mie taidan olla naisten mielestä tosi ärsyttävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut jos sä et edes puhu tälle tyttöystävälle mitään, kun on paikalla, ni onko se sit ihme, että toinen on kovin "kylmäkiskonen" sun suhtees. Naiset nyt on aika monimutkasia ja ajattelevat/kuvittelevat joskus liikoja. Ole mahdollisimman luonnollisesti myös tän tyttöystävän läsnäollessa ja pyri tutustuun myös häneen ja ottaan mukaan juttuun. Varmaan auttas.

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Se riippuu miten ihan siitä miten myös suhtaudut niihin muihin naisiin ja toisten tyttöystäviin.

Naiset osaa myös tehokkaasti sulkea halutessaa toiset pois keskutelusta... niin silloin en yhtään ihmettele jos sinä et ole niiden suosikkihenkilö.

sepä siinä on että jos ollaan isolla porukalla liikenteessä, nii jos mie meen esim eka istuun pöytään nii naiset häipyy samantien toiselle puolelle baaria.. Ja niin edelleen. alunperin enne ku ees paremmin tutustuin näihin jätkiin, nii ei se mun seura kyllä sillonkaa niille kelvannu :xmas:

Tarkoitin että sinä suljet toiset ulkopuolelle.

Ei tarvitsekkaan muuttaa omaa persoonaa, mutta muut on hyvä otta huomioon.

Tulen hyvin meidän jätkäporukan kanssa toimeen, mutta pidän huolen että huomioin vaimot ja tyttöystävät heidän ollessa paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mulla on miespuolisia ystäviä, ja mä puhun heidän kanssaan ihan samalla lailla, oli niiden tyttöystävät/vaimot kuulemassa tai ei. Mutta me ei kyllä flirttailla tms, eli ei mitään epäsopivaa, ei sellaista joka ei sopisi vaimon/tyttöystävänkin korville.
En usko, että sinä olet sen "kovempi jätkä " kuin nämä tyttöystävätkään, eli kyllä teidän ronski läppänne varmaan sopii tyttöystävän suuhun siinä missä sinunkin suuhusi. Mutta jos tosiaan teet niin, että heität ronskia läppää näiden kundien kanssa mutta olet hissukseen tai puhut ihan eri tyyliin kun tyttöystävät on paikalla, niin vaikuttaahan se hieman oudolta, tai vaikuttaisi ainakin mun mielestä jos olisin kyseinen tyttöystävä. Tulisi sellainen olo, että salaatko sä jotain.

nii siis sen takia en viiti enää olla normaalisti ku alkaa tuleen just näitä huoritteluja ja ihme vahtimisia.
tosin jonkun mielestä se kädenvääntö kisa voi sit olla jotain iskemistä, emt.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ääh. Meillä on sellanen porukka mihin kuuluu töistä kolme jannua ja minä, yks näistä on mulle tosi hyvä kaveri, sellanen minkä kanssa puhutaan kaikki asiat. No sitten yhdellä näistä on tyttökaveri, ja siinä porukassa pyörii muutenki muita naisia, ja ne ei voi sietää mua mitenkään.
Meillä on niiden jätkien kanssa sellanen oma huumori, ja mie en viiti vaan nurkassa hienostella jonkin drinkin kanssa jne... ja sitte tottakai tulee niitä juttuja että tuoki ämmä vi*tu vaa jakaa persettä noille kaikille jne..

ärsyttävää... :headwall: :headwall: |O |O
No jaatko?

no iha hulluna. lähin kontakti on ollu kädenvääntö kisa :D

laitappa nämä tekstit muistiin ja lue vaikka 5v päästä niin ehkä jo tajuat kuinka lapsellista tekstiä sulta tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mie en viiti vaan nurkassa hienostella jonkin drinkin kanssa jne

Hei, ehkä omaa asennettasi korjaamalla myös välit näihin muihin naisiin paranevat. Kuulostat, anteeksi vain, sellaiselta, joka pitää itseään niin hyvänä jätkänä, yhtenä äijistä, että vetää sen jopa niin överiksi että aiheuttaa muiden naispuolisten vaivautumista. Ihan ok olla hyvä jätkä, mutta liika on liikaa. Ei hyvän jätkän tarvitse tehdä skismaa itsensä ja naisten välille.

no minä nyt en oikeesti vaan osaa olla sellanen hiano nainen... Koulussakin mie olin aina yks jätkistä. enkä mie sen takia kyllä ala ajatusmaailmaa muuttamaan että kuuluisin johonki kanakerhoon :whistle:

No justiinsa, tiesin mistä puhun ja arvasin, että tässä tapauksessa vastaus on tämä.

