Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Mun mielestä kaikkein hauskin ja rennoin bileilta tulee kun on jätkäporukan matkassa! Joka ikinen kerta kun on tyttöporukalla liikkeellä jollain tulee joku itku jostain joka tapahtui satavuotta sitte ja joku tytöistä on toiselle sanonu joskus pentuna/teini-iässä jotain ikävästi tai jotain muuta tunnelman pilaavaa! YmYm...! Ja mäkään en voi sietää niitä naisia jotka heti olettaa että mies pettää kun tulee juttuun jonku naisen kans ja vielä sellaisen joka kuuluu porukkaan. Se on tosi raivostuttavaa!
Ja jos on sellainen sekaporukka niin tytöt alkaa kehittään jotain kuppikuntaa jotain vastaan.
Aika samoilla linjoilla. Itse tulen kyllä toimeen myös miespuolisten kollegoideni vaimojen kanssa. Koska pahimmassa tapauksessahan mun ei tarvitse huomioida koko eukkoa mitenkään. En kuitenkaan mene koskaan elvistelemään hyvällä ystävyyssuhteellani kolleegaani hänen vaimonsa nenän eteen. Töissä lyödään jkättä päälle ja joskus halataankin, mutta ei niistä tehdä niin suurta numeroa, että pitäisi samaa tehdä puolisoidenkin edessä.
Ap: kun olet tekemisissä työkavereidesi vaimojen kanssa, siirry suosista sivuun. Olet VAIN heidän miestensä työkaveri. Sun ei tarvitse sanoa mitään eikä puhua mitään, hiljaiset hiiret on aina vaimojen mielestä miesten parhaita naispuiolisia tyäkavereita. Työpaikalla on eri jutut kuin yhteisissä bileissä. Muista se, että olet VAIN työkaveri ja käyttäydy siis myös sen mukaisesti.