Mä en ikinä kehtais ihmisten aikaan (siis johonkin järkevään vuorokauden aikaan) tätä sanoa, mutta mussa on varmaan jotain vialla...Mä nimittäin oikeastaan toivon, että tää saatanan paska ryjäkasa palasi, sais uuden ja ihmismäisen kodin. Tottakai jotkut valokuvat ja muistoesineet harmittais, mutta mä en taida olla kovin tavaraan kiintyvä, vaikka en saakkaan sitä heitettyä pois.