Meillä on adoptiolapsi ja kaverini ei oikein tajua juttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä ihmettä sä ap kuvittelet saavuttavasi sillä että mitätöit kaverisi 11-vuotiaan lapsen kokemaa menetystä ja korostat kuinka erityisen suuren menetyksen sun lapsesi on kokenut?

kumma kun aikuislta ihmisiltä unohtuu se että lapsi kokee asiat lapsen tavalla ja omat murheet ja huolet on aina suurimpia koska ne ovat omia.

[QUOTE="vieras";22820740]mitä ihmettä sä ap kuvittelet saavuttavasi sillä että mitätöit kaverisi 11-vuotiaan lapsen kokemaa menetystä ja korostat kuinka erityisen suuren menetyksen sun lapsesi on kokenut?

kumma kun aikuislta ihmisiltä unohtuu se että lapsi kokee asiat lapsen tavalla ja omat murheet ja huolet on aina suurimpia koska ne ovat omia.[/QUOTE]

Kääntäisin tämän kyllä niin, että mitä hän itse kuvittelee saavuttavansa sillä, että alun perin rupesi vertaamaan näitä asioita, jotka on molemmat ikäviä juttuja lapselle, mutta ovat eri juttuja?

Ja kumma kun hän ei voi mitään kommentoida ilman että hänellä/lapsellaan on se ja sekin llt surkeammin...

[QUOTE="aapee";22821113]Kääntäisin tämän kyllä niin, että mitä hän itse kuvittelee saavuttavansa sillä, että alun perin rupesi vertaamaan näitä asioita, jotka on molemmat ikäviä juttuja lapselle, mutta ovat eri juttuja?

Ja kumma kun hän ei voi mitään kommentoida ilman että hänellä/lapsellaan on se ja sekin ollut surkeammin...[/QUOTE]

Tilanne siis ei ollut niin, että hän puisi eroaan ja sen vaikutusta lapseensa, ja mä olisin tunkenut adoptiota siihen vaan mä erehdyin mainitsemaan oman lapsen pohdintaani ja hän tunki eroa siihen yhtäsuuruismerkein...

Yhteistyössä