Meneekö kenelläkään pariskunnalla hyvin?!

• Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti
no
Mie en tunne yhtään onnellista paria...ainakin kaikki tuttuni valittaa yhtä ja toista ongelmaa ja rasittavuutta jne. jne. alittamisen aiheita ainakin löytyy. Lisäksi suurin osa ystävistäni on eronnut...eikä uusikaan suhde ole ruusuista ollut.
Oma avioliitto ei todellakaan ole mikään mainosten hymy-onni-patsastelua.

mä tätä yhen kerran mietein eikö tosiaan niitä ole muita hyviä parisuhteita kuin omani.no tunnen mä pari

tuntuu että jokaisella on onhan mulla hyvä mies /nainen..mutta..
mulla ei oo mitään mutta on kyllä tosi hyvä mies :heart:

hilla
joka päivä riidellään mä aina aloitan naputuksen jostain kauankohan ukko kestää enää 10v oltu yhessä hänessäkin nään vaan aina vikaa.Vaikka kyllä sitä vikaa MUSSA ON

:wave:

Täällä menee hienosti. Kuusi vuotta tulee kesällä yhteistä taivalta täyteen ja kertaakaan ei olla tapeltu. Rakentavia keskusteluja kyllä on käyty ja käydään varmasti tulevaisuudessakin. Ei olla tappelija-luonteisia...

Mimosan äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
hyvään parisuhteeseen kuuluu riiDAT
Niin mäkin ennen ajattelin, mutta me ei olla riidelty juuri koskaan. ne pari kertaa mitä ollaan nahisteltu niin kännissä, eikä sillonkaan mitään isompaa. Mun mies vaan ei riitele, mä kyllä räyhään ja huudan ja raivoon, mutta se on vaan niin tyynen rauhallinen. Ja sekös mua sit ärsyttää viel enemmän.
kumoat omalla kirjoituksella oman kirjoituksen :D

en oo missään vaiheessa sanonut että normaaliin parisuhteeseen kuuluu toisen haukkuminen hakkaaminen tavaroiden rikkominen pää punasena huutaminen jne jne.
sevain oli teidän käsitys riidasta.

riidellä voi monella tapaa, ja kaikki riitely ei varmasti ole normaalia.
Mä olen myös sitä mieltä, että riitely, tai ainakin ristiriitatilanteet, kuuluu hyvään parisuhteeseen. Jos niitä ei ole, niin toinen teeskentelee, ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, ja sekin on tosi huono juttu. Kun kaksi ihmistä elää yhdessä vuodesta toiseen, niin väkisinkin tulee tilanne jossa toinen haluaa yhtä ja toinen toista, jos kumpikin uskaltaa olla aito itsensä.
aikalailla samoin ajattelen kanssasi

Meillä menee hyvin.Mikään mainoksen pariskunta tuskin ollaan eikä haluttaisikaan olla.Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta.Paljon ollaan yhdessä koettu ja toisiamme tuettu.Rakastamme ja kunnioitamme toisiamme,ollaan tyytyväisiä siihen mitä meillä on.Yhdessä ollaan myös aikuisiksi kasvettu eikä se aina ole ollut niin helppoa,mutta olemme halunneet yhdessä kulkea sen matkan-ja on todella kannattanut.Olemme onnellisia. :heart:

erilainen
Mitä vanhemmaksi tulen sitä vakuuttuneemmaksi tulen, ettei niitä mainosten pareja ole olemassakaan. Enemmän ja vähemmän epätäydelliset ihmiset päristelee yhdessä ja kasvaa enemmän yhteen tai erilleen ja joskus ne tiet erkanee lopullisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä me ollaan onnellisia eli hyvin menee. Toki riitoja on, muttei mitään maailmaa kaatavia, asioista pystytään avoimesti puhumaan joten riidatkin puidaan läpi. Mun mielestä se juuri on se kantava voima. Viihdytään hyvin yhdessä ja osataan nauttia tästä perheestä, lapsista ja ihan vain yhdessä olosta :heart:
Ja taas Umbrella vastasi kun suoraan mun näppikseltä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä me ollaan onnellisia eli hyvin menee. Toki riitoja on, muttei mitään maailmaa kaatavia, asioista pystytään avoimesti puhumaan joten riidatkin puidaan läpi. Mun mielestä se juuri on se kantava voima. Viihdytään hyvin yhdessä ja osataan nauttia tästä perheestä, lapsista ja ihan vain yhdessä olosta :heart:
Ja taas Umbrella vastasi kun suoraan mun näppikseltä |O
:D

