Miten kehtaat hinnotella kirpparilla yli kymppiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sane flea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi voi. Oma on häpeäsi, jos et huomaa niitä hyväkuntoisia vaatteita.Ilmaiseksi ei sulle niitä kukaan jakele. Paskaa löytyy kyllä, en sitä kiellä, mutta hyvää tavaraa myös. Itse en saa edes vaatteitani kulumaan niin paljoa, että näyttäisivät nuhjuisilta. Yhden toppatakin vein tänään 10e hintaan myyntiin. Vähän pidetty, siistikuntoinen takki, joka uutena maksoin 60e. Kaikki muut vaatteet max 6e ja siitä on ja hyväkuntoista. Otapa silmä käteen ens kirppisreissulla.
Eli sä olet niitä tolloja jotka kaupittelee kaikkea rikkinäistä ja paskasta riepua kaupan hinnoilla :D

Tibis, kumpaa lähempänä?

Jetta.png

Tää, mut mull on parempi perse ja enemmän hauiksia ja jokunen kilokin plussana.

No onhan siinä ääripäiden (superhalvalla ja överikalliilla) välillä vaihtoehtojakin. Itse yritän miettiä mitä maksaisin itse ja hinnoittelen tavarasta ja sen kunnosta riippuen hinnaksi yleensä 10-50% uuden vastaavan tämän hetkisestä hinnasta.

Mukana siis on helposti myös esim. 10-20e tavaraa mutta varmasti silti hintansa väärtejä :)

Silti välillä trokarit iskee vaikka toivoisi että tarvitseva saisi edullisesti :/ Selkeästi kalliimmat ja keräilytavarat pyrin myymään netissä juuri trokareiden vuoksi. Mutta kyllä pöytämyynnistäkin haluan että jää vaivanpalkkaakin, hirmuhommahan siinä on ja jos mitään ei "saisi" jäädä käteen tai jos käteen jäisi vaan parikymppiä niin ennemmin kippaan tavarat konttiin tms.

Ylihinnoitelluille pöydille itse naurahdan ja jatkan matkaani. Siinähän yrittävät myydä :)

Uusimmat

Yhteistyössä