloit puhua juuri tästä yhdestäsiksipä olinkin niin ymmälläni... Eihän me muut tiedetä keitä ja mitä se porukka on. Otit sitten vain tämän yhden esiin, mielestäni ihan omasta aloitteestasi, mutta voin muistaa väärinkin.
No sitten yhdellä näistä on tyttökaveri, ja siinä porukassa pyörii muutenki muita naisia, ja ne ei voi sietää mua mitenkään.
tää on suora lainaus tuosta ekasta kirjotuksesta.
"niin siis tämän kaverin jolla on tyttöystävä en ees uskalla puhua sille sillo ku sen nainen on mukana" ja tämä suora lainaus heti sun seuraavasta kirjoituksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:joo niin nauretaan. lähinnä sille jutulle missä epäillään että me nyt sit jaan näköjään persettä koko porukalle.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:joo niin nauretaan. lähinnä sille jutulle missä epäillään että me nyt sit jaan näköjään persettä koko porukalle.
Siis ketä minä haukun?
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:se oli kattos esimerkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:joo niin nauretaan. lähinnä sille jutulle missä epäillään että me nyt sit jaan näköjään persettä koko porukalle.
Tällaista asiaakaan täällä ei muistaakseni ole sivunnut kukaan muu kuin sinä itse?
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:niin on. hän ei uskalla enää puhua minun kanssa "julkisesti", koska tämä nainen saa siitä hirveet kilarit...
Haa. Puhuuko se sitten sun kanssa "salaa"?
Se on juuri sitä mihin mä en miespuolisten ystävieni kanssa suostu, sillä mullahan ei ole mitään salattavaa, eikä meidän kaveruudessa ole mitään väärää, joten ei ole mitään syytä salata sitä että me jutellaan ja ollaan tekemisissä.
Jos mä olisin sinä, niin menisin ihan suoraan ja nätisti juttelemaan tämän tyttöystävän kanssa. Sanomaan, että hänen on turha tuntea oloaan tai parisuhdettaan uhatuksi minun vuokseni, sillä minä ja Erkki olemme vain ja ainoastaan ystäviä, platonisia sellaisia, ja meillä molemmilla on omat puolisomme/kumppanimme.[/quote]
Mut nyt herää kysymys, onko näin tässä tapauksessa?
tuossa esim
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon liian "neiti" tähän keskusteluun mut musta on aika törkeää ja lähinnä juuri sitä kanamaista tällainen et ollaan itse parempia kuin muut, kaikki muut on väärässä ja koska muut on erilaisia niin he ovat kanoja, eivät osaa keskustella, eivät osaa heittää ronskia läppää jne. ja sit haetaan viel kumppani mukaan nauramaan kun ollaan muita dissattu.
Ei se susta paskaa tee, eikä kaikkien kans voikaan olla samalla aaltopituudella. Mut kun nyt aloituksen aiheesta teit, niin ilmiselvästi tää tilanne sua ja teitä jotenki rassaa. Ja minä ainakin pyrin pääseen eroon asioista, jotka stressaa ja ärsyttää, jos se vaan on musta kiinni.
Voi olla ettei tilanne selkeenny lainkaan teidän kesken, mut ajattele, jos ois mahdollisuus, että niin kävis, niin miksi sitä ei vois yrittää![]()
joo niin se rassaa vähän koko porukkaa. jos tätä yhtä pariskuntaa ei lasketa, nii mie oon ainut varattu henkilö porukassa, ja siis oikeasti kun ei olla muuta ku hyvät kaverit muiden jätkien kanssa. hekin jo ihmettelee niitä huoraamis ja muita juttuja..
siis tämän pariskunnan suhteen mie oon jo luovuttanu, ja tämä mies on sanonu että ei kannata ees yrittää, kanta on kotona tullu selväks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:joo niin nauretaan. lähinnä sille jutulle missä epäillään että me nyt sit jaan näköjään persettä koko porukalle.
Tällaista asiaakaan täällä ei muistaakseni ole sivunnut kukaan muu kuin sinä itse?
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Hei, mä en oo väittäny sun jakavan persettä kellekään! Joten turha mua lainata. Mä tarkoitin kyllä ajatuksen tasolla kiinnostusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:joo niin nauretaan. lähinnä sille jutulle missä epäillään että me nyt sit jaan näköjään persettä koko porukalle.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:niin on. hän ei uskalla enää puhua minun kanssa "julkisesti", koska tämä nainen saa siitä hirveet kilarit...
