Vitsi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suomalainen mies oli kerran uimahallin saunassa ruotsissa ja sinne tuli ruotsalainen joka kysyi: Haluatko nähdä taikatempun? Suomalainen vastasi nojoo...ruotsalainen sanoi: Mene polvillesi ja suomalainen meni, no tuntuuko että olisi niinku sormi perseessä ruotsalinen kysyi? Joo vastasi suomalaine. TADAA mun sormet on tässä sanoi ruotsalainen
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Jatketaan ruotsalaisella.

Miten menee ruotsalainen laatikkoleikki?
-Svante menee laatikkoon ja Börje arvailee kumpi siellä on.



Ja sitten suomalaista:

Rauno kauhisteli Jarille:
”Tuo naapurin Matti on kuule varmana joku homo!”
Jari: ”Mistä sinä niin päättelet!”
Rauno: ”No kun sen muna maistu ihan paskalle!”
 
Jatketaan ruotsalaisella.

Miten menee ruotsalainen laatikkoleikki?
-Svante menee laatikkoon ja Börje arvailee kumpi siellä on.



Ja sitten suomalaista:

Rauno kauhisteli Jarille:
”Tuo naapurin Matti on kuule varmana joku homo!”
Jari: ”Mistä sinä niin päättelet!”
Rauno: ”No kun sen muna maistu ihan paskalle!”
Kyllä kai niin, mutta mitäpä yhteistä on ruotsalaismiehessä ja savolaisessa työttömässä?
 
Mitä eroa on ruotsalaisella ja käkikellolla?
-Käkikelloa vedetään edestä päin ja se sanoo “tik, tak, tik, tak”
Ruotsalaista vedetään takaa päin ja se sanoo “tack, tack, tack, tack”
 
  • Tykkää
Reactions: none
Tää on pikkukalle vitsi!

- mulla on kusihätä
pikkukalle valitti isälleen

- no mene vessaan, mutta tuo on aika rumasti sanottu, joten sano ensikerralla vaikka, että sinua laulattaa
isä vastasi hymyillen

- okei
pikkukalle huusi ja juoksi vessaan

pikkukalle meni mummolleen yöksi, koska vanhemmilla oli yövuoro töissä eivätkä he voineet jättää häntä yksin kotiin. illalla, kun mummo oli saanut iltasadun juuri luettua ja heidän oli tarkoitus alkaa nukkua niin pikkukallelle tuli vessahätä.

- minua laulattaa
pikkukalle valitti mummolleen

- kello on jo niin paljon, ettei tänään enää voi laulaa
mummo sanoi

- mutta minua laulattaa ihan hirveästi
pikkukalle intti vastaan

- okei sitten, laula ihan hiljaa mummon korvaan
mummo sanoi

ja pikkukalle totteli...


(ei oo mun keksimä)
 
  • Tykkää
Reactions: none
Tää on pikkukalle vitsi!

- mulla on kusihätä
pikkukalle valitti isälleen

- no mene vessaan, mutta tuo on aika rumasti sanottu, joten sano ensikerralla vaikka, että sinua laulattaa
isä vastasi hymyillen

- okei
pikkukalle huusi ja juoksi vessaan

pikkukalle meni mummolleen yöksi, koska vanhemmilla oli yövuoro töissä eivätkä he voineet jättää häntä yksin kotiin. illalla, kun mummo oli saanut iltasadun juuri luettua ja heidän oli tarkoitus alkaa nukkua niin pikkukallelle tuli vessahätä.

- minua laulattaa
pikkukalle valitti mummolleen

- kello on jo niin paljon, ettei tänään enää voi laulaa
mummo sanoi

- mutta minua laulattaa ihan hirveästi
pikkukalle intti vastaan

- okei sitten, laula ihan hiljaa mummon korvaan
mummo sanoi

ja pikkukalle totteli...


(ei oo mun keksimä)
Tästä jutusta on myös vanhempi versio. Se on ajalta, jolloin Pikku-Kalle ei ollut vielä syntynyt, siis hänenlaiselleen persoonalle ei vielä ollut tarvetta. ,
Oli eräässä pappilassa piispa vierailulla.
Samaan aikaan oli tilanne sellainen, että oli lehmä astutettavana ja renkipoika oli pistetty toimitusta vahtimaan.
Kesken pappismiesten kahvittelua ryntäsi renki sisään ja huusi jo ovelta, että nyt se sonni pani sitä ruskeaa lehmää.
Veipä rovasti silloin rengin vähän erilleen ja sanoi, ettei noin voi sivistyneitten ihmisten aikana puhua, sano vaikka ensi kerralla että se sonni yllätti.
Kului jonkin aikaa ja renki ryntäsi taas sisään, juuri keskelle jonkin teologisen ongelman selvittelyä.
Huikkasi taas jo ovelta, että nyt se sonni yllätti sen valkoisen lehmän. Se pani nimittäin toisen kerran sitä ruskeaa.
 
  • Haha
Reactions: Army ja Lispetti

Similar threads

Yhteistyössä