Meneekö omat kynnet tosiaan ihan pilalle jos laittaa rakennekynnet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiinnostunut"

Vieras
Haluttaisi laittaa nyt kesäksi kun on häätä ja reissua ym. tulossa. Mutta mulle sanottiin että omat kynnet menee alla ihan järkyttävään kuntoon. :( Onko näin? Mikä olisi sitten parempi vaihtoehto?

Ei ne heti mee, tietty tuntuu ihan hassuilta kun on rakennekynsiin tottutunu (lähinnä siihen kovuuteen), mulla oli toista vuotta ja sit oli pakko pitää taukoa kun omat alko olee elmukelmua mut nopeesti ne kuntoon tuli - kynnet kun kasvaan ihan nopeesti.

[QUOTE="kiinnostunut";23854549]Haluttaisi laittaa nyt kesäksi kun on häätä ja reissua ym. tulossa. Mutta mulle sanottiin että omat kynnet menee alla ihan järkyttävään kuntoon. :( Onko näin? Mikä olisi sitten parempi vaihtoehto?[/QUOTE]

Onhan ne omat kynnet siellä rakennekynnen alla ohuemmat ja pehmeämmät, ku niitä hiotaan huoltojen yhteydessä. Mutta kyllä ne taas vahvistuu, jos haluaa rakennekynnet pois. Mulla oli viime kesän ja otin itse syksyllä pois. Viilasin ja liottelin. Pian ne taas vahvistui ja kasvoi entisikseen.

Omien rakennekynsien poistosta on aikaa puolisen vuotta ja vasta nyt alkavat olla kunnossa. Eli vie sen aikaa mitä koko kynsi kestää kasvaa. Aika karu se näky on kun geelit otetaan pois.

mulla ei ainakaan mee, mulla on geelikynnet jatkuvasti.

Menee sullakin, mutta et huomaa sillä käytät geelejä jatkuvasti. Oma kynsi ohenee sen verran paljon, että kun rakennekynnet ottaa pois (olivat sitten geeliä tai akryyliä), niin se oma kynsi on pilalla (on siis niin ohut ettei kestä mitään) ja pitää odottaa, että kynsi kasvaa koko pituutensa, että on jälleen normaali.

Menee sullakin, mutta et huomaa sillä käytät geelejä jatkuvasti. Oma kynsi ohenee sen verran paljon, että kun rakennekynnet ottaa pois (olivat sitten geeliä tai akryyliä), niin se oma kynsi on pilalla (on siis niin ohut ettei kestä mitään) ja pitää odottaa, että kynsi kasvaa koko pituutensa, että on jälleen normaali.

On niihin lakkoja, että ei ole ihan haperot. Toki ne pehmeät on ja inhottavan tuntoiset.

nytkin olleet kuukauden ilman.. eikä mitään muutosta :) siis koko ajan ihan hyväkuntoiset, normikynnet. ei pehmenneet eikä muuta

nytkin olleet kuukauden ilman.. eikä mitään muutosta :) siis koko ajan ihan hyväkuntoiset, normikynnet. ei pehmenneet eikä muuta

Minulla ainakin hiottiin joka huollon yhteydessä sen verran paljon omaakin kynttä että se ei ole mahdollista että oma kynsi ei siinä vaurioituisi. Laitoin myös vaikka mitä kovettajia jne mutta silti ne olivat pitkään erittäin hauraat ja pehmeät verrattuna normaaleihin.

Onkos rakennekynnet ne luonnottoman pitkät ja yleensä jonkun kirjavan oksennuksen väriset hirvitykset? Ne mitä olen nähnyt, ovat kaikki näyttäneet helvetin oksettavilta. Lisäävät naisen ikään noin kymmenen vuotta, koska assosisaatio kulahtaneeseen pankkivirkailijatanttaan on varma.

Minulla ainakin hiottiin joka huollon yhteydessä sen verran paljon omaakin kynttä että se ei ole mahdollista että oma kynsi ei siinä vaurioituisi. Laitoin myös vaikka mitä kovettajia jne mutta silti ne olivat pitkään erittäin hauraat ja pehmeät verrattuna normaaleihin.
hiotaan mullakin pintaa hieman, muttei kyllä silti oo vaurioitunu sen kummemmin. tosin mullon omasta mielestä melko hyvälaatuiset kynnet jos kynsistä voi niin sanoa :P

