Menikö elämäsi "oikean" kaavan mukaan?

• Viestiketjun aloittaja ei menny niinku elokuvissa
  • Ensimmäinen viesti
"Eulalia"
Hassua kyllä, empä meinaan olisi koskaa uskonut. Mutta juu, menihän se. Tosin, ei oltu seurusteltu kun 3kk kun kihloihin ja 2v siittä niin naimisiin. Kaikki, varsinkin suku oli sitä mieltä, et täysin tuhoon tuomittua. Eroaisimme jo sillon kun mies menee armeijaan.. Mutta no, kohta 9v yhdessä ja elämä parempaa kuin olen uskaltanut toivoa. 3 lasta, omakotitalo. Kultastanoutajaa ei kyllä ole, mutta saksanpaimenkoira löytyy :D

Seurustelu, kihlat, avoliitto, lapsi, ero.

Seurustelu, kihlat, avoliitto, lapsi tulossa, joskus vielä naimisiin.
Tässä liitossa kaikki on niin toisin kuin ensimmäisessä. Ikääkin kohta 11 vuotta enemmän.
Tämä on aidosti rakkausliitto.

Meillä meni niin että tavattiin, siitä kaksi viikkoa yhteenmuutto, ensimmäinen raskaus alkoi kun oltiin oltu yhdessä 5kk, mentiin kihloihin kun ensimmäinen oli jotain 4kk vanha ja odotin toista lasta. Häät vasta edessäpäin.

no mä oon vasta 23v että eihän tuota vielä tiedä. Nyt ollaan siinä kohtaa käsikirjoitusta missä tilanne on jo kertaalleen aika epätoivoinen, kolmas kertahan sen toden sanoo ja nyt sitten odotellaan tuleeko häpi endiiinnn!

no ei tod.
seurustelu - ero - lapsi
tässä välissä opiskelua
seurustelu - lapsi -ero
tässä välissä valmistuminen ammattiin ja toiseenkin
vakituinen työ, muutto toiselle paikkakunnalle
lomaromanssi - lapsi

et juu, ei todellakaan. mut oon onksu silti.

No ei mennyt ei.. kymmenen vuotta sitten ajattelin, että kymmenen vuoden kuluttua olisin naimisissa silloisen miesystäväni kanssa, meillä olisi muutama lapsi, kävisin töissä sairaalassa, asuisimme omakotiltalossa jne... no, kaikki ei mennyt tosiaan niin kuin elokuvissa.. Mies löysi toisen, jätti mut samantien, löysin minäkin uuden ja liian lyhyen seurustelun jälkeen tuli raskaus, sen jälkeen yhteenmuutto, ja toisen raskauden aikana avioliitto. Mies oli alkoholisti ja väkivaltainenkin vielä, ero tuli molempien lapsien ollessa alle 1,5v ja siitä eteenpäin olen ollut yksin.. ammattiakin lähdin vaihtamaan.

Ei mennyt tosiaankaan kuin elokuvissa, mutta en voisi mitenkään kuvitella elämää toisenlaiseksi. Olen onnellinen, eikä elämästä puutu yhtään mitään. :)

"vieras"
tottakai meni: seurustelu, kihlat, avoliitto, avioliitto,lapset. Sehän on ihan itsestä kiinni miten nuo menee paitsi tietysti sitten jos ei lapsia tulekaan syystä tai toisesta

tipitiii
eli mun kaava on seurustelu - yhteenmuutto - opiskelun aloitus - lapsi- opinnot loppuun- toinen lapsi :) Töitä oon tehnyt kaikissa mahdollisissa väleissä, vakipaikkaa ei ole eikä varmaan tule lähivuosina, ei olla naimisissa enkä usko että mennäänkään. oma koti toivottavasti joskus ostetaan ja yhdessä yritetään taaplata :) ja onnellinen olen enkä koe että tässä järjestyksessä olisi mitään väärää kun kaikki on meillä ihan hyvin!

"vieras"
ei mennyt kaavan mukaan ei.
v2005 marraskuu aletiin seurustella
v2007 tammikuussa syntyi esikoinen
v2008 maaliskuussa syntyi kuopus
tässä kohtaa jäin yksin lasten kanssa
v2010 marraskuussa mies teki itsemurhan.
SITTEN KAIKKI PYSÄHTYI.

Ensin avoliitto hullun väkivaltaisen, alkoholistin, peliriippuvaisen kanssa, sitten ero hänestä, kahden viikon kuluttua siitä alkoi seurustelu nykyisen kanssa. Hänen kanssaa ollaan menty näin: seurustelu, avoliitto, kihloihin, lapsi, naimisiin. Eli ei ehkä ihan "ohjekirjan" mukaan :)

"vieras"
Noo.

Epämääräistä tapailua - raskaus - ero - seurustelu - lapsi - yhteenmuutto - toinen lapsi - opiskelu - kihlaus - töihin - kolmas lapsi - avioliitto. Saman miehen kanssa nuo.

Eli ei mennyt ei. :D

Yhteistyössä