Meillä on 100% juppikoti, haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Mother of all Yuppies
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Minkä merkkinen jääkaappi ja pakastin teillä on?
Smegin koneet löytyy keittiöstä.
Ok.
Sitten et ole ihan tämän vuosikymmenen juppi ainakaan.
Noihan oli in joskus kymmenen vuotta sitten. Damn.
No minkäs merkkiset kuuluisi olla nyt tänä vuonna?
Esim. Gorenje.
:LOL: :LOL: paska vehje...tosi kelvoton jääkaappi oli..se pakasti kaiken. Vaihdettiin kodinkoneiden mersuun eli Mieleen :LOL: :LOL: :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liisi:
Kysymys ap:lle: olenko epänormaali, kun en VIITSI sisustaa kotiani? Tämän ketjun perusteella en taida olla oikea nainen. :D Meillä vallitsee iloinen sekasorto mutta kotimme on kuitenkin mielestäni viihtyisä. Tänne on hankittu mitä milloinkin on sattunut mieleen juolahtamaan. Ainoa, mikä harmittaa, on sellaiset halvalla ostetut tuotteet, jotka on menny nopeesti rikki. Siinä mielessä ymmärrän kalliiden tuotteiden ostamisen - köyhänhän ei kannata ostaa halpaa.
Jokainen asuu sellaisessa kodissa, jossa itse viihtyy. En tuomitse muiden valintoja, paitsi jos ostetaan halpaa krääsää ja lastulevyä, joka menee heti rikki. Tai jos ratsastetaan trendin aallonharjalla ja vaihdetaan sisustus uuteen vuoden välein. Kun kerralla ostaa ajatonta laatua, niin luontokin kiittää. Ei se naiseus sisustuksesta kiinni ole, juppeus sitävastoin on :D
 
laatutietoinen
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Minkä merkkinen jääkaappi ja pakastin teillä on?
Smegin koneet löytyy keittiöstä.
Ok.
Sitten et ole ihan tämän vuosikymmenen juppi ainakaan.
Noihan oli in joskus kymmenen vuotta sitten. Damn.
No minkäs merkkiset kuuluisi olla nyt tänä vuonna?
Esim. Gorenje.
:LOL: :LOL: paska vehje...tosi kelvoton jääkaappi oli..se pakasti kaiken. Vaihdettiin kodinkoneiden mersuun eli Mieleen :LOL: :LOL: :LOL:
Eikös Gorenje ole joku romanialainen halpismerkki, jota myydään Gigantissa ? Siis vähän sama kuin Ahma Mustassa pörssissä ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja laatutietoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Minkä merkkinen jääkaappi ja pakastin teillä on?
Smegin koneet löytyy keittiöstä.
Ok.
Sitten et ole ihan tämän vuosikymmenen juppi ainakaan.
Noihan oli in joskus kymmenen vuotta sitten. Damn.
No minkäs merkkiset kuuluisi olla nyt tänä vuonna?
Esim. Gorenje.
:LOL: :LOL: paska vehje...tosi kelvoton jääkaappi oli..se pakasti kaiken. Vaihdettiin kodinkoneiden mersuun eli Mieleen :LOL: :LOL: :LOL:
Eikös Gorenje ole joku romanialainen halpismerkki, jota myydään Gigantissa ? Siis vähän sama kuin Ahma Mustassa pörssissä ?
Ei ostettu gigantista ihan laatulikkeestä ;) Ja saatiin palautusta rahassa kun vaihettiin Mielen kaappiin eli gorenge oli kalliinpikin :)
 
+
gorenge on ruotsalaisille se halpis merkki. saa aivan älyttömän halvalla. siinä meni usko ap:n juppiuteen ja vielä ajaa toyotalla... musta tuntuu että ap on wannabe juppi....:D

Juppi:

Akateemisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti menestyvä nuori, tuloluokan nousukki, metropolin menestys.

Tulee englannin sanoista

"Young Urban Professional" ja "Yuppie"
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja +:
gorenge on ruotsalaisille se halpis merkki. saa aivan älyttömän halvalla. siinä meni usko ap:n juppiuteen ja vielä ajaa toyotalla... musta tuntuu että ap on wannabe juppi....:D
Se on GORENJE. Ja meillähän on Smegin koneet.

