Meni hetki aikaa että tajusin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja P u P u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suhteellisuusteoria: Jos mulla on sun nenä mun perseessä, meillä molemmilla on nenä perseessä, mutt mulla on suhteellisesti parempi olla.

Faija opetti, teekkarihuumoria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Suhteellisuusteoria: Jos mulla on sun nenä mun perseessä, meillä molemmilla on nenä perseessä, mutt mulla on suhteellisesti parempi olla.

Faija opetti, teekkarihuumoria.

No nyt ymmärsin:)
Mut eihän tuo tule ilmi tuosta alotuksesta et kenen nenä on kenenki persees.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Suhteellisuusteoria: Jos mulla on sun nenä mun perseessä, meillä molemmilla on nenä perseessä, mutt mulla on suhteellisesti parempi olla.

Faija opetti, teekkarihuumoria.

:hug:
Juuri näin :D
 

Yhteistyössä