Ei sun tarttekaan olla samanlainen kuin ne muut, mutta tarviiko erilaisuutta katsoa nokkavartta pitkin?

Ne porukassa suosituimmat jätkät -miehet tai naiset- on niitä, jotka on reiluja molempia sukupuolia kohtaan.

Hmm, pitääköhän nämä miehetkään vaimojaan kanoina, hienostelijoina..? Jos pitävät niin pakko ihmetellä missä on munat jos ovat alistuneet ottamaan vaimon josta eivät tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Mut jos sä et edes puhu tälle tyttöystävälle mitään, kun on paikalla, ni onko se sit ihme, että toinen on kovin "kylmäkiskonen" sun suhtees. Naiset nyt on aika monimutkasia ja ajattelevat/kuvittelevat joskus liikoja. Ole mahdollisimman luonnollisesti myös tän tyttöystävän läsnäollessa ja pyri tutustuun myös häneen ja ottaan mukaan juttuun. Varmaan auttas.

se on sama ku puhus suoraan kädelle. on tullu kokeiltua :/

Jotenki tulee sellanen fiilis että täällä taitaa olla just niitä naisia joilla miehillä on kavereina naisia ja ei kestä sitä. sori vaan mutta siltä nuo jakamis ja muut jutut alkaa kuullostaa :whistle:
*avataan sateenvarjo*

On olemassa naisia, joilla on niin suuret ennakkoluulot, ettei heidän kaltaisiaan voi lähestyä edes ruusunterälehtiä ja kultahippusia heidän jalkojensa juureen heitellen.

nii siis sen takia en viiti enää olla normaalisti ku alkaa tuleen just näitä huoritteluja ja ihme vahtimisia.

Uskallanko kysyä minkä ikäisiä nämä tyttöystävät on? :o
Vaikea uskoa, että yksikään teini-iän ohittanut huorittelisi miehensä naispuolista kaveria vain siksi, että tämä vääntää kättä ja heittää läppää miesten kanssa. Ellei sitten ole todella surkealla itsetunnolla varustettu.

Vaikea uskoa, että yksikään teini-iän ohittanut huorittelisi miehensä naispuolista kaveria vain siksi, että tämä vääntää kättä ja heittää läppää miesten kanssa. Ellei sitten ole todella surkealla itsetunnolla varustettu.

öh, se taitaa olla 18 tai 19 en oo varma. mitäs sitä on sillo iältää jos on lukiossa 3 luokalla?

Jotenki tulee sellanen fiilis että täällä taitaa olla just niitä naisia joilla miehillä on kavereina naisia ja ei kestä sitä. sori vaan mutta siltä nuo jakamis ja muut jutut alkaa kuullostaa :whistle:
*avataan sateenvarjo*

Mä ainakin kestän, ne reilut "jätkät" on ihan parasta seuraa. Eihän niiden porukoissa voi olla viihtymättä kun ne ottaa kaikki mukaan juttuun, on reiluja.

Muka-jätkämäiset on ihan eri asia. Ne, joista epäaitous paistaa kauas.

Kerranko? Sinuna jatkasin vaan yrittämistä. Tai siis olisin ja puhuisin niinku muulloinkin, huomioisin muutkin.

*avataan sateenvarjo*

Jaahas. En allekirjoita tuota väitettäsi. Minusta hyvä jätkä on huomaavainen jätkä, oli se sukupuoli sitten mikä tahansa. Kädenvääntö tosin näiden vastakkaista sukupuolta olevien kanssa niin miehelläni kuin minullakin on lähinnä sitä henkistä.

Kerranko? Sinuna jatkasin vaan yrittämistä. Tai siis olisin ja puhuisin niinku muulloinkin, huomioisin muutkin.

se vaan on sitä että ku en tiiä mitä sitä osais sanoa... *ootte sit lähteny* :D
Siis oikeesti mie en ees osaa puhua mitää niille...
Mut sit on sellasiakin naispuoleisia työkavereita keiden kanssa tuun toimeen, mut ne onki sit just sellasia että lähtee kaikkii tempauksiin mukaan jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
On olemassa naisia, joilla on niin suuret ennakkoluulot, ettei heidän kaltaisiaan voi lähestyä edes ruusunterälehtiä ja kultahippusia heidän jalkojensa juureen heitellen.

Se on sit heidän häpeänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
*avataan sateenvarjo*

Jaahas. En allekirjoita tuota väitettäsi. Minusta hyvä jätkä on huomaavainen jätkä, oli se sukupuoli sitten mikä tahansa. Kädenvääntö tosin näiden vastakkaista sukupuolta olevien kanssa niin miehelläni kuin minullakin on lähinnä sitä henkistä.

Samaa mieltä!

*avataan sateenvarjo*
Mun miehellä on naispuolisia tuttuja/kavereita, eikä se mua haittaa. Onhan mun läheisimmissä ystävissä muutama miespuolinen, eli ei mulla olisi varaa valittaa vastakkaista sukupuolta olevista ystävistä.
Mutta nämä naispuoliset juttelee aina mulle reilusti. Eivät tee niin, että juttelevat miehelle mutta mun tullessa paikalle vaikenevat. SE häiritsisi ja herättäisi epäilyksiä, taatusti.

Ja minä en suostu siihen, että joku miespuolinen kamuni valehtelee vaimolleen olevansa jonkun muun kanssa liikenteessä/puhuvansa jonkun muun kanssa puhelimessa tai mesessä, jos kyseessä olen minä. Sitäkin on meinaan joskus yritetty...Ei, reilu ja rehellinen meininki kaikin puolin. Ei mulla ole mitään salattavaa, en ole viemässä kenenkään miestä vaan viihdyn omani kanssa oikein hyvin, ja olen valmis keskustelemaan vaimojenkin kanssa milloin tahansa. Yhden erittäin hyvän miespuolisen ystäväni (joka sattuu myös olemaan entinen poikaystäväni 8 vuoden takaa) vaimoa autan juuri parhaillaan muuttamaan Suomeen, hän oli ensin TOSI epäluuloinen kun kuuli minun ja miehensä yhteydenpidosta (koska tietää yhteisen historiamme) mutta kun aloin soittamaan/laittamaan sähköpostia suoraan hänelle sen sijaan että olisin hoitanut asiat hänen miehensä kautta, niin epäluulot hälveni.
Ei pahalla, mutta sä taidat kuvitella itsestäsi liikoja :snotty: tai sitten sä tosiaan käyttäydyt jotenkin ei-kivasti näitä tyttöystäviä kohtaan.

se vaan on sitä että ku en tiiä mitä sitä osais sanoa... *ootte sit lähteny* :D
Siis oikeesti mie en ees osaa puhua mitää niille...

No mutta eikö vikaa ole sitten enemmänkin sinun puolellasi kuin tämän toisen ;) Onko se sen vaimon syy, että tunnet itsesi epävarmaksi hänen läsnäollessaan etkä pysty juttelemaan luonnollisesti?

öh, se taitaa olla 18 tai 19 en oo varma. mitäs sitä on sillo iältää jos on lukiossa 3 luokalla?
Jaa...teini. Siinä iässä sitä vielä on aika epävarma itsestään, eli en ihmettele jos poikaystävän naiskaverin olemassaolo nyppii =)

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
*avataan sateenvarjo*

Samaa mieltä!

Erittäin hyvin sanottu =)

Taitavat olla sinulle mustasukkaisia? Minullakin on muutama miespuolinen ystävä ja toki meillekin on kehittynyt matkan varrella sitä omanlaista huumoria, mutten viitsi sitä viljellä silloin, kun tyttöystäviä on paikalla. Muuten he saattaisivat tuntea olonsa ulkopuolisiksi enkä halua sitä.

Peesi tähän, sisäpiiri huumori ei ole mukavaa... haluatko jotenkin korostaa "asemaasi"?

Itselläni on myös miespuolisia ystäviä, joista yksi puolisoineen on lapsemme kummi. Kun kokoonnumme isommalla porukalla, niin asioista jutellaan yleisellä tasolla, niin että kaikki voivat osallistua jutusteluun.