?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä
Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.
ai kuin niin?kommenttejahan tuo ap tuli hakemaan kun esittelee mekkoja
ja varmaan kyllä moni on kahta eri miletä noista,pitäisikö sitten vaan kehua kauhistuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuti:Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
Ehkäpä se että ne on itse tehty? Ei kaiken aina tarvitse olla niin prameaa. Minun mielestäni mekot ovat nättejä ja ovat varmasti ihan hyviä ja nättejä tyttöjen päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Siis miten sä olet tuon pienimmän mekon kankaan leikannut? Ihan päin persettä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä
Mä itse en osaa ommella pätkän vertaa, ja jos itse olisin saanut tuollaisia aikaan, olisin erittäin ylpeä.
ja varmaan kyllä moni on kahta eri miletä noista,pitäisikö sitten vaan kehua kauhistuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja nalkuti:Alkuperäinen kirjoittaja öö:en oikeen ymmärrä mitä esittelemistä tuollaisissa tavallisissa arkimekoissa on?ei ne oo edes juhlavan näköiset...
Ehkäpä se että ne on itse tehty? Ei kaiken aina tarvitse olla niin prameaa. Minun mielestäni mekot ovat nättejä ja ovat varmasti ihan hyviä ja nättejä tyttöjen päällä![]()
joo en puhunut prameasta mitään vaan JUHLAVASTA!!!meillä on tuollaisia mekkoja ihