Meni 40v päivä piloille.

• Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
No voi. Jos sun mies on sitten vähän kömpelö tommosissa jutuissa?
En mäkään ois tykännyt rossosta ja mun kampaamokäynnitkin on aika paljon kalliimpia.

Se varmaan kumminkin tarkotti hyvää? Saatto ajatella, et nyt oon niin hienosti osannut yllättää vaimon tai jotain.

Peyote
Kandee kyl kertoo mitä haluaa niin aika tarkasti…

Mua ilahduttaa eniten, jos mies hieroo ja on keksinyt jotain kivaa iltapalaa ja hemmotelee mua, vaikka kylvettää, jos on juhlapäivä. En välittäs niinkään mistään lahjoista.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"niin"
Älä marise ainakaan miehellesi. Hän vei syömään ja antoi lahjaksi kampaamokäynnin.
Ehkä ei nyt mikään huippu lahja, mutta toinen yritti sentään.

Jos jotain jännää haluaa, niin kannattaa miehelle selvästi sanoa toiveensa.

katkera
[QUOTE="vierailija";29224750]Jännä, kun ite olisin oikein iloinen tuommoisesta.
Mitä sitten olisit halunnut?[/QUOTE]

Hotelliviikonlopun,taulun tms ja olin kertonut miehelle ne useasti ei vaan mitään noista hommannut.

Itse en ole viettänyt syntttäreitäni avioon menemisen jälkeen koska ei kuulemma enään tarttenut..
En viettänyt kolmikymppisiäni, en nelikymppisiäni.

Nyt eronneena näen asiat toisin. En enään ikinä ala olemaan niin tossun alla kuin olin kahdeksantoista vuotta.

Nyt alan elämään ensimmäistä kertaa elämäni aikana.

Voi ei :(
Mulla oli ihana 41v synttärit, mies vei meikäläisen tatuoitavaksi ja sain vihdoinkin sen kuvan mitä olen suunnitellut. Sain myös ihanat ja lämpimät tossut sekä puhelimen. Kaiken sen lisäksi ostin itselleni lahjaksi meikkejä :) Mutta se ei ole se tärkein vaan se, että mies teki mahtavan päivällisen. Karitsaa ja kermaperunoita, jälkkäriksi oli sitten kakkua :)
Ei ne lahjat ole se juttu mun mielestä vaan se, että sinut on huomioitu ja sinua on kuunneltu. Mies tiesi mitä tämä tatuointi merkitsee ja hän sen sitten järjesti.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
vieraampi
Siis mitä olisi pitänyt sitten olla? Itse en saanut kuin onnittelut enkä muuta kaivannutkaan. Ei meillä ole rahoja ostella toisillemme lahjoja enkä odota, että toinen säästäisi monta kuukautta, että jotain voisi ostaa. En kaipaa edes kukkapuskaa.

Tatuoitu jätkä
Voi ei :(
Mulla oli ihana 41v synttärit, mies vei meikäläisen tatuoitavaksi ja sain vihdoinkin sen kuvan mitä olen suunnitellut. Sain myös ihanat ja lämpimät tossut sekä puhelimen. Kaiken sen lisäksi ostin itselleni lahjaksi meikkejä :) Mutta se ei ole se tärkein vaan se, että mies teki mahtavan päivällisen. Karitsaa ja kermaperunoita, jälkkäriksi oli sitten kakkua :)
Ei ne lahjat ole se juttu mun mielestä vaan se, että sinut on huomioitu ja sinua on kuunneltu. Mies tiesi mitä tämä tatuointi merkitsee ja hän sen sitten järjesti.
Tatskat on asiaa!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"Hömelö"
Höpönlöpön noille jotka sanoo että kasva aikuiseks. Aika laiska mies jos ei edes toivottua hotelliviikonloppua viitsiny järjestää jos toiveet oli selvästi esitetty. Ehkä nyt ei kuitenkaan oo syytä vetää hernettä nenään kun mies jotain järjesti kuitenki, mutta kyllä muakin olis harmittanu jos vaihtoehtojakin annoit eikä mitään niistä vaivautunu hommaamaan.

katkera
[QUOTE="Hömelö";29224824]Höpönlöpön noille jotka sanoo että kasva aikuiseks. Aika laiska mies jos ei edes toivottua hotelliviikonloppua viitsiny järjestää jos toiveet oli selvästi esitetty. Ehkä nyt ei kuitenkaan oo syytä vetää hernettä nenään kun mies jotain järjesti kuitenki, mutta kyllä muakin olis harmittanu jos vaihtoehtojakin annoit eikä mitään niistä vaivautunu hommaamaan.[/QUOTE]

Joo tiesi vaihtoehdot enkä juhli synttäreitä muuten mutta nyt täytin sentään 40v.

vieraampi
Voi kun veis edes syömään... :D Mä oon valinnu miehekseni sellasen urpon, ettei se niin merkkipäivistä, joulusta tai mitään oikeen perusta. :( Salaa kuitenkin toivon, että ensi vuonna pyöreiden kunniaksi olis edes jotain pientä yllätystä tulossa...

Peyote
Itse en ole viettänyt syntttäreitäni avioon menemisen jälkeen koska ei kuulemma enään tarttenut..
En viettänyt kolmikymppisiäni, en nelikymppisiäni.

Nyt eronneena näen asiat toisin. En enään ikinä ala olemaan niin tossun alla kuin olin kahdeksantoista vuotta.

Nyt alan elämään ensimmäistä kertaa elämäni aikana.
Huh! Karmeaa. Onneksi pääsit vapaaksi. Kuulostaa oikeesti kauheelta kun oon lukenut parista muustakin keskustelusta mimmosta sulla on ollut.

• Tykkää
Reactions: MIES!
"Hömelö"
On munkin mielestä Rosso ihan jees, mutta pointti nyt tais olla se ettei mitään toiveista toteutettu. Jos mies makso kampaajan, niin oliko se herttainen ele? Onko ap:lla ja miehellä omat rahat vai yhteiset? Olisko ap joka tapauksessa menny kampaajalle? Olisko melkein saman asian ajanu kun olis tyrkänny 70€ puolison käteen ja laiskasti tokassu että osta jotain itelles. Ei kauheesti nähty vaivaa tai mietitty että mitä toinen haluais, KUN NYT KUITENKI 40 VUOTTA TÄYTTI.

Yhteistyössä