Tatskat on asiaa!Voi ei
Mulla oli ihana 41v synttärit, mies vei meikäläisen tatuoitavaksi ja sain vihdoinkin sen kuvan mitä olen suunnitellut. Sain myös ihanat ja lämpimät tossut sekä puhelimen. Kaiken sen lisäksi ostin itselleni lahjaksi meikkejä Mutta se ei ole se tärkein vaan se, että mies teki mahtavan päivällisen. Karitsaa ja kermaperunoita, jälkkäriksi oli sitten kakkua
Ei ne lahjat ole se juttu mun mielestä vaan se, että sinut on huomioitu ja sinua on kuunneltu. Mies tiesi mitä tämä tatuointi merkitsee ja hän sen sitten järjesti.
Huh! Karmeaa. Onneksi pääsit vapaaksi. Kuulostaa oikeesti kauheelta kun oon lukenut parista muustakin keskustelusta mimmosta sulla on ollut.Itse en ole viettänyt syntttäreitäni avioon menemisen jälkeen koska ei kuulemma enään tarttenut..
En viettänyt kolmikymppisiäni, en nelikymppisiäni.
Nyt eronneena näen asiat toisin. En enään ikinä ala olemaan niin tossun alla kuin olin kahdeksantoista vuotta.
Nyt alan elämään ensimmäistä kertaa elämäni aikana.
No voi voi, mulla ei nelikymppiset menneet pilalle. Mies hemmotteli ostamalla tassuammeen, ruusunterälehtiä sekä aitoa shampanjaa. Oli ihanaa tulla kotiin kun oli vaahtokylpy odottamassa ja juoma jäähtymässä.Mies vei rossoon syömään ja maksoi 70 kampaamossakäynnin, ei muuta.