Kun tuntuu, että elämä menee LIIAN hyvin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain vuodatusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain vuodatusta

Vieras
ARGH! Mun elämässä on nyt vkon sisään tapahtunut 3 sellaista asiaa, joiden tapahtumista mä oon odottanut vuoden ajan (todella positiivisia juttuja!). Nyt on jotenkin sellainen epätodellinen olo ja tietyllä tavalla pelko perseessä siitä, että mikä tässä kohta menee vituiksi... Voi kun joskus vois vaan olla onnellinen!!!
 
ARGH! Mun elämässä on nyt vkon sisään tapahtunut 3 sellaista asiaa, joiden tapahtumista mä oon odottanut vuoden ajan (todella positiivisia juttuja!). Nyt on jotenkin sellainen epätodellinen olo ja tietyllä tavalla pelko perseessä siitä, että mikä tässä kohta menee vituiksi... Voi kun joskus vois vaan olla onnellinen!!!

Yritä kuitenkin olla onnellinen. Vain 8% ihmisten huolenaiheista toteutuu elämän aikana, eli luultavasti murehdit turhaan.
 
[QUOTE="vieras";23042470]"Jos menee liian hyvin,niin meikäläinen vaan paikalle ja se on sen seittemän sekuntia kun kaikki on taas päin persettä"

"Matti Nykänen"[/QUOTE]

Reps. :D
 
[QUOTE="vieras";23042470]"Jos menee liian hyvin,niin meikäläinen vaan paikalle ja se on sen seittemän sekuntia kun kaikki on taas päin persettä"

"Matti Nykänen"[/QUOTE]

Mutta Nykänenhän on nyt muuttanut koko elämänsä suunnan, että mahtaakohan tää enää pitää paikkaansa ;)
 
Todellakin nauti ja älä murehdi mitään etukäteen koska kyllä se paska tulee sieltä vielä niskaan ennemmin tai myöhemmin. Tarkoitan että jos murehdit ja odotat sitä, syöt vain omaa nautintoasi.
 
[QUOTE="aloittaja";23042514]Mutta Nykänenhän on nyt muuttanut koko elämänsä suunnan, että mahtaakohan tää enää pitää paikkaansa ;)[/QUOTE]

Toivotaan,että matti nyt pysyisi kaidalla tiellä
 

Yhteistyössä