mie taidan olla naisten mielestä tosi ärsyttävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
se vaan on sitä että ku en tiiä mitä sitä osais sanoa... *ootte sit lähteny* :D
Siis oikeesti mie en ees osaa puhua mitää niille...

No mutta eikö vikaa ole sitten enemmänkin sinun puolellasi kuin tämän toisen ;) Onko se sen vaimon syy, että tunnet itsesi epävarmaksi hänen läsnäollessaan etkä pysty juttelemaan luonnollisesti?

niin siis se että en osaa jutella tän tyttöystävän kanssa jostain lukion kirjoista ja kokeista tekee musta sen arvosen että sopii alkaa huorittelemaan jne? :o
Okei. No luojan kiitos selvis tämäkin asia.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Se on sit heidän häpeänsä.
Niin on. Mutta jos on miesvaltaisella alalalla töissä, heidät on jollain tavoin huomioitava. Se tapa voi olla sekin, ettei huomioi lainkaan. Kuitenkin huomioiden sen, ettei työkaveri joudu hankaluuksiin. Joskus se on enemmän tai vähemmän luovimista toisten ihmisten tunne-elämäviidakoissa, vaikkei itsellä olisi osuutta eikä arpaa koko asiaan. Oleellista on olla lojaali työkaverilleen, oli tällä sitten millainen puoliso tahansa.

Ollakseen hyvä jätkä ei naisen tarvitse alkaa mieheksi. Vink vink.

niin. oonko mie sit alkanu. tekeekö se musta wannabe miehen jos oon vääntäny kättä ja jopa heittäny törkeetä läppää julkisilla paikoilla?

Huomaatko? Pidät itseäsi "jätkänä" koska väännät kättä ja puhut törkeyksiä. Veikkaanpa että aika monella on ihan eri käsitys siitä mitä on olla hyvä jätkä.

niin. oonko mie sit alkanu. tekeekö se musta wannabe miehen jos oon vääntäny kättä ja jopa heittäny törkeetä läppää julkisilla paikoilla?

Huomaatko? Pidät itseäsi "jätkänä" koska väännät kättä ja puhut törkeyksiä. Veikkaanpa että aika monella on ihan eri käsitys siitä mitä on olla hyvä jätkä.

no voi vittu että osaat taas vääntää. no minäpä laitan tästä kukkamekon päälle ja lähen puhumaan tamppooneista normaaleiden naisten tapaan.

se varmaan hämmentää muita jos et käyttäydy kuten yleensä jos tyttöystävät on mukana. toivottavasti et välitä eteenpäin heille tuota että katsot neitimäisempiä jo valmiiksi nenänvartta pitkin.. sekin varmaan estää yhteyden syntymisen. ei ole kivaa tuntea itseään seurassa ulkopuoliseksi oli sit jätkä tai neiti. ole yhtä avoin ja reteä kaikille niin ehkä se auttaa. itse olen jotain tuolta väliltä.. omaan neitimäisen puoleni ja sen jätkämäisen. mut olen kyl ollut sellaisten "jätkien" seurassa että minunkin oli epämiellyttävä olla.

No mutta eikö vikaa ole sitten enemmänkin sinun puolellasi kuin tämän toisen ;) Onko se sen vaimon syy, että tunnet itsesi epävarmaksi hänen läsnäollessaan etkä pysty juttelemaan luonnollisesti?

niin siis se että en osaa jutella tän tyttöystävän kanssa jostain lukion kirjoista ja kokeista tekee musta sen arvosen että sopii alkaa huorittelemaan jne? :o

Jostain lukion kirjoista..? Vähättelet, haukut ja aliarvostat nyt koko ajan -se EI ole hyvän jätkän merkki. Se on päinvastoin aika akkamaista.

Älä aliarvioi sitä tyttöystävää. Vaikka hän on vasta lukiossa, niin osaahan hän muustakin jutella kuin koulukirjoista ja kokeista. Vai mistä hän muka poikaystävänsä kanssa juttelee?
Mä olen 31 v. Yksi hyvä ystäväni on yli 60-vuotias, nuorin hyvä ystäväni on hädintuskin parikymppinen. Ja kyllä keskustelunaiheita löytyy. Niitä on aina löytynyt myös vähemmän tuttujen eri-ikäisten ihmisten kanssa.

