V
vieras
Vieras
Ammatin varjopuolia, en mäkään riemusta kiljunut kun miespuolinen työkaveri teki gynen tutkimuksen päivystysaikaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Eli siis, että tunto alapäässä on normaali, ettei ole pidätyskyvyttömyyttä yms. Ja jos on, se vaatii päivystysleikkauksen.
Hmm.... Kai sen huomaa muutenkin onko pidätyskyvyttömyyttämä ainakin huomaisin, ilman sormia persauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sillä testataan, ettei ole cauda-oireistoa![]()
Eipä mulla ainakaan tutkittu perän kautta mitään, vaikka pahat selkävaivat oli ja prolapsi sitten löytykin. Ja aivan ortopedi tutki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sillä testataan, ettei ole cauda-oireistoa![]()
Eipä mulla ainakaan tutkittu perän kautta mitään, vaikka pahat selkävaivat oli ja prolapsi sitten löytykin. Ja aivan ortopedi tutki.
Ihan ite tiedän ilman tollasta tutkimusta, että onko ratsupaikka-anestesiaa. Ja kysymällä ortopedi sai vastauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sillä testataan, ettei ole cauda-oireistoa![]()
Eipä mulla ainakaan tutkittu perän kautta mitään, vaikka pahat selkävaivat oli ja prolapsi sitten löytykin. Ja aivan ortopedi tutki.
Ihan ite tiedän ilman tollasta tutkimusta, että onko ratsupaikka-anestesiaa. Ja kysymällä ortopedi sai vastauksen.
Mitähän sä nyt yrität mulle kertoa?
Etten mä ole käynyt oikealla lääkärillä?
![]()