Meillä on 100% juppikoti, haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Mother of all Yuppies
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Kerro vielä minkämerkkisellä autolla tyylipuhdas juppi ajelee? Ja minkä merkkinen ja mallinen wc-pönttö teillä on?
En omista autoa, asun kantakaupungissa. Jos ostaisin auton, olisi se Toyotan Prius.

Wc-pönttö on Idon Seven D Image.
Ok :)
Prius vie kyllä juppipisteet, mut makuasioistahan ei voi kun kiistellä.

Mä olin ihan satavarma että teillä olisi nordic star-pönttö :D
Toi Idon pytty on muuten ollut pettymys (muuten kuin muotoilun puolesta). Olis ehkä pitänyt valita toisin...
Voi ei :(
Millä tavalla se on ollut pettymys? Se on meillä yhtenä vaihtoehtona tulevaan taloomme, joten kuulisin ilomielin kaikki virhehuomiot.
Soft close -kansi on murtunut vuoden sisään kolme (!) kertaa, takuu on tosin toiminut hyvin. Uusi kansi on tullut kotiovelle pelkällä puhelinsoitolla. Pytyn pinnoite ei todellakaan ole niin hyvä kuin mainostetaan, kyllä se pa**a sinne tarttuu.
 
tiger
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rancilion Sivia espressokeittimenä, sitten tietenkin myös mutteripannu ja Moccamasterin cd suodatinkahville.
Etkä osaa edes kirjoittaa Ransun nimeä oikein :(
Sori, puhdas typo. SILVIA.
Minkä merkkinen ja mallinen mylly teillä on?
Mylly on ihan joku pieni peruskone, joka ajaa asiansa just ja just. Tarkoituksena on ostaa uusi (ehdotuksia otetaan vastaan!) mutta myllyjen mieletön koko asettaa rajoituksensa. Meillä ei ole keittiössä sille pysyvää pöytätilaa.


Kipaisepa keittiöön katsomaan mikä se merkki on :)
Mulla olisi ehdottaa hyvä mylly!
Krups *nolottaa*
Tää on paha :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rancilion Sivia espressokeittimenä, sitten tietenkin myös mutteripannu ja Moccamasterin cd suodatinkahville.
Etkä osaa edes kirjoittaa Ransun nimeä oikein :(
Sori, puhdas typo. SILVIA.
Minkä merkkinen ja mallinen mylly teillä on?
Mylly on ihan joku pieni peruskone, joka ajaa asiansa just ja just. Tarkoituksena on ostaa uusi (ehdotuksia otetaan vastaan!) mutta myllyjen mieletön koko asettaa rajoituksensa. Meillä ei ole keittiössä sille pysyvää pöytätilaa.


Kipaisepa keittiöön katsomaan mikä se merkki on :)
Mulla olisi ehdottaa hyvä mylly!
Krups *nolottaa*
Tää on paha :LOL:
Puolustuksen puheenvuoro: lahjaksi saatu...
 
hupinsa kullakin
Hymyilyttää tämä ketju, on vaan niin junttia tulla tänne juppeilemaan... Ei millään pahalla.

Nuo ap:n sisustusvalinnat kuulostavat tosi mielikuvituksettomilta ja ovat kuin suoraan jonkin Glorian kodin must-listan mukaisia. Eikä tämäkään millään pahalla.

Muovilta tuntuu, todella teennäiseltä ja päällerakennetulta. Ainakaan mitään omaa ja persoonallista tällaisessa juppeilussa ole, näitä juppeja mahtuu 13 tusinaan...
 
dfdf
Aiotteko tehdä lapsia? Jos, niin miten aiotte huomioida muutokset sisustuksessa vauvaelämää ja lapsia varten? Varaatteko leluille paikan olohuoneesta? Ymmärrättekö, että vauvat tarvitsevat kehityksensä tueksi värikkäitä leluja (mm. hymynaama seinälle), joten harmonisesta värimaailmasta ei voi pitää sen jälkeen enää kiinni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soft close -kansi on murtunut vuoden sisään kolme (!) kertaa, takuu on tosin toiminut hyvin. Uusi kansi on tullut kotiovelle pelkällä puhelinsoitolla. Pytyn pinnoite ei todellakaan ole niin hyvä kuin mainostetaan, kyllä se pa**a sinne tarttuu.
Ei kai jupeilta paskaa lähde ? Kai se on jotain sekundääribiojätettä tms ? Vai syöttekö tavisruokaa ?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Aiotteko tehdä lapsia? Jos, niin miten aiotte huomioida muutokset sisustuksessa vauvaelämää ja lapsia varten? Varaatteko leluille paikan olohuoneesta? Ymmärrättekö, että vauvat tarvitsevat kehityksensä tueksi värikkäitä leluja (mm. hymynaama seinälle), joten harmonisesta värimaailmasta ei voi pitää sen jälkeen enää kiinni.
Ei ole vauvahankinnat ajankohtaisia, eikä tähän kämppään lapsia mahtuisikaan. Mutta aivan varmasti suosisin lapsillani kestäviä luonnonmateriaaleista tehtyjä leluja ja jättäisin värikkään muovihirvitykset kauppaan. Tuo neuvolan hymynaama on mun mielestä itseasiassa aikas siisti, sanoisin jopa klassikko!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuvia en laita, sori :) Mutta keittiössä on vaneriset puusepän valmistamat kaapistot pitkillä metallivetimillä. Värimaailma tammea ja valkoista. Tammiset puutasot.