Näinpä. Mä en heittele törkeyksiä enkä väännä kättä miespuolisten kollegoideni kanssa. Mutta en myöskään kerro heidän vaimoilleen, mitä mahdollisesti konferenssin juhlailloissa tapahtuu. Olen siis hyvä jätkä, koska huuleni ovat sinetöidyt :$ Olen ehdottoman lojaali kollegoilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Taitavat olla sinulle mustasukkaisia? Minullakin on muutama miespuolinen ystävä ja toki meillekin on kehittynyt matkan varrella sitä omanlaista huumoria, mutten viitsi sitä viljellä silloin, kun tyttöystäviä on paikalla. Muuten he saattaisivat tuntea olonsa ulkopuolisiksi enkä halua sitä.

niin siis tämän kaverin jolla on tyttöystävä en ees uskalla puhua sille sillo ku sen nainen on mukana :D
viiti mitää tappelua saada aikaseks :xmas:

Niin lapsia te olette jos tuollaista edes pitää miettiä. Kunkasvatte aikuisiksi niin huomaat, että kaverit on kavereita oli sitten miehiä tai naisia, etkä säkään mieti kenenkään tyttöystävän mielipidettä siitä kuinka puhut...

no en kyllä viiti niille riitaa aiheuttaa siitä että heitetään meidän vähä ronskia läppää sen tyttöystävän vieressä ollessa... :D

Mistä sä kuvittelet että heille riita siitä syntyy? Ehkä se tyttöystävä ei ala juttelemaan juuri mitään jos sinä olet hänen läsnäollessa hiljaa tarkoituksella. Sulla kun on itselläsi sellainen olettamus jo valmiiksi, että eihän kukaan muu nainen, ainakaan tyttöystävä juttele yhtä ronskisti kuin sinä ja sinun juttusi miesporukassa :whistle:

no voi vittu että osaat taas vääntää. no minäpä laitan tästä kukkamekon päälle ja lähen puhumaan tamppooneista normaaleiden naisten tapaan.

Taas. Aliarvioimista. Naisten vähättelyä. Ja joo, jätkä on jätkä vaikka kukkamekossa.

Jostain lukion kirjoista..? Vähättelet, haukut ja aliarvostat nyt koko ajan -se EI ole hyvän jätkän merkki. Se on päinvastoin aika akkamaista.

:laugh: nii just. sori vaan mutta mua ei voi vähempää kiinnostaa lukea vaikkapa psykologiaa tai pitkää matikkaa. koska minusta ei oo siihen. ja onko se sitten haukkumista jos sanon että en osaa keskustella niistä asioista? tä?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niin on. Mutta jos on miesvaltaisella alalalla töissä, heidät on jollain tavoin huomioitava. Se tapa voi olla sekin, ettei huomioi lainkaan. Kuitenkin huomioiden sen, ettei työkaveri joudu hankaluuksiin. Joskus se on enemmän tai vähemmän luovimista toisten ihmisten tunne-elämäviidakoissa, vaikkei itsellä olisi osuutta eikä arpaa koko asiaan. Oleellista on olla lojaali työkaverilleen, oli tällä sitten millainen puoliso tahansa.

Nimenomaan. Mut niihän ap ei tee, vaan tällä miehellä on jonkinasteisia huolia tästä asiasta tyttöystävänsä taholta.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Taitavat olla sinulle mustasukkaisia? Minullakin on muutama miespuolinen ystävä ja toki meillekin on kehittynyt matkan varrella sitä omanlaista huumoria, mutten viitsi sitä viljellä silloin, kun tyttöystäviä on paikalla. Muuten he saattaisivat tuntea olonsa ulkopuolisiksi enkä halua sitä.

niin siis tämän kaverin jolla on tyttöystävä en ees uskalla puhua sille sillo ku sen nainen on mukana :D
viiti mitää tappelua saada aikaseks :xmas:

Niin lapsia te olette jos tuollaista edes pitää miettiä. Kunkasvatte aikuisiksi niin huomaat, että kaverit on kavereita oli sitten miehiä tai naisia, etkä säkään mieti kenenkään tyttöystävän mielipidettä siitä kuinka puhut...