Niin ja minä siis ajan spåralla, ei ole autoa lainkaan :D Ja tuon Priuksen hypoteettisen valinnan olen täällä jo selittänytkin; hybridi luonnonsuojelullisista syistä. Tavikset tuntuvat edelleen liittävän kaikki Toyotat siihen karvanoppa-corollaan.
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
gorenge on ruotsalaisille se halpis merkki. saa aivan älyttömän halvalla. siinä meni usko ap:n juppiuteen ja vielä ajaa toyotalla... musta tuntuu että ap on wannabe juppi....:D
Se on GORENJE. Ja meillähän on Smegin koneet.

Niin ja minä siis ajan spåralla, ei ole autoa lainkaan :D Ja tuon Priuksen hypoteettisen valinnan olen täällä jo selittänytkin; hybridi luonnonsuojelullisista syistä. Tavikset tuntuvat edelleen liittävän kaikki Toyotat siihen karvanoppa-corollaan.
hahhahha :D ei jupit mieti luontoa!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liisi:
Kysymys ap:lle: etkö tunne paineita siitä, miten pitäisi sisustaa?
En missään nimessä, sisustan puhtaasti itseäni varten ja valitsen silmääni eniten miellyttävät jutut. En mieti, miten pitäisi sisustaa. Kuka sen muuten määrää?
 
kysymys jupeille
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä wc- paperia käytät ja minkälainen wc-rulla teline?
Wc-paperi on Serlan luonnonystävää ja wc-teline on Inno Amixin malli 923, suunnittelija Jorge Pensi. Tää oli kyl jo aika paha, itseänikin naurattaa :D
Ihan ok:lta näytti tuo Inno Amixin mallit..

Mutta kysymykseni koskee kylpyhuoneen seinäkoukkua, johon olen ihastunut, mutta aikoinaan en merkkiä kysynyt, enkä ole siihen enään törmänny. Se muistutti vähän tuolla sivulla olevaa kahvaa:
http://www.architonic.com/pmviw/amix-113-inno/1067231
mutta ylösalaisin käännettynä, eikä kärki ollut ihan noin ohut. Pelastaisitte mun päivän, jos tietäisitte!!

P.S. ap:lle kyssäriä:
Mikä tietokone sulla on?
Mitä sisustuslehtiä luet??

 
bdt
*lainaus*
Mutta kysymykseni koskee kylpyhuoneen seinäkoukkua, johon olen ihastunut, mutta aikoinaan en merkkiä kysynyt, enkä ole siihen enään törmänny.
*lainaus loppuu *

Ahaa, entäpä onko teillä tietoa valmistaako Laura Ashley enää lautasliinanpidikkeitä tilauksesta ? Itse en tätä älynnyt kysyä asioidessani vuosituhannen alkupuolella ko. liikkeessä. Nykyään en käy enää itse kaupassa eikä palvelusväkeni pidä tärkeänä tuollaisia asioita.

:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys jupeille:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä wc- paperia käytät ja minkälainen wc-rulla teline?
Wc-paperi on Serlan luonnonystävää ja wc-teline on Inno Amixin malli 923, suunnittelija Jorge Pensi. Tää oli kyl jo aika paha, itseänikin naurattaa :D
Ihan ok:lta näytti tuo Inno Amixin mallit..

Mutta kysymykseni koskee kylpyhuoneen seinäkoukkua, johon olen ihastunut, mutta aikoinaan en merkkiä kysynyt, enkä ole siihen enään törmänny. Se muistutti vähän tuolla sivulla olevaa kahvaa:
http://www.architonic.com/pmviw/amix-113-inno/1067231
mutta ylösalaisin käännettynä, eikä kärki ollut ihan noin ohut. Pelastaisitte mun päivän, jos tietäisitte!!

P.S. ap:lle kyssäriä:
Mikä tietokone sulla on?
Mitä sisustuslehtiä luet??
Meillä on juurikin noi linkittämäsi seinäkoukut, tietenkin siis toisinpäin että niihin pystyy pyyhkeet ripustamaan. Ovat siis samaa sarjaa kuin tuo wc-paperitelinekin. Ostin pari vuotta sitten. Erittäin vaikeat kiinnittää, mutta näyttävät hyvältä!

