Mulla on tuo selkä vaivannu pidemmän aikaa ja nyt olen saikulla. Odottelen kutsua tässä lähipäivinä ortopedian polille, jossa mut tietenkin tutkii joku oman osaston lääkäri. ÄÄÄÄÄH, ärsyttävää :/
Viikonloppuna jo tää meni töissä niin pahaksi, että takapäivystäjän piti tutkia. Ei oo varsin miellyttävää, kun omalla työkaverilla on sormi perseessä, siis ei omassaan, vaan mun :xmas:
Viikonloppuna jo tää meni töissä niin pahaksi, että takapäivystäjän piti tutkia. Ei oo varsin miellyttävää, kun omalla työkaverilla on sormi perseessä, siis ei omassaan, vaan mun :xmas: