Kyllä meillä menee ihan hyvin, joskus puhdistetaan ilmaa "sanailemalla", mutta sit se menee sovintosexillä ohitse ja taas on leppoisaa =)
aikalailla samoin ajattelen kanssasiAlkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mä olen myös sitä mieltä, että riitely, tai ainakin ristiriitatilanteet, kuuluu hyvään parisuhteeseen. Jos niitä ei ole, niin toinen teeskentelee, ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, ja sekin on tosi huono juttu. Kun kaksi ihmistä elää yhdessä vuodesta toiseen, niin väkisinkin tulee tilanne jossa toinen haluaa yhtä ja toinen toista, jos kumpikin uskaltaa olla aito itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:kumoat omalla kirjoituksella oman kirjoituksenAlkuperäinen kirjoittaja kinuski:Niin mäkin ennen ajattelin, mutta me ei olla riidelty juuri koskaan. ne pari kertaa mitä ollaan nahisteltu niin kännissä, eikä sillonkaan mitään isompaa. Mun mies vaan ei riitele, mä kyllä räyhään ja huudan ja raivoon, mutta se on vaan niin tyynen rauhallinen. Ja sekös mua sit ärsyttää viel enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:hyvään parisuhteeseen kuuluu riiDAT
en oo missään vaiheessa sanonut että normaaliin parisuhteeseen kuuluu toisen haukkuminen hakkaaminen tavaroiden rikkominen pää punasena huutaminen jne jne.
sevain oli teidän käsitys riidasta.
riidellä voi monella tapaa, ja kaikki riitely ei varmasti ole normaalia.
Ja taas Umbrella vastasi kun suoraan mun näppikseltä |OAlkuperäinen kirjoittaja umbrella78::wave:
Kyllä me ollaan onnellisia eli hyvin menee. Toki riitoja on, muttei mitään maailmaa kaatavia, asioista pystytään avoimesti puhumaan joten riidatkin puidaan läpi. Mun mielestä se juuri on se kantava voima. Viihdytään hyvin yhdessä ja osataan nauttia tästä perheestä, lapsista ja ihan vain yhdessä olosta :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ja taas Umbrella vastasi kun suoraan mun näppikseltä |OAlkuperäinen kirjoittaja umbrella78::wave:
Kyllä me ollaan onnellisia eli hyvin menee. Toki riitoja on, muttei mitään maailmaa kaatavia, asioista pystytään avoimesti puhumaan joten riidatkin puidaan läpi. Mun mielestä se juuri on se kantava voima. Viihdytään hyvin yhdessä ja osataan nauttia tästä perheestä, lapsista ja ihan vain yhdessä olosta :heart:
Mistäs sinä tiedät mikä helvetti niillä on meneillään kun muut ei nää..Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:tiedän yhden pariskunnan.
10v kuluttuakin ovat aivan :heart: ja 2 kilttiä ja tyytyväistä lasta.
kaikki muutkin asiat ovat ihan hyvin
Kyllä mä tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistäs sinä tiedät mikä helvetti niillä on meneillään kun muut ei nää..Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:tiedän yhden pariskunnan.
10v kuluttuakin ovat aivan :heart: ja 2 kilttiä ja tyytyväistä lasta.
kaikki muutkin asiat ovat ihan hyvin