P
pa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon liian "neiti" tähän keskusteluun mut musta on aika törkeää ja lähinnä juuri sitä kanamaista tällainen et ollaan itse parempia kuin muut, kaikki muut on väärässä ja koska muut on erilaisia niin he ovat kanoja, eivät osaa keskustella, eivät osaa heittää ronskia läppää jne. ja sit haetaan viel kumppani mukaan nauramaan kun ollaan muita dissattu.
No oonko minä nyt sanonu että minä oon parempi ku muut ja ne toiset sit on väärässä.
Mikä siinä oikeesti on että ei voi käsittää sitä yhtä lausetta mitä täällä toistan että minä en vaan ole samalla aaltopituudella heidän kanssa! sekö sitte musta tekee niin paskan+ ja me ei todellakaan naureta muille, käytöstapoja.
Ei se susta paskaa tee, eikä kaikkien kans voikaan olla samalla aaltopituudella. Mut kun nyt aloituksen aiheesta teit, niin ilmiselvästi tää tilanne sua ja teitä jotenki rassaa. Ja minä ainakin pyrin pääseen eroon asioista, jotka stressaa ja ärsyttää, jos se vaan on musta kiinni.
Voi olla ettei tilanne selkeenny lainkaan teidän kesken, mut ajattele, jos ois mahdollisuus, että niin kävis, niin miksi sitä ei vois yrittää![]()
joo niin se rassaa vähän koko porukkaa. jos tätä yhtä pariskuntaa ei lasketa, nii mie oon ainut varattu henkilö porukassa, ja siis oikeasti kun ei olla muuta ku hyvät kaverit muiden jätkien kanssa. hekin jo ihmettelee niitä huoraamis ja muita juttuja..
siis tämän pariskunnan suhteen mie oon jo luovuttanu, ja tämä mies on sanonu että ei kannata ees yrittää, kanta on kotona tullu selväks![]()
kuvitteleppas itse että olisitkin naisporukassa ja vain yksi miespuolinen olisi teidän joukossanne, luuletko ettei myös yhtälailla työpaikan muut miehet ihmettelisi miksi se yksi äijä siellä pyörii naislauman keskellä eikä heidän seurassaan. Ja luuletko ettei jutut alkaisi kiertää myös tästä yhdestä miespuolisesta muiden jätkien keskuudessa. Ei siinä ole mitään henkilökohtaista, normaali ilmiö.
On myös työpaikkoja missä et voi valita seuraasi, mä jos välttelisin miespuolisia työkavereita niin yksin joutuisin työni tekemään mikä olis aika haasteellista näillä lihaksillaMä tosiaan toivon ettei musta kiertele juttuja kun satun vaan olemaan miesvaltasessa firmassa töissä ja tuun itseasiassa niiden äijien kans erittäin hyvin toimeen vaikkei siinä mitään kiinnostusta toista ihmistä kohtaan olekaan,ainakaan mä en tiedä sellaisesta...
Tottakai tilanne on eri jos ei voi vältellä mutta se jos ei edes hakeudu koskaan muiden naisten porukoihin ja voi valita piirinsä missä pyörii. Eihän normaalissa työyhteisössä ongelmaksi koidu miesten ja naisten väliset työkaveruussuhteet, koska se on normaalia paitsi ilmeisesti ap:n duunipaikalla missä ap ei voi olla kaveri kuin miehille koska pitää itseään äijempänä, eivätpä ne naisetkaan sellaisen kanssa kaveeraa jonka olettamukset muista naisista on sitä tasoa että psykologiasta sitä vain jutellaan eli enpä edes yritä jutella kun ei kiinnosta