Just tässä järjestyksessä meillä. Mutta siitä eteenpäin sitten onkin ihan miten sattuu. Esikoinen laitettiin pienenä hoitoon, että sain opintoni tehtyä loppuun. No siinä tulikin kiire, kun kakkonen ilmoitteli itsestään. Kakkonen taas pienenä hoitoon, kun työt odottivat ja piti uraa tehdä, mutta potkut tuli. Nyt sitten lapset hoidossa ja minä etsin töitä, kun tuntuisi hullulta enää kotiäidiksikään ryhtyä.seurustelu, avoliitto, kihloihin, naimisiin, lapsia??
<3 voi sinua. Itse olen nyt 35v. ja juuri mennyt naimisiin, voin vaan kuvitella mitä leskeksi jääminen tuntuiEi mennyt.
Monissa asioissa katson että "Onneksi ei mennyt", mutta on niitäkin jotka olisivat saaneet mennä toisin: En esimerkiksi olisi ollenkaan tahtonut jäädä leskeksi 35-vuotiaana.
Typon korjaus.Seurustelu, kihlat (12/1997), valmistuminen ekaan ammattiin (5/2000), avioon (6/2000), esikoisen syntymä (7/2000). Lapsia on tuon jälkeen siunaantunut vielä pari kappaletta lisää ja tällä hetkellä minulla on täydellinen alanvaihto menossa. Ensi lukuvuosi vielä opiskelua, sitten lopullisesti töihin. Omakotitaloa alamme rakentamaan syksyllä iiisolle maaseututontille.
Eli ei ihan ole mennyt "oikean" kaavan mukaan. Eikä oo tarviskaan.
Onko sulla avioliittolaki lukematta? Jos olet mennyt naimisiin, olet myös ollut kihloissa. Kihlakumppanit ovat sopineet menevänsä avioliittoon...Niin ja lisään vielä, että en ole eläissäni ollut kertaakaan vielä kihloissa.