K
"kiinnostunut"
Vieras
Haluttaisi laittaa nyt kesäksi kun on häätä ja reissua ym. tulossa. Mutta mulle sanottiin että omat kynnet menee alla ihan järkyttävään kuntoon.
Onko näin? Mikä olisi sitten parempi vaihtoehto?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla ei ainakaan mee, mulla on geelikynnet jatkuvasti.
Menee sullakin, mutta et huomaa sillä käytät geelejä jatkuvasti. Oma kynsi ohenee sen verran paljon, että kun rakennekynnet ottaa pois (olivat sitten geeliä tai akryyliä), niin se oma kynsi on pilalla (on siis niin ohut ettei kestä mitään) ja pitää odottaa, että kynsi kasvaa koko pituutensa, että on jälleen normaali.
Menee sullakin, mutta et huomaa sillä käytät geelejä jatkuvasti. Oma kynsi ohenee sen verran paljon, että kun rakennekynnet ottaa pois (olivat sitten geeliä tai akryyliä), niin se oma kynsi on pilalla (on siis niin ohut ettei kestä mitään) ja pitää odottaa, että kynsi kasvaa koko pituutensa, että on jälleen normaali.
nytkin olleet kuukauden ilman.. eikä mitään muutostasiis koko ajan ihan hyväkuntoiset, normikynnet. ei pehmenneet eikä muuta
hiotaan mullakin pintaa hieman, muttei kyllä silti oo vaurioitunu sen kummemmin. tosin mullon omasta mielestä melko hyvälaatuiset kynnet jos kynsistä voi niin sanoaMinulla ainakin hiottiin joka huollon yhteydessä sen verran paljon omaakin kynttä että se ei ole mahdollista että oma kynsi ei siinä vaurioituisi. Laitoin myös vaikka mitä kovettajia jne mutta silti ne olivat pitkään erittäin hauraat ja pehmeät verrattuna normaaleihin.
Onkos rakennekynnet ne luonnottoman pitkät ja yleensä jonkun kirjavan oksennuksen väriset hirvitykset? Ne mitä olen nähnyt, ovat kaikki näyttäneet helvetin oksettavilta. Lisäävät naisen ikään noin kymmenen vuotta, koska assosisaatio kulahtaneeseen pankkivirkailijatanttaan on varma.
millä sä kuvittelet et ne otetaan? ne viilataan varovasti pois ne geelit,.
Jaa. Minulla otettiin ihan muulla tekniikalla ne pois kuin varovaisesti viilaamalla.
no sit ei oikein oo kyl kynsien tekijä ollu tietonen kuinka ne poistetaan?
Jaa. Minulla otettiin ihan muulla tekniikalla ne pois kuin varovaisesti viilaamalla.
Onkos rakennekynnet ne luonnottoman pitkät ja yleensä jonkun kirjavan oksennuksen väriset hirvitykset? Ne mitä olen nähnyt, ovat kaikki näyttäneet helvetin oksettavilta. Lisäävät naisen ikään noin kymmenen vuotta, koska assosisaatio kulahtaneeseen pankkivirkailijatanttaan on varma.