E
eräs
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:Pääosin sossu toimii, mutta ei voi kuin ihmetellä miten sinisilmäisesti jotkut täällä siihen laitokseen suhtautuvat. Resurssipula ja pieni paikkakunta-yhdistelmä lisää epäpätevien työntekijöiden määrää ja paineen siitä että asiakkaita on tarpeeksi ettei toimintaa ja työntekijöiden määrää supisteta. Tähän lisää pienten paikkakuntien juorupiirit ja suhteessa suuremman konservatismin niin avot. Ap vaikuttaa minusta ihan täyspäiseltä tekstien perusteella, epäilisin ennemmin jos hän ei reagoisi tapahtuneeseen. Ylläkuvaillun kaltaisessa sossussa pidän täysin mahdollisena, että tarkkailuun joutuu taloudellisen tuen hakemisesta. Jos varovaisuudessa ammutaan yli, miksei ylilyöntejä voisi tapahtua myös toiseen suuntaan?
Näinpä. Ap:n kirjoitukset ovat aivan johdonmukaisia, toisin kuin monen periaatteesta vastaanväittäjän.
Minun tuttavapiirissäni on huonoja kokemuksia työvoimatoimiston toiminnasta pienessä kaupungissa. Tuttavaltani yritettiin evätä työttömyyskorvaus ja maksumieheksi yritettiin laittaa hänen poikaystävänsä. Ihan turhaa kiusantekoa. Lopulta heidän oli kuitenkin myönnettävä korvaus.
Piiri pieni pyörii....
Osaatteko kuvitella tämän...
Ystäväni oli alaikäinen kun teki lapsen.
Sossu oli kuvioissa. Lastensuojelun ihminen oli käymässä ja haukkui ystävääni koska kämppä oli epäsiisti. He olivat olleet sairaina.
Menin väliin ja sanoin lastensuojeluviranomaiselle oman mielipiteeni, asiallisesti.
Hän uhkasi minua
"Varo vain, kyllä minä tulen sinunkin luonasi käymään".
Sanoin että tervetuloa.