J
jotain vuodatusta
Vieras
ARGH! Mun elämässä on nyt vkon sisään tapahtunut 3 sellaista asiaa, joiden tapahtumista mä oon odottanut vuoden ajan (todella positiivisia juttuja!). Nyt on jotenkin sellainen epätodellinen olo ja tietyllä tavalla pelko perseessä siitä, että mikä tässä kohta menee vituiksi... Voi kun joskus vois vaan olla onnellinen!!!