Gaga, pysy pois Venakon ketjuista, jos ne eivät miellytä! Niin yksinkertaista. Kaikista säälittävintä tulla tänne TOISEN ketjuun itse "huomiohuorailemaan", kuten itse kuvailit ap:ta!! Sinähän se niin teet![]()
![]()
![]()
Et varmaan tajua mikä on huomiohuora
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Gaga, pysy pois Venakon ketjuista, jos ne eivät miellytä! Niin yksinkertaista. Kaikista säälittävintä tulla tänne TOISEN ketjuun itse "huomiohuorailemaan", kuten itse kuvailit ap:ta!! Sinähän se niin teet![]()
![]()
![]()
Et varmaan tajua mikä on huomiohuoraMä en ole sellanen
Se että vastaa jonkun ketjuun ei ole sellasta
![]()
Mä koitin laittaa mun mailiossoa venakolle et kytät saa mut kiinni paremmin mut ei mee viestit perille, Venakko kysy multa se tässä kun en voi lähettää sulle sitäAnnan sen toki koska mulla ei ole mitään salattavaa.
Lopeta jo, ei tota jaksa enää.
Se haastaa mut oikeuteen tästä ketjusta ja muustakin mitä olen kirjoitellut näin kertoi mulle ja on nyt näköjään estänyt mun viestit ja kai mulla on hemmetti soikoon oikeus johonkin??? Kaivakoot sitten niiden poliisien kanssa kun ei kelpaa muuten.
nyt mä ymmärrän miks sulla ei oo miestä:O mä ehtinyt jo 2 eri ruokaa laita ja sä vielä täällä roikut haukumassa... aika sekaisin
Se haastaa mut oikeuteen tästä ketjusta ja muustakin mitä olen kirjoitellut näin kertoi mulle ja on nyt näköjään estänyt mun viestit ja kai mulla on hemmetti soikoon oikeus johonkin??? Kaivakoot sitten niiden poliisien kanssa kun ei kelpaa muuten.
No nyt vaan ihan rauhassa odottelet sitten kutsua kuulusteluun, kyllä poliisilla on keinonsa etsiä hakemansa henkilö![]()
Nyt lopetatte molemmat ja heti tuon jankkaamisen. Nih.
Tämä oli ROKOTEkeskustelu... ettei pääse unohtumaan.
Mut haastaa lakimies oikeuteen niin kai mulla nyt hitto soikoon on oikeus tässä ketjussa jutella mitä mä haluan![]()
Mä olin nukkumassa hetkenSulle olisin laittanut mailiossoa sun lakimiehelle kuten pyysit, mutta olet nyt blokannut mut. No kaiva mun tietoni sitten vaikeemman kautta
Mieskö se pitää olla maksamassa naisen elämän? Ei kuule mene mulle jakeluun. Jokainen elättää omillaan itsensä.
Juu olen kun uhataan haastaa oikeuteen. En mä muutenKatsos tää on mulle eka kerta kun joku uhkaa haastaa ja vaikka olenkin nyt haastettu enkä haastaja kai saan jatkaa tässä ketjussa juttelua? Munko pitäs vaan olla ja odottaa tyhjänpäivästä haastetta?
Olen näköjään niin sekaisin ettet muista että tulit tänne keskusteluun mua haukumaan ja yhtäkkiä laitoit mulle yv:n ja sanoit että hastat mua oikeuteenen vaan tajunnut mistään, mutta ymmärrän jos ihminen on sekavassa tilassa niin harhoissa voi kirjoittaa mitä vaan
, haukuit mua yv:llä kans ja mä vaan sanoin että tämä menee mun lakimiehelle kans ja kerroin sulle, mitä yhden kanssa jo kävi esimerkkinä. Mutta en ole sanonut että hastan sut oikeuteen vaan sinä sen sanoit. Voiko ihminen olla nolompi vielä?