Alkuperäinen kirjoittaja No:ei tuommoisilla mihinkään juhliin voi mennä, perunapellolle korkeintaan.
o ei varmaan mennä mun ihanien tekeleiden kanssa mihkää pellolle |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:ei tuommoisilla mihinkään juhliin voi mennä, perunapellolle korkeintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:vaihdan rattoriin öljyt ja leivon leivät itse. Ommella en osaa pätkääkään joten JOS saisin lapsillleni tehtyä edes hikinauhat itse, esittelisin niitä ihan varmasti!!
Hienot mekot tytöillä, jotenkin ihanaa kun tytöillä on äipän tekemät puvut tärkeänä päivänä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pienimmän on paras.isoimman jotenkin ei vaan toimi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Isoimman mekossa vois olla ehkä hiukkasen joko korkeempi tuo etukappale tai lyhyemmät olkaimet.Pienimmän mekosta oisin huolitellu vielä tuon reunan.
Mut hienot on. Hauska, kun kaikilla samaa tyyliä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Musta kaikki mitä itse on tehny on esittelemisen arvoinen..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:siis toi isomman mekko vois olla ihan jees jos noi olkaimet olis hieman lyhyemmät...ihanko ilman mitään kaavoja surautit nuo mekot? ja kai sitä jokainen osaisi jotain ommella mut kaikkien ei tarvi..sunki kannattas jättää noi ompeluharrastukset ehkä muille
Alkuperäinen kirjoittaja -:Joo, sua ei ole luotu ompelukoneen ääreen. Mun mielestä melko järkyttäviä luomuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Ihme kitinää! Ihana kun joku jaksaa ja viitsii vielä itse tehdä vaatteita! Mielestäni kivat vaatteet tyttösillä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Ihania! :heart: (Varsinkin vauva!)
Ja nostan hattua että oot edes ehtinyt tekemään tämmöisiä, siis jos nää kaikki lapset on sun. Itellä vaan kaksi enkä varmaan ehtis, en kyllä osaakkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Siis oikeesti. Jos kerran alkaa omeplemaan niin tekee sen sitten loppuun asti. Tuo huolittelematon alareuna oikein "kruunaa" itsetekeleet.
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:Kangas on kaunista
Mutta ei sulla paljon ompelijan lahjoja oleIsoimman mekossa ihan väärällä kohdalla linjat ts. pitäis olla ylempänä, olkaimet lyhyemmät. Keskimmäisen hame, voiko tuota edes hameeksi sanoa, suora tötterö ts. minkään mallinen. Pienimmällä muuten onnistunut, mutta miksi et ole huolitellut helmaa, siis eihän kukaan jätä helmaa noin.
En ole mikään ompelji mestari itsekään, mutta sentään nuo asiat olisin minäkin osannut huomioida.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä
Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:Kangas on kaunista
Mutta ei sulla paljon ompelijan lahjoja oleIsoimman mekossa ihan väärällä kohdalla linjat ts. pitäis olla ylempänä, olkaimet lyhyemmät. Keskimmäisen hame, voiko tuota edes hameeksi sanoa, suora tötterö ts. minkään mallinen. Pienimmällä muuten onnistunut, mutta miksi et ole huolitellut helmaa, siis eihän kukaan jätä helmaa noin.
En ole mikään ompelji mestari itsekään, mutta sentään nuo asiat olisin minäkin osannut huomioida.

Alkuperäinen kirjoittaja gbnf:Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Ihania! :heart: (Varsinkin vauva!)
Ja nostan hattua että oot edes ehtinyt tekemään tämmöisiä, siis jos nää kaikki lapset on sun. Itellä vaan kaksi enkä varmaan ehtis, en kyllä osaakkaan![]()
jaa nii et ku on kolme lasta ni ei ehdi tekemää mitää,hei haloo tätä porukkaa täällä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä
Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.