Mexico ja Usa (rokote asia) ja muita kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26543933]Ai et, vaikka joka toinen viesti tässä ketjussa on sun räkyttämistä täynnä ilman mitään asiaa! :D Kunhan vaan haluat tuoda itseäsi esille. Noloa. Kannattaa tosiaankin vaihtaa se nikki! ;)[/QUOTE]

Jonkun muun alottamassa ketjussa juttelu niin siis oikeesti se ei ole sitä :D Mä en alota ketjuja turhanpäiväsistä joka sitä olisi ;) Juu alotin eilen yhden kun kysyin kuinka moni tykkää Team Ahmasta joka oli just sillon alkamassa telkussa. Zoriii :) En vaihda nikiä :)

Mä koitin laittaa mun mailiossoa venakolle et kytät saa mut kiinni paremmin mut ei mee viestit perille, Venakko kysy multa se tässä kun en voi lähettää sulle sitä :) Annan sen toki koska mulla ei ole mitään salattavaa.

Milanna hei! Pakko sanoa että minusta olet mukavan oloinen ihminen, oma persoonasi :) Tykkään lukea aloituksiasi, vaikkei ne aina täyttä asiaa olekaan, mutta eikös nämä keskustelupalstat ole sitä varten että voi kirjoitella mistä mieleen tulee? :) Jatka vaan omalla tyylilläsi ja älä välitä noista korppikotkista keiden on pakko tulla jokaiseen ketjuusi nokkimaan. Ihanaa kesää sinulle! :)

Se haastaa mut oikeuteen tästä ketjusta ja muustakin mitä olen kirjoitellut näin kertoi mulle ja on nyt näköjään estänyt mun viestit ja kai mulla on hemmetti soikoon oikeus johonkin??? Kaivakoot sitten niiden poliisien kanssa kun ei kelpaa muuten.

nyt mä ymmärrän miks sulla ei oo miestä:O mä ehtinyt jo 2 eri ruokaa laita ja sä vielä täällä roikut haukumassa... aika sekaisin

• Tykkää
Reactions: Höpö Höpsö
nyt mä ymmärrän miks sulla ei oo miestä:O mä ehtinyt jo 2 eri ruokaa laita ja sä vielä täällä roikut haukumassa... aika sekaisin

Mä olin nukkumassa hetken :D Sulle olisin laittanut mailiossoa sun lakimiehelle kuten pyysit, mutta olet nyt blokannut mut. No kaiva mun tietoni sitten vaikeemman kautta :) Mieskö se pitää olla maksamassa naisen elämän? Ei kuule mene mulle jakeluun. Jokainen elättää omillaan itsensä.

Se haastaa mut oikeuteen tästä ketjusta ja muustakin mitä olen kirjoitellut näin kertoi mulle ja on nyt näköjään estänyt mun viestit ja kai mulla on hemmetti soikoon oikeus johonkin??? Kaivakoot sitten niiden poliisien kanssa kun ei kelpaa muuten.

No nyt vaan ihan rauhassa odottelet sitten kutsua kuulusteluun, kyllä poliisilla on keinonsa etsiä hakemansa henkilö :)

Mä olin nukkumassa hetken :D Sulle olisin laittanut mailiossoa sun lakimiehelle kuten pyysit, mutta olet nyt blokannut mut. No kaiva mun tietoni sitten vaikeemman kautta :) Mieskö se pitää olla maksamassa naisen elämän? Ei kuule mene mulle jakeluun. Jokainen elättää omillaan itsensä.

Mä pyysin?:O Oikeasti mitä sä otit tänään, Mä en pyytänyt sinulta yhtään mitään. Mitä helvettiä, ,,miesmaksamassa naisen elämää,, ? Ootko ihan tosissaan? Miten se sulle kuulu? Mun mies kyllä oo maksamassa mutta meijän yhteistä elämää ja onneks on hyvää mies, hyväät miehet tykkävätkin hyvistä naisista mitä sulla puutu, siks en ihmettelee miks yksin oot

[QUOTE="huoh";26544691]Ihmeellinen jankkaaja olet.[/QUOTE]

Juu olen kun uhataan haastaa oikeuteen. En mä muuten :D Katsos tää on mulle eka kerta kun joku uhkaa haastaa ja vaikka olenkin nyt haastettu enkä haastaja kai saan jatkaa tässä ketjussa juttelua? Munko pitäs vaan olla ja odottaa tyhjänpäivästä haastetta?

Juu olen kun uhataan haastaa oikeuteen. En mä muuten :D Katsos tää on mulle eka kerta kun joku uhkaa haastaa ja vaikka olenkin nyt haastettu enkä haastaja kai saan jatkaa tässä ketjussa juttelua? Munko pitäs vaan olla ja odottaa tyhjänpäivästä haastetta?

Olen näköjään niin sekaisin ettet muista että tulit tänne keskusteluun mua haukumaan ja yhtäkkiä laitoit mulle yv:n ja sanoit että hastat mua oikeuteen:laugh: en vaan tajunnut mistään, mutta ymmärrän jos ihminen on sekavassa tilassa niin harhoissa voi kirjoittaa mitä vaan:D, haukuit mua yv:llä kans ja mä vaan sanoin että tämä menee mun lakimiehelle kans ja kerroin sulle, mitä yhden kanssa jo kävi esimerkkinä. Mutta en ole sanonut että hastan sut oikeuteen vaan sinä sen sanoit. Voiko ihminen olla nolompi vielä?

mutta tiedoksi vaan että tämä sun yv, meni tosissaan jo mun lakimiehelle, hyvää tarkista ettet säkään ole yksi harmaasta ja katsotaan sun muut aloitukset myös joka tapauksessa. Koska mä lupasin etten jäättä tätä juttuja, koska meistä oli paljon väärä tietoa täällä ja haukuminen

Olen näköjään niin sekaisin ettet muista että tulit tänne keskusteluun mua haukumaan ja yhtäkkiä laitoit mulle yv:n ja sanoit että hastat mua oikeuteen:laugh: en vaan tajunnut mistään, mutta ymmärrän jos ihminen on sekavassa tilassa niin harhoissa voi kirjoittaa mitä vaan:D, haukuit mua yv:llä kans ja mä vaan sanoin että tämä menee mun lakimiehelle kans ja kerroin sulle, mitä yhden kanssa jo kävi esimerkkinä. Mutta en ole sanonut että hastan sut oikeuteen vaan sinä sen sanoit. Voiko ihminen olla nolompi vielä?

Niin tää on sun kirjotelma ja mulle kerroit ihan muuta :) Kunpa voisin laittaa tänne mitä kirjoitit mutta kun en voi. Sen verran kerroin jo aikasemmin että lakimiehesi on ottanut toisiin yhteyttä ja enempää en voi kertoa koska ysäreitä ei voi julkaista sellaisenaan.

[QUOTE="vieras";26544791]Milannan ei kannattais antaa arvioita toisten mielenterveydestä, jos tää ketju on todisteaineistoa :D[/QUOTE]

Kyseinen ihminen ei muista edes mitä sano= sekavassa tilassa pakko olla

Yhteistyössä