no en kyllä viiti niille riitaa aiheuttaa siitä että heitetään meidän vähä ronskia läppää sen tyttöystävän vieressä ollessa... :D

Mistä sä kuvittelet että heille riita siitä syntyy? Ehkä se tyttöystävä ei ala juttelemaan juuri mitään jos sinä olet hänen läsnäollessa hiljaa tarkoituksella. Sulla kun on itselläsi sellainen olettamus jo valmiiksi, että eihän kukaan muu nainen, ainakaan tyttöystävä juttele yhtä ronskisti kuin sinä ja sinun juttusi miesporukassa :whistle:

se on tonne yhteen komenttiin laitettu se juttu. tuo talvella tapahtunut episodi..

Minä olen aina, ihan lapsesta asti, tullut paremin toimeen miesten kuin naisten kanssa! Olen kai sellainen "poikatyttö".
Miesten kanssa aina kaikkee läppää ja muuta hauskaa ja olen ukon kautta kuullut kuinka 29v eukko oli minuu haukkunu huoraks ym.
Ja ukkoseni on aina mukana siinä mies porukassa missä minäkin! Näitä kertoja on harvoin mutta kuitenkin!
Esim. suku juhlissa. Mies puolisten serkkujen kanssa on paljon hauskempaa kuin naispuoleisten. Huumori on niin samaa!

Taas. Aliarvioimista. Naisten vähättelyä. Ja joo, jätkä on jätkä vaikka kukkamekossa.

totta.

Näinpä. Mä en heittele törkeyksiä enkä väännä kättä miespuolisten kollegoideni kanssa. Mutta en myöskään kerro heidän vaimoilleen, mitä mahdollisesti konferenssin juhlailloissa tapahtuu. Olen siis hyvä jätkä, koska huuleni ovat sinetöidyt :$ Olen ehdottoman lojaali kollegoilleni.

Muuten, ei hajuakaan miltä näytät tai miten pukeudut tai käyttäydyt, mutta ihan näiden sun palstajuttujen perusteella olet kyllä tosi hyvä jätkä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mulla on miespuolisia ystäviä, ja mä puhun heidän kanssaan ihan samalla lailla, oli niiden tyttöystävät/vaimot kuulemassa tai ei. Mutta me ei kyllä flirttailla tms, eli ei mitään epäsopivaa, ei sellaista joka ei sopisi vaimon/tyttöystävänkin korville.
En usko, että sinä olet sen "kovempi jätkä " kuin nämä tyttöystävätkään, eli kyllä teidän ronski läppänne varmaan sopii tyttöystävän suuhun siinä missä sinunkin suuhusi. Mutta jos tosiaan teet niin, että heität ronskia läppää näiden kundien kanssa mutta olet hissukseen tai puhut ihan eri tyyliin kun tyttöystävät on paikalla, niin vaikuttaahan se hieman oudolta, tai vaikuttaisi ainakin mun mielestä jos olisin kyseinen tyttöystävä. Tulisi sellainen olo, että salaatko sä jotain.

Tähän peesi!

:laugh: nii just. sori vaan mutta mua ei voi vähempää kiinnostaa lukea vaikkapa psykologiaa tai pitkää matikkaa. koska minusta ei oo siihen. ja onko se sitten haukkumista jos sanon että en osaa keskustella niistä asioista? tä?
Se, että automaattisesti oletat ettei nuoren lukiolaistytön kanssa voi jutella mistään muusta, on aliarvioimista.
Jos vaivautuisit yrittämään, löytäisit varmaan jonkun aiheen josta keskustella tämänkin tytön kanssa.

Nimenomaan. Mut niihän ap ei tee, vaan tällä miehellä on jonkinasteisia huolia tästä asiasta tyttöystävänsä taholta.
niin on. hän ei uskalla enää puhua minun kanssa "julkisesti", koska tämä nainen saa siitä hirveet kilarit...

kerro miksi sä suhtaudut niin alentavasti muihin naisiin? ehkä siksi sinun on hankala lähentyä kenenkään näiden tyttökavereiden kanssa kun asenteesi on tuo. kyllä minulla ainakin, AINA, on ollut muutakin puhuttavaa ihmisten kanssa kuin opiskelu.. enimmäkseen sitä muuta.

niin on. hän ei uskalla enää puhua minun kanssa "julkisesti", koska tämä nainen saa siitä hirveet kilarit...

