V
vieras
Vieras
professori tapaamiseen vai en? Hitsit kun hän jää tutkimusvapaalle loppuvuodeksi joten tänään saattaa olla viimeinen mahdollisuus tavata hänet ennen tammikuuta. Mut olo on ihan karsea. Nyt sitten pitäis päättää että ajaisko 1 tunnin yliopistolle vai jäiskö kotiin potemaan. Argh..