Meidän likkojen mekot kuvina (lupasin ne esitellä, ihan oon siis itte tehny) *muoks: uusia ompelukuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ehkei nyt parhaat mahdolliset kuvat mekoista, mutta sinnepäin kuitenkin.

Ja mä olen siis NIIN ylpeä itestäin ettei oo tosikaan :D Mua ei ole luotu ompelukoneen ääreen, mutta näin hienot mekot mä sain silti tehty likoille esikon kevätjuhliin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...

:laugh: No sitä esittelemistä, että mä olen tehnyt ne ihan itse. Ja se on kuule paljon se B)

Mä olen sitä mieltä, että jos mä nyt olen iloinen siitä että sain tytöille tehty ihan itse mekot ja haluan niitä esitellä, niin mä teen sen. Vaikkakin siis mekot ei nyt sitten ole jonkun mielestä riittävän juhlalliset esiteltäviksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...

:laugh: No sitä esittelemistä, että mä olen tehnyt ne ihan itse. Ja se on kuule paljon se B)

Mä olen sitä mieltä, että jos mä nyt olen iloinen siitä että sain tytöille tehty ihan itse mekot ja haluan niitä esitellä, niin mä teen sen. Vaikkakin siis mekot ei nyt sitten ole jonkun mielestä riittävän juhlalliset esiteltäviksi :D

no eikö muksut esitelly niitä jo juhlissa???kai kehuit siellä...mut miksi ihmeessä tääl ketää kiinnostaa miten joku on ommellu tytöilleen mekot,tai miten yleensäkkään jaksat kertoilla täällä jotakin noin tylsää

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

no eikö muksut esitelly niitä jo juhlissa???kai kehuit siellä...mut miksi ihmeessä tääl ketää kiinnostaa miten joku on ommellu tytöilleen mekot,tai miten yleensäkkään jaksat kertoilla täällä jotakin noin tylsää

Esikko varmasti esitteli mekkoaan juhlissa, koska on siitä niin ylpeä. Mutta mä en ole ollut juhlissa, ellei 10 min. kestävää todistuksenjakotilaisuutta juhlaksi lasketa. Ja ei, en kehunut siellä.

No en tiedä miksi kiinnostaa, mutta kuvia kuitenkin pyydettiin. Eikä tää oo musta yhtään tylsää, mä tykkään vaatteista ja viime aikoina olen alkanut seuraamaan muutamaa blogiakin, joissa on siis itsetehtyjä vaatteita.

vaihdan rattoriin öljyt ja leivon leivät itse. Ommella en osaa pätkääkään joten JOS saisin lapsillleni tehtyä edes hikinauhat itse, esittelisin niitä ihan varmasti!! :)

Hienot mekot tytöillä, jotenkin ihanaa kun tytöillä on äipän tekemät puvut tärkeänä päivänä :)

Isoimman mekossa vois olla ehkä hiukkasen joko korkeempi tuo etukappale tai lyhyemmät olkaimet. :) Pienimmän mekosta oisin huolitellu vielä tuon reunan. ;)

Mut hienot on. Hauska, kun kaikilla samaa tyyliä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:

Musta kaikki mitä itse on tehny on esittelemisen arvoinen..

Hienoja kaikki!Jos vaan itselläki olis kone ni vois ommella, mut taitaa olla ne koneetki aika hinnoissaan =)

Ompelukoneen olen ostanut 10v sitten osamaksulla hobby hallista ja saumuroimassa kävin anopilla...jotta onnistuu tuo ilman omia hienoja vehkeitäkin :)

siis toi isomman mekko vois olla ihan jees jos noi olkaimet olis hieman lyhyemmät...ihanko ilman mitään kaavoja surautit nuo mekot? ja kai sitä jokainen osaisi jotain ommella mut kaikkien ei tarvi..sunki kannattas jättää noi ompeluharrastukset ehkä muille

Yhteistyössä