Voi ei! Mä olen sitten ex-juppi, kun haluan nyt muuton yhteydessä eroon kaikista tammikalusteista, joita olen jo jokusen vuoden katsellut.

Ja uuteen kotiin en halua puustellin keittiötä kivitasoilla, joihin olen tässä asuessa jo ehtinyt kyllästyä.


Next home is white home <3

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuvia en laita, sori :) Mutta keittiössä on vaneriset puusepän valmistamat kaapistot pitkillä metallivetimillä. Värimaailma tammea ja valkoista. Tammiset puutasot.

Voi ei! Mä olen sitten ex-juppi, kun haluan nyt muuton yhteydessä eroon kaikista tammikalusteista, joita olen jo jokusen vuoden katsellut.

Ja uuteen kotiin en halua puustellin keittiötä kivitasoilla, joihin olen tässä asuessa jo ehtinyt kyllästyä.


Next home is white home <3
No meidän keittiörempasta on jo seitsemän vuotta aikaa, enkä aatellut vaihtaa kaapistoja pelkästään ulkonäköseikkojen vuoksi. Materiaalit ovat huippulaadukkaat, joten olen edelleen tyytyväinen. Eikä se tammi nyt niin viime vuosikymmentä ole, etteikö sitä vielä voisi katsella. Kivitasoa en kyllä huolisi mistään hinnasta!
 
tiger
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Rancilion Sivia espressokeittimenä, sitten tietenkin myös mutteripannu ja Moccamasterin cd suodatinkahville.
Etkä osaa edes kirjoittaa Ransun nimeä oikein :(
Sori, puhdas typo. SILVIA.
Minkä merkkinen ja mallinen mylly teillä on?
Mylly on ihan joku pieni peruskone, joka ajaa asiansa just ja just. Tarkoituksena on ostaa uusi (ehdotuksia otetaan vastaan!) mutta myllyjen mieletön koko asettaa rajoituksensa. Meillä ei ole keittiössä sille pysyvää pöytätilaa.


Kipaisepa keittiöön katsomaan mikä se merkki on :)
Mulla olisi ehdottaa hyvä mylly!
Krups *nolottaa*
Tää on paha :LOL:
Puolustuksen puheenvuoro: lahjaksi saatu...
Ei auta jos kuitenkin on teillä käytössä ja olemassa :D

 
Oot juntti=)
Siis keittiö rempattu seitsemän vuotta sitten, kyllä se on jo aivan muuta kuin juppia! Et siis ole juppi, olet vain omasta mielestäsi sisustanut kotisi hienoksi. Auton merkkikkin olisi ihan väärä, tavikset ajaa toyotalla. Juppien keittiöihin mahtuu myös muodin mukaiset keittimet, heiltä ei tila lopu. Heh, hyvä ketju!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Oot juntti=):
Siis keittiö rempattu seitsemän vuotta sitten, kyllä se on jo aivan muuta kuin juppia! Et siis ole juppi, olet vain omasta mielestäsi sisustanut kotisi hienoksi. Auton merkkikkin olisi ihan väärä, tavikset ajaa toyotalla. Juppien keittiöihin mahtuu myös muodin mukaiset keittimet, heiltä ei tila lopu. Heh, hyvä ketju!
Juppiuteen kuuluu myös kestävät sisustusratkaisut ja ympäristön suojeleminen, ei tulisi mieleenikään uusia toimivia juttuja vain uusimisen ilosta. Priuksen valitsisin ihan ympäristösyistä. Jos en ajattelisi ympäristöä, haluaisin mustan Mini Cooperin. Ja kantakaupungin vanhoissa arvotaloissa keittiöt tuppaavat olemaan pieniä, koska 1900-luvun alussa piiat tekivät kyökkihommat.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Voi näitä lapsellisia avauksia. Jokaisen oma koti on juuri hänelle se paras. Miksi pitää olla juppeja ja juntteja .... Missäs ne tavalliset ihmiset on ?? Naurettavia muotisanoja.
Juppi-sana taitaa olla muuten jo ns. passeé eikä suinkaan muotisana.
Mutta juu, samaa mieltä. Jonkun mielestä oma koti on erittäin juppi ja toisen mielestä vain semi-juppi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiger:
Minkä merkkinen jääkaappi ja pakastin teillä on?
Smegin koneet löytyy keittiöstä.
Ok.
Sitten et ole ihan tämän vuosikymmenen juppi ainakaan.
Noihan oli in joskus kymmenen vuotta sitten. Damn.
No minkäs merkkiset kuuluisi olla nyt tänä vuonna?
Esim. Gorenje.
Well, meillä oli Gorenjen jääkaappi-pakastin ennen tätä neljä vuotta sitten hankittua Smegiä :D
Eiks jääkaappi-pakastin yhdistelmä ole aika junttia?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Onkos sulla ollut varaa ostaa kameraa. Jos , niin ota sinäkin erään ketjun innoittamana kuvia kodistasi. Punnitaan se juppius sitten paremmin ja kysellään lisää.
Kamerana on Canon EOS 450d ja pokkarina Ixus 95. Mutta kuvia en tänne laita, koska haluan pysyä anonyyminä.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Onkos sulla ollut varaa ostaa kameraa. Jos , niin ota sinäkin erään ketjun innoittamana kuvia kodistasi. Punnitaan se juppius sitten paremmin ja kysellään lisää.
Kamerana on Canon EOS 450d ja pokkarina Ixus 95. Mutta kuvia en tänne laita, koska haluan pysyä anonyyminä.
No ei sun juppikodista ole sitten mulle mitään iloa. Kiitos kuitenkin kun kerroit.
 

Yhteistyössä