Kiusallista.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mulla on tuo selkä vaivannu pidemmän aikaa ja nyt olen saikulla. Odottelen kutsua tässä lähipäivinä ortopedian polille, jossa mut tietenkin tutkii joku oman osaston lääkäri. ÄÄÄÄÄH, ärsyttävää :/

Viikonloppuna jo tää meni töissä niin pahaksi, että takapäivystäjän piti tutkia. Ei oo varsin miellyttävää, kun omalla työkaverilla on sormi perseessä, siis ei omassaan, vaan mun :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mulla on tuo selkä vaivannu pidemmän aikaa ja nyt olen saikulla. Odottelen kutsua tässä lähipäivinä ortopedian polille, jossa mut tietenkin tutkii joku oman osaston lääkäri. ÄÄÄÄÄH, ärsyttävää :/

Viikonloppuna jo tää meni töissä niin pahaksi, että takapäivystäjän piti tutkia. Ei oo varsin miellyttävää, kun omalla työkaverilla on sormi perseessä, siis ei omassaan, vaan mun :xmas:

Riippunee ihan työkaveristakin :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äh. Inhottavaa. Eikö löytyisi ketään tuntematonta?

No ei. Viikonlopun päivystäjä onneksi sattui olemaan vaan keikalla meidän talossa, mutta kuitenkin tekee sitä suht usein, että ihan tuttu kaveri kuitenkin :D

Noh, niiden työtähän se on, että onhan ne siihen tottuneet, mutta anyway.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sillä testataan, ettei ole cauda-oireistoa :)

Eli mulla kävi vaan säkä kun ei lääkäri todennut tarpeelliseksi tunkea sormiaan perseeseeni kun mulla oli tapaturman aiheuttama välilevyn pullistuma? Ei jösses, oisin varmaan pamauttanu nenään jos olis yrittäny :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Eli siis, että tunto alapäässä on normaali, ettei ole pidätyskyvyttömyyttä yms. Ja jos on, se vaatii päivystysleikkauksen.

Hmm.... Kai sen huomaa muutenkin onko pidätyskyvyttömyyttä :o mä ainakin huomaisin, ilman sormia persauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiikku:
mene yksityiselle niin saat valita tutkijas.

Tässä kaupungissa yksityiseltäkin laitetaan keskussairaalaan lähete ortopedian polille, joten ei onnistu.

Ja meidän osaston ortopedit ottaa vastaan ainakin kahdessa tämän kaupungin yksityisessä lääkäriasemassa :)
 

Yhteistyössä