Haa. Puhuuko se sitten sun kanssa "salaa"?
Se on juuri sitä mihin mä en miespuolisten ystävieni kanssa suostu, sillä mullahan ei ole mitään salattavaa, eikä meidän kaveruudessa ole mitään väärää, joten ei ole mitään syytä salata sitä että me jutellaan ja ollaan tekemisissä.
Jos mä olisin sinä, niin menisin ihan suoraan ja nätisti juttelemaan tämän tyttöystävän kanssa. Sanomaan, että hänen on turha tuntea oloaan tai parisuhdettaan uhatuksi minun vuokseni, sillä minä ja Erkki olemme vain ja ainoastaan ystäviä, platonisia sellaisia, ja meillä molemmilla on omat puolisomme/kumppanimme.

Anteeks vaan mut sulla on tosi stereotyypiset käsitykset miehistä ja naisista. Ja vielä jotenkin arvotat miehet eli "jätkät" jollain lailla ylemmälle tasolle kuin "kanakerhot". Mä en voi hyväksyä tollasta ajattelutapaa tai tollasia ihmisiä. Itse olen ihan naisellinen nainen (tai kana kuinka vaan), ja odotan että mut otetaan ihan yhtä vakavasti kuin miehet tai ns. miehiset naiset eli jätkät.

Muuten, ei hajuakaan miltä näytät tai miten pukeudut tai käyttäydyt, mutta ihan näiden sun palstajuttujen perusteella olet kyllä tosi hyvä jätkä :)
Mä olen lyhyt, lihava, muutaman vuoden päästä 50 v harmaa hiirulainen. Pukeudun mieluiten harmaisiin vaatteisiin. MINÄ en ole uhka kenenkään parisuhteelle. Työelämässä olen - kovien ponnistelujen ja tuhansien öisin valvottujen tuntien ansiosta - nousemassa askel askeleelta arvostettujen gurujen joukkoon. Työkaverit on mulle tärkeitä, heistä kun riippuu myös osittain oma toimeentuloni. En ikinä tekisi mitään sellaista, mikä sekoittaisi työkaverini elämän. Ja tiedän, ettei kukaan työkavereistanikaan tekisi sellaista mulle. Meidän työporukassa pelaa ehdoton luottamus ja lojaalius. Yksi syy siihen, että meillä on fantastisen hyvä työilmapiiri.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Haa. Puhuuko se sitten sun kanssa "salaa"?
Se on juuri sitä mihin mä en miespuolisten ystävieni kanssa suostu, sillä mullahan ei ole mitään salattavaa, eikä meidän kaveruudessa ole mitään väärää, joten ei ole mitään syytä salata sitä että me jutellaan ja ollaan tekemisissä.
Jos mä olisin sinä, niin menisin ihan suoraan ja nätisti juttelemaan tämän tyttöystävän kanssa. Sanomaan, että hänen on turha tuntea oloaan tai parisuhdettaan uhatuksi minun vuokseni, sillä minä ja Erkki olemme vain ja ainoastaan ystäviä, platonisia sellaisia, ja meillä molemmilla on omat puolisomme/kumppanimme.[/quote]

Mut nyt herää kysymys, onko näin tässä tapauksessa?

No niin, vastataan nyt moneen kysymykseen samalla tässä;
Eli siis vaikka olen yrittänyt me ei vaan olla samalla aaltopituudella tämän henkilön kanssa, ja sen jälkeen ei ole ollut edes mielenkiintoa yrittää, kun alkaa tulemaan näitä huorittelujuttuja ja kellon kanssa vahtimista että kauanko kotimatkassa menee.
Ja minulla on myös naispuoleisia ystäviä, joihin olen tutustunut esim muiden miespuoleisten kavereiden tai miehen kavereiden kautta. Ja heidän kanssaan minulla löytyy juttua ja on hauskaa.
Ja olen myös sellainen henkilö joka pitää salaisuudet, jos he niitä minulle kertovat.
Ja siinä vaiheessa jos illanisujaisissa joku ehdottaa että väännetäänkö kättä, niin onko se sitten oikeesti nii uskomattoman typerän kamalan epänaisellista ja paremmuuden tavoittelua jos lähtee siihe mukaan?