Vepasto
Hyvät ajat parisuhteessa ei tuntuisi niin hyviltä, ellei olisi välillä niitä huonojakin aikoja. Niitä ei osaisi välttämättä arvostaa samalla tavalla. *nimimerkki: juuri vaikeasta vuodesta parisuhteessa selvinnyt*

Mimosan äippä
Kokisin parisuhteeni onnelliseksi, tunnemme toisemme, viihdymme toisemme seurassa ja voimme keskustella kumppanimme kanssa ihan kaikesta..välillä on päiviä jolloin ollaan toistemme kurkussa koko ajan, välillä ollaan niin rakastuneita kuin vaan voi olla... omassa lähipiirissäni onnellisia pariskuntia on kyllä varmaan 90%...empä tiedä ketään jotka yhdessä vielä olisivat jos eivät toistensa kanssa viihdy ja onnellisia ole.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
tiedän yhden pariskunnan.
10v kuluttuakin ovat aivan :heart: ja 2 kilttiä ja tyytyväistä lasta.
kaikki muutkin asiat ovat ihan hyvin
Mistäs sinä tiedät mikä helvetti niillä on meneillään kun muut ei nää.. :whistle:

Menee hyvin. Ei oikeastaan ikinä ole edes kovin huonosti mennyt. Tietty on joskus ollut ja varmasti tulee olemaan niitä alamäkiäkin, mutta ei ne ikinä ole niin jyrkkiä olleet, että kaaduttu olisi. Aina on kuitenkin ollut se rakkaus ja luottamus niin vahva, että on sanomattakin selvää, että yhdessä me selvitään mistä vain :) Mikään täydellinen perhe ei olla, eikä tulla ikinä olemaankaan. Miehen kanssa aina sanotaan, että me ollaan kuin Simpsonit :D

jurristi harmaana
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä n. 11 vuotta ja väittäisin, että meillä on hyvä parisuhde ja että olemme kumpikin onnellisia. Meillä tärkeintä on ollut ehkä se, että olemme ymmärtäneet vuosien aikana, ettei kumppani tai parisuhde ole mikään muuttumaton vakio tai itsestäänselvyys. Näitä asioita on tullut viime aikoina paljonkin mietittyä, kun ympärillä lähipiirin parit ovat eronneet yksi toisensa perään. Tällaisia meidän kaltaisia "vanhoja" pareja ei lähipiirissä ole enää yhtään....

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
tiedän yhden pariskunnan.
10v kuluttuakin ovat aivan :heart: ja 2 kilttiä ja tyytyväistä lasta.
kaikki muutkin asiat ovat ihan hyvin
Mistäs sinä tiedät mikä helvetti niillä on meneillään kun muut ei nää.. :whistle:
Kyllä mä tiedän.
tunnen molemmat 15vuoden takaa.
ja olen asunut joskus yhdessä 3 vuotta ystävättäreni kanssa ja jo silloin tunsin jo molemmat.

ystäväni kanssa kerromme lähes kaikki (siis lukuun ottamatta intiimejä asioita) toisillemme.
näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Kyllä meillä, kaikesta huolimatta, on hyvä liitto ja suhde.
Toki myö ollaan jostain asioista aina erimieltä, mutta eihän se sitä katso.
Hyvin ollaan aina tähänkin asti asiat saatu sovittua, molempia tyydyttävällä tavalla :)

Yhteistyössä