ota joku rauhoittava pilleri, aika lujaa sulla jo menee
Mä en ole ikinä syönyt mitään samoja pillereitä kun sinä. Mulla ei olo tarvetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ota joku rauhoittava pilleri, aika lujaa sulla jo menee
Maittainen luettelo A-I - Matkailijan terveysopas - THL / Duodecim
Ja tietenkin neuvolassa tiedetään, tai ainakin pitäisi tietää. Saat jopa asiallisia vastauksia sieltä.
Mä en ole ikinä syönyt mitään samoja pillereitä kun sinä. Mulla ei olo tarvetta.
Osta twinrix-rokote kaikille ja menet sen kanssa sitten rokotusvastaanottoon, kannattaa tarkistaa oman kunnan sivuilta missä ja milloin noita rokotteita piikitetään, kuitenkin apteekista pitää itse tuo ostaa, maksaa muistaakseni jotain 100 euroa/henkilö. Tuo Twinrix antaa suojan A- ja B- hepatiitteja vastaan. Floridassa on vaikka mitä nähtävää, huvipuistoja, Kennedy Space Center, ostoskeskuksia, varmasti keksitte tekemistä ja näkemistä.
Tottakai sulla ei ole tarvetta syödä lievät pillerit sä tarvit aika vahvat, sun tapauksessa
Mulla taas tyhmä kysymysmutta voinko mä siis ostaa ne vaika apteekissa ja ilman reseptia, vai jossain joku ne laita?
Muuten, hepatiitti A-rokotetta ei tietääkseni anneta kuin vasta aikaisintaan 1 vuoden ikäisille. Twinrixissä on HAV-rokote. Ajatellen sitä teidän pienintä. Hepatiitti B:n voi saada, jos se määritellään tarpeelliseksi.
Kuules Jelena, älä viiti jatkaa semmosta missä sä et tule ikinä voittamaan.
Mulla taas tyhmä kysymysmutta voinko mä siis ostaa ne vaika apteekissa ja ilman reseptia, vai jossain joku ne laita?
Tarviit reseptin niihin, mutta kun soitat neuvolaan ni voit saada vaikka puhelinreseptin apteekkiin.
en voittaa missä? Mikä asia se on etten sua voittaa?
Okej, mä sitten soitan täällä vkolla kuitenkin sinneKyllä niihin varmaan tarvitsee reseptin. Eli ensiksi lääkärille, joka kirjoittaa reseptin, sitten ostat rokotteen apteekista, ja takaisin lääkärille/neuvolaan.
Mutta luulisin, että tarvittavat rokotteet saa neuvolassa, joten kannattaa soittaa ainakin ja kysyä heiltä.
Nyt en enää muista tarvitseeko reseptiä, kun jo aikaa, kun itselleni otin tuon rokotteen, mutta siis ainakin se osto meni niin, että ostat apteekista ja sitten menet sinne rokotusvastaanottoon sen rokotteen kanssa.
Kokeile kun tunnet mut niin hyvin.
Mä mietin kuitenkin onko kaikki pakko laita? Kun hepatiitti pienille lapsille ei ole varallinen ja menee pois kuitenkin, ainakin mulla sellainen tieto, joka on ehkä väärä... en tiedä....
Vaikka toisalta me haluamme taas ajaa Mexico läpi, niin niin....
kiitos:heart: nyt jo helpompi että tiedän edes miten toimia. Mutta vielä, milloin sen pakko jo laita, jos 5kk päästä mennään sinne? Miten se vaikuttaa heti vai ei?
Ok kiitos. Mutta kysymys kuitenkin, onko nää pakko laita ja kuinka ennen matka sitten että se alkaa vaikuttaa
Wow, ok, en tiennyt että juuri se hepatiitti on noin varallinen, luulin että se hepatiitti kaikist varallisen joka saa seksin yhteydessä, kiitosOnko se juuri hepatiitti B, kun kroonisessa hepatiitissa jää maksaan, ja voi mahdollisesti aiheuttaa kirroosin tai syövän tai myöhemmin. Tosin, Suomessahan ei enää HBV-rokote kuulu enää normaaliin rokotusohjelmaan.
Hepatiitti B
kiitos:heart: nyt jo helpompi että tiedän edes miten toimia. Mutta vielä, milloin sen pakko jo laita, jos 5kk päästä mennään sinne? Miten se vaikuttaa heti vai ei?