Voi kerpele. Ja voin sitt samantien sanoa, että jos ikinä koskaan näette naapurin piipusta tulevan vähänkään erikoista savua, menkää ja nopeaan ilmoittamaan asiasta. Voihan se olla, että toi palo on alkanut jostain muualtakin kuin piipusta, mutta jos se piippu on ollut rikki... Tiedättekö mikä morkkis on juuri nyt? :'( Pari iltaa sitten nähtiin ett niiden piipusta tuli tosi omituista ja sankkaa savua, mietittiin että mitäköhän puita ne siell oikein polttaa? Ja nyt se talo palaa tossa koko ajan, paloautoja on koko hemmetin katu täys. Kerpeleen kerpele. |O