Mitä kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvää nyt, kiitos!

Tuli yllärinä vapaapäivä joten päätin mennä aamulenkille. Otin mukaan kävelysauvat jotta ehdin tottua niihin ennen talven vuoristopolkuja.

No en päässyt eyeenpäin kilometriäkään kun metsässä näkyi sieniapaja. Onneksi taskussa on aina muovipussijoten keräämään...

Tunnin kuluttua olin jo kauempana metsässä, pussi pullollaan kantarellejä ja oikaisin kotiin. - Tajutakseni että siellä ne sauvat nyt nakottavat keskenään kannon nokassa... Eli pinkaisin vielä hakemaan ne.

Tuli se lenkkikin siis tehtyä.

Nyt lautasella pastaa, minitomaatteja, basilikaa ja paistettuja kantarellejä.

Kelpaa!

Entä mitä sulle kuuluu

Ihan hyvää nyt, kiitos!

Tuli yllärinä vapaapäivä joten päätin mennä aamulenkille. Otin mukaan kävelysauvat jotta ehdin tottua niihin ennen talven vuoristopolkuja.

No en päässyt eyeenpäin kilometriäkään kun metsässä näkyi sieniapaja. Onneksi taskussa on aina muovipussijoten keräämään...

Tunnin kuluttua olin jo kauempana metsässä, pussi pullollaan kantarellejä ja oikaisin kotiin. - Tajutakseni että siellä ne sauvat nyt nakottavat keskenään kannon nokassa... Eli pinkaisin vielä hakemaan ne.

Kelpaa!

Entä mitä sulle kuuluu
Mukavaa vapaapäivää ja kuulostaa jo tähän asti onnistuneelta, kun lenkki tullut tehtyä ja vielä herkkuja löytynyt metsästä nam. Kiitos ihan hyvää kuuluu, tässä suunnittelen ulos lähtöä kun ei sada.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ihan hyvää nyt, kiitos!

Kelpaa!

Entä mitä sulle kuuluu
NAM!!!

Yhteistyössä