Tietokoneeni on iMacin pöytäkone 20":n näytöllä (ja IBM:n ikivanha T40 läppäri). Tällä hetkellä en tilaa mitään sisustuslehtiä, mutta irtomyynnistä ostan milloin mitäkin. Yleensä kotimaisista Glorian kotia, Avotakkaa ja joskus Dekoa. Myös Plaza interiöriä tulee joskus selailtua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
*lainaus*
Mutta kysymykseni koskee kylpyhuoneen seinäkoukkua, johon olen ihastunut, mutta aikoinaan en merkkiä kysynyt, enkä ole siihen enään törmänny.
*lainaus loppuu *

Ahaa, entäpä onko teillä tietoa valmistaako Laura Ashley enää lautasliinanpidikkeitä tilauksesta ? Itse en tätä älynnyt kysyä asioidessani vuosituhannen alkupuolella ko. liikkeessä. Nykyään en käy enää itse kaupassa eikä palvelusväkeni pidä tärkeänä tuollaisia asioita.

:)
Sori, en osaa auttaa. Meillä ei ole Laura Ashleyltä mitään. Ei ole oikein mun juttuni.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liisi:
Mitkä aterimet teillä on? Entä mitä astioita? Minkä värisiä?
Aterimissa ja astioissa suosin kotimaisia tuotteita eli Iittalan Egoa, 24h:ta ja ihan sitä perus-Teemaa. Valkoisena kaikki. Aterimet ovat Iittalan Citteriot ja Hackmanin Elegiat. Juomalaseina Aino Aaltoa (harmaa) ja Kartiota (vaaleansininen).
 
liisi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja liisi:
Mitkä aterimet teillä on? Entä mitä astioita? Minkä värisiä?
Aterimissa ja astioissa suosin kotimaisia tuotteita eli Iittalan Egoa, 24h:ta ja ihan sitä perus-Teemaa. Valkoisena kaikki. Aterimet ovat Iittalan Citteriot ja Hackmanin Elegiat. Juomalaseina Aino Aaltoa (harmaa) ja Kartiota (vaaleansininen).
Eikö 24 h oo mielestäsi epäkäytännöllinen? Mun mielestä kahvi ja tee väljähtyy niissä kupeissa tosi nopeesti. Mulla on kans Iittalan Teemaa, se on hyvä sarja. Harmittaa, ku on valkosta ja sinistä, ne on tosi tylsiä värejä. Mut en jaksa enää vaihtaakaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liisi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja liisi:
Mitkä aterimet teillä on? Entä mitä astioita? Minkä värisiä?
Aterimissa ja astioissa suosin kotimaisia tuotteita eli Iittalan Egoa, 24h:ta ja ihan sitä perus-Teemaa. Valkoisena kaikki. Aterimet ovat Iittalan Citteriot ja Hackmanin Elegiat. Juomalaseina Aino Aaltoa (harmaa) ja Kartiota (vaaleansininen).
Eikö 24 h oo mielestäsi epäkäytännöllinen? Mun mielestä kahvi ja tee väljähtyy niissä kupeissa tosi nopeesti. Mulla on kans Iittalan Teemaa, se on hyvä sarja. Harmittaa, ku on valkosta ja sinistä, ne on tosi tylsiä värejä. Mut en jaksa enää vaihtaakaan!
Mulla ei ole kuin 24h:n lautasia. Egon lattekupit on arkikäytössä ja niissä juoma pysyy ihan mukavasti lämpimänä tarvittavan ajan. Ovat nimittäin aika paksua matskua. Mä pidän perusastiat mieluummin tylsän valkoisina ja lisään väriä kattaukseen sitten liinoilla ja sillä ruoalla :) Niitä on helpompi vaihtaakin mielen mukaan.
 
höpsis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole Tripp Trappia, koska ei ole lapsia. Jos olisi lapsia, niin ostaisin Seimin valmistaman Rinki-syöttötuolin valkoisena. Ikeasta on ostettu iso Hemnes-peili. Massatuotettuja Ikea-tauluja sitävastoin ei kotoamme löydy.
hahaa, oottakaa vaan ku saatte pari villiä mukulaa niin alkaa juppiudet karista. vauva puklaa sun hienolle matolles ja taapero pissii sun kalliille nahkasohvalle. Seinälle ilmestyy tussipiirustuksia ja pöydänalusen antimilla eläis pari kanaa. Itse en oo ikinä nähny siistiä, täydellistä juppikotia perheellä, jossa on pieniä lapsia.
 
km
aika jännää huomata, miten jotkut on NIIN pinnallisia. Kaikki silmälle näkyvä merkitsee niin paljon. Itselle merkitsevät monet muut asiat enemmän.Mulle riittää että on siistiä ja värit ovat suunnilleen sävy sävyyn - merkeistä ja muotivirtauksista viis.
 

Yhteistyössä