Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pienimmän on paras.isoimman jotenkin ei vaan toimi.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
No sitä esittelemistä, että mä olen tehnyt ne ihan itse. Ja se on kuule paljon se B)
Mä olen sitä mieltä, että jos mä nyt olen iloinen siitä että sain tytöille tehty ihan itse mekot ja haluan niitä esitellä, niin mä teen sen. Vaikkakin siis mekot ei nyt sitten ole jonkun mielestä riittävän juhlalliset esiteltäviksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
No sitä esittelemistä, että mä olen tehnyt ne ihan itse. Ja se on kuule paljon se B)
Mä olen sitä mieltä, että jos mä nyt olen iloinen siitä että sain tytöille tehty ihan itse mekot ja haluan niitä esitellä, niin mä teen sen. Vaikkakin siis mekot ei nyt sitten ole jonkun mielestä riittävän juhlalliset esiteltäviksi![]()
no eikö muksut esitelly niitä jo juhlissa???kai kehuit siellä...mut miksi ihmeessä tääl ketää kiinnostaa miten joku on ommellu tytöilleen mekot,tai miten yleensäkkään jaksat kertoilla täällä jotakin noin tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
Musta kaikki mitä itse on tehny on esittelemisen arvoinen..
Hienoja kaikki!Jos vaan itselläki olis kone ni vois ommella, mut taitaa olla ne koneetki aika hinnoissaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja No:ei tuommoisilla mihinkään juhliin voi mennä, perunapellolle korkeintaan.