Haa. Puhuuko se sitten sun kanssa "salaa"?
Se on juuri sitä mihin mä en miespuolisten ystävieni kanssa suostu, sillä mullahan ei ole mitään salattavaa, eikä meidän kaveruudessa ole mitään väärää, joten ei ole mitään syytä salata sitä että me jutellaan ja ollaan tekemisissä.
Jos mä olisin sinä, niin menisin ihan suoraan ja nätisti juttelemaan tämän tyttöystävän kanssa. Sanomaan, että hänen on turha tuntea oloaan tai parisuhdettaan uhatuksi minun vuokseni, sillä minä ja Erkki olemme vain ja ainoastaan ystäviä, platonisia sellaisia, ja meillä molemmilla on omat puolisomme/kumppanimme.[/quote]
Mut nyt herää kysymys, onko näin tässä tapauksessa?
tuossa esim
No minusta tuossa ei puhuta perseen jakamisesta koko porukalle vaan siitä, ettei tämän yhden tarvitse pelätä että olisit kiinnostunut hänen miehestään. Mistä sä tähän keksit perseenjakamisen sekoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Hei, mä en oo väittäny sun jakavan persettä kellekään! Joten turha mua lainata. Mä tarkoitin kyllä ajatuksen tasolla kiinnostusta![]()
ai sori :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhteenveto:
Ap:n väite siitä, että hän on NAISTEN mielestä tosi ärsyttävä, onkin todellisuudessa vain sitä että yhden miespuolisen työkaverin teini-ikäinen tyttöystävä ei tykkää hänestä.
Ei suinkaan sitä, kuten otsikosta ja alusta voisi päätellä, että naiset aina ja kaikkialla kokee hänet uhkana, ja teroittaa kynsiään & sähisee hänet nähdessään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon liian "neiti" tähän keskusteluun mut musta on aika törkeää ja lähinnä juuri sitä kanamaista tällainen et ollaan itse parempia kuin muut, kaikki muut on väärässä ja koska muut on erilaisia niin he ovat kanoja, eivät osaa keskustella, eivät osaa heittää ronskia läppää jne. ja sit haetaan viel kumppani mukaan nauramaan kun ollaan muita dissattu.
joo niin se rassaa vähän koko porukkaa. jos tätä yhtä pariskuntaa ei lasketa, nii mie oon ainut varattu henkilö porukassa, ja siis oikeasti kun ei olla muuta ku hyvät kaverit muiden jätkien kanssa. hekin jo ihmettelee niitä huoraamis ja muita juttuja..
siis tämän pariskunnan suhteen mie oon jo luovuttanu, ja tämä mies on sanonu että ei kannata ees yrittää, kanta on kotona tullu selväks![]()
kuvitteleppas itse että olisitkin naisporukassa ja vain yksi miespuolinen olisi teidän joukossanne, luuletko ettei myös yhtälailla työpaikan muut miehet ihmettelisi miksi se yksi äijä siellä pyörii naislauman keskellä eikä heidän seurassaan. Ja luuletko ettei jutut alkaisi kiertää myös tästä yhdestä miespuolisesta muiden jätkien keskuudessa. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista, normaali ilmiö.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhteenveto:
Ap:n väite siitä, että hän on NAISTEN mielestä tosi ärsyttävä, onkin todellisuudessa vain sitä että yhden miespuolisen työkaverin teini-ikäinen tyttöystävä ei tykkää hänestä.
Ei suinkaan sitä, kuten otsikosta ja alusta voisi päätellä, että naiset aina ja kaikkialla kokee hänet uhkana, ja teroittaa kynsiään & sähisee hänet nähdessään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:niin siis tähän porukkaa kyllä kuuluu vielä niitä muitakin naisia, mutta ne nyt on unohdettu tästä keskustelusta kokonaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Hei, mä en oo väittäny sun jakavan persettä kellekään! Joten turha mua lainata. Mä tarkoitin kyllä ajatuksen tasolla kiinnostusta![]()
ai sori :ashamed:
Onko tässä kyseessä ns. Freudilainen kömmähdys, kenties?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Yhteenveto:
Ja itse ongelmaan ei taaskaan saatu ratkaisua koko ketjun aikana, eikä sekään selvinnyt mikä tässä nyt oli edes ongelmana. Kunhan jonkun piti päästä pätemään ja purkautumaan jostain - eli ei mistään.