*

kynnet voi olla vaikka mitä värisävyä ja ei pakko olla mitkään hirmu pitkät.
mut aidon näköset ne ei musta koskaan oo, siks laitatan aina jotain hilettä, ei oo omat ei :D

pakko kyl sanoa ettei asia ihan noin ole ;)

millä sä kuvittelet et ne otetaan? ne viilataan varovasti pois ne geelit, ja ei mun kynsissä ainakaan mitään vikaa ole vaikka geelejä ei oliskaan. VAIKKA mulla on ollut nelisen vuotta geelit putkeen, muutaman viikon jossain kohtaa on ollut pois. sekin ihan sen takia et ne on 6-7vkon jälkeen "tipahtaneet" itsekseen, kun en ole jaksanut mennä ajoissa huoltoon. omat kynnet on ollut saman pituiset kun geelit on ollu, ja melkein heti katkennu ihan sen takia koska on tottunu käyttään geelejä ja omat on sen verran haperoo tekoo et liuskottuu ja katkeilee aina. ilman geelejä.

Onkos rakennekynnet ne luonnottoman pitkät ja yleensä jonkun kirjavan oksennuksen väriset hirvitykset? Ne mitä olen nähnyt, ovat kaikki näyttäneet helvetin oksettavilta. Lisäävät naisen ikään noin kymmenen vuotta, koska assosisaatio kulahtaneeseen pankkivirkailijatanttaan on varma.

Ei välttämättä. Itselläni oli pelkät geelaukset ja suht lyhyet ovaalinmuotoiset kynnet. Kaunis lakka tai ranskalainen manikyyri ilman mitään oksennuksenväriä tai vanhentavaa efektiä ;)

Mulla on ollut kahdesti kynnet yhden kerran (ei siis ole hoidattanut, vaan poistattanut) eikä ongelmia ole omien kynsien kanssa ollut. Tiedä sitten, miten pidemmällä tähtäimellä?

Ei, jos on tyylitajua ;)

Mulla on melkein kuin tämän sivun yläreunassa olevat:
www.minnix.fi

Tosin luonnollisemman muotoiset eli ei noin neliskanttiset kärjet. Ja aavistus kimalletta :)

pahimpiahan siis on tipit, koska ne liimataan omaan kynteen kiinni. joskus muinoin mulla oli kans tipeillä ja sillon geelit ei ollu yhtä hyviä kun nyt, ja lähti todella paljon omaa kynttä mukana jos katkes kynsi.

[QUOTE="vieras";23854830]Ei, jos on tyylitajua ;)

Mulla on melkein kuin tämän sivun yläreunassa olevat:
www.minnix.fi

Tosin luonnollisemman muotoiset eli ei noin neliskanttiset kärjet. Ja aavistus kimalletta :)[/QUOTE]
No en minä suoraan sanoen sitä epäillytkään, etteivätkö noiden kynsiviritelmien hankkijat itse pitäisi niitä hyvännäköisinä. Eihän ne muuten niistä maksaisi. Nuo ylipitkät kynnet kyllä silti nimenomaan aiheuttaa sen "rupsahtanut pankkivirkailija" -mielikuvan, vaikka kuinka olisi muuten ulkonäkö hyvässä kunnossa.

mulla on monet geelikynnet ollu, ei ihan jatkuvasti kuitenkaan ja on todella terveet koska ei viilata ollenkaan ja pidennykset tehdään silkkikankaalla joka geelillä kiinnitetään ei liimalla. voin suositella BIO SCULPTURE- tekniikkaa!!!!

kannattaa laittaa akryylikynnet koska geeliä ei voi liottamalla saadakaan pois. akryylikin ohennetaan mutta ihan viimeinen kerros liuotetaan joka on kynnelle hellemp kuin loppuun saakka viilaamalla poistettu geeli. myös ns. manikyyrigeelit eli kestolakat ovat liotettavia mutta niillä ei voida lisätä pituutta kynteen. valitse tuote fiksusti. useimmat tekijät tekevät pelkästään geelejä ja yrittävät tietysti myydä omaa tuotettaan.

Mulla hiottiin omat kynnet tosi ohueksi ja lyhyeksi kun geelit laitettiin, joten olihan ne "huonon näköiset" sitten kun ne geelit popsahti pois, mutta ihan hetkessä ne kyllä palautui takaisin normaaliksi. Ihan parissa viikossa siis. Itsellä oli geelikynnet vähän reilu 6 viikkoa tmv mitä ne pysyi, tykkäsin älyttömästi :) (mulla pidennettiin tipeillä, enkä keksi valittamista mutta enpä ole muita tapoja kokeillutkaan..)

Yhteistyössä