Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
hyvään parisuhteeseen kuuluu riiDAT
Niin mäkin ennen ajattelin, mutta me ei olla riidelty juuri koskaan. ne pari kertaa mitä ollaan nahisteltu niin kännissä, eikä sillonkaan mitään isompaa. Mun mies vaan ei riitele, mä kyllä räyhään ja huudan ja raivoon, mutta se on vaan niin tyynen rauhallinen. Ja sekös mua sit ärsyttää viel enemmän.
kumoat omalla kirjoituksella oman kirjoituksen
en oo missään vaiheessa sanonut että normaaliin parisuhteeseen kuuluu toisen haukkuminen hakkaaminen tavaroiden rikkominen pää punasena huutaminen jne jne.
sevain oli teidän käsitys riidasta.
riidellä voi monella tapaa, ja kaikki riitely ei varmasti ole normaalia.
Mä olen myös sitä mieltä, että riitely, tai ainakin ristiriitatilanteet, kuuluu hyvään parisuhteeseen. Jos niitä ei ole, niin toinen teeskentelee, ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, ja sekin on tosi huono juttu. Kun kaksi ihmistä elää yhdessä vuodesta toiseen, niin väkisinkin tulee tilanne jossa toinen haluaa yhtä ja toinen toista, jos kumpikin uskaltaa olla aito itsensä.
en mä sano että jotkut vaikka riitelee ei olis hyvä pari vaikka me ei riidellä.
uskomattoman usein olaan vielä samaa mieltä asioista..eli ei edes saatais riitaa aikaiseksi. mutta jos ollaan eri mieltä niin voidaan kyllä puhua.
ja totta se ettei parisuhteessa saa missään nimessä miellyttää toista vaan olla aina rehellinen..eihän muuten suhde voi toimia.. eikä toisen lähelle pääse..
mutta rehellisinä ollessa ei silti tarvitse aiheutua riitoja
Ollaan mekin asioista joskus eri mieltä, mutta ei niistä silti riidellä. Eikä mun mies yritä mua miellyttää, kertoo kyllä rehellisen mielipiteensä ja on oma itsensä, mutta on vaan niin tasanen ja rauhallinen luonne. Mä taas todella tempperamenttinen ja räjähdän herkästi. Mä siis pääasiassa riitelen yksinäni, enkä sitä yleensä välttämättä kohdista mieheeni, vaan mesoan ihan omaksi ilokseni
, enkä mä riko tavaroita tai hauku toista.... Mä en edes keksi asioita mistä me voitais riidellä.