Meidän naapurin talo palaa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ikinä kehtais ihmisten aikaan (siis johonkin järkevään vuorokauden aikaan) tätä sanoa, mutta mussa on varmaan jotain vialla...Mä nimittäin oikeastaan toivon, että tää saatanan paska ryjäkasa palasi, sais uuden ja ihmismäisen kodin. Tottakai jotkut valokuvat ja muistoesineet harmittais, mutta mä en taida olla kovin tavaraan kiintyvä, vaikka en saakkaan sitä heitettyä pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä en ikinä kehtais ihmisten aikaan (siis johonkin järkevään vuorokauden aikaan) tätä sanoa, mutta mussa on varmaan jotain vialla...Mä nimittäin oikeastaan toivon, että tää saatanan paska ryjäkasa palasi, sais uuden ja ihmismäisen kodin. Tottakai jotkut valokuvat ja muistoesineet harmittais, mutta mä en taida olla kovin tavaraan kiintyvä, vaikka en saakkaan sitä heitettyä pois.
mä olen sen verran vainoharhainen, että en kyllä uskaltais tuota ääneen sanoo, enkä oikeestaan ajatellakaan. aattele, jos palo syttys yöllä ja ette heräisi siihen. :ashamed:
 
Akaalla paloi omakotitalo

julkaistu tänään klo 01:00

Akaalla lauantai-iltana syttynyt tulipalo tuhosi osittain omakotitalorakennuksen. Kukaan ei loukkaantunut palossa, mutta vesivahingot aiheuttivat huomattavaa tuhoa rakennukselle.

Pelastuslaitoksen mukaan tulipalo oli lähtenyt liikkeelle kattorakenteista. Vesikatto ja katon ylipohja jouduttiin purkamaan.

Talon asukkaat saivat tiedon palosta naapurilta, joka oli havainnut liekkejä kattorakenteissa. Heille on järjestetty majoitus yön ajaksi.

Tulipalon jälkivartioinnin arvioidaan kestävän sunnuntaipäivään saakka.

YLE Uutiset
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/131862.shtml

Talonsa menettänyt perhe liikuttui: Ihmisten auttamisen halu on valtava!

23.02. - 10:40 (Luotu: 08:51) - Kommentit: 5

Uutiskertaus: Äiti pelasti neljä lasta palavasta kodista Lempäälässä



Hienosti tuossa ihmiset auttaneet.

Onneksi on vielä auttavia ihmisiä.

 
1659819-tulipaloakaakuva.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinulle saman kokenut:
Haluatko vielä kertoa että mistä tuo tulipalo lähti?

Tarkoititko minulle tämän kysymyksen?

Naapuriasunnosta oli palo lähtenyt. Samaan aikaan paloi myös viereisen koulurakennuksen kellaritiloissa, vanhassa halkovarastossa. Tästä, ja siitä että ns. luonnollista syytä palolle ei löytynyt, tuli nuo tuhopoltto epäilyt
 

Yhteistyössä