E
elämältä kaiken sain
Vieras
tajusin vähän aika sitten että mulla on ollut aina rajatilapersoonallisuus häiriö.nyt myös huomasin että useiden vuosien parisuhde on aina kärsinyt sen vuoksi ja tällä hetkellä olen jotäysin yksin.mies ei rakasta vaan inhoaa mua ja lapset on pieniä ja pelottaa kaikki tulevaisuus.
olen ihan rikki,kuin pieni lapsi joka on hylätty.pelottaa kamalasti.
miten tälläisestä luonneviasta voi parantua?olen saanut elämältä kaiken,rakastavan miehen ja terveet lapset,mutta nyt olen menettänyt miehen rakkauden ja lapset tuntuvat etäisiltä,koska olen itse vailla rakkautta ja hyväksyntää-tämä on kamalaa,ajattelen että olisi helpointa kaikille jos tekisin itsarin,mutta en voi lasteni takia kuitenkaan.olisi itsekästä jättää heidät ja luovuttaa.tuntuu etten selviä elämästä ja menetetystä rakkaasta miehestä.tänään mies sylki päälleni ja uhkasi vetää turpiin koska olin niin kamala.olen kamala vaikka kadun jälkeenpäin,se paha olo mikä mulla itselläni on se on pakko siirtää toiseen aikuiseen.kärsin tästä.
miten pystyn kuntoutua?lasten isä on sitämieltä että lapsista tulee samanlaisia,en halua sitä.aion mennä ammattiauttajalle mahdollisimman pian mutta miten ne auttavat tälläistä hullua,joka haluaa parantua?
olen ihan rikki,kuin pieni lapsi joka on hylätty.pelottaa kamalasti.
miten tälläisestä luonneviasta voi parantua?olen saanut elämältä kaiken,rakastavan miehen ja terveet lapset,mutta nyt olen menettänyt miehen rakkauden ja lapset tuntuvat etäisiltä,koska olen itse vailla rakkautta ja hyväksyntää-tämä on kamalaa,ajattelen että olisi helpointa kaikille jos tekisin itsarin,mutta en voi lasteni takia kuitenkaan.olisi itsekästä jättää heidät ja luovuttaa.tuntuu etten selviä elämästä ja menetetystä rakkaasta miehestä.tänään mies sylki päälleni ja uhkasi vetää turpiin koska olin niin kamala.olen kamala vaikka kadun jälkeenpäin,se paha olo mikä mulla itselläni on se on pakko siirtää toiseen aikuiseen.kärsin tästä.
miten pystyn kuntoutua?lasten isä on sitämieltä että lapsista tulee samanlaisia,en halua sitä.aion mennä ammattiauttajalle mahdollisimman pian mutta miten ne auttavat tälläistä hullua,joka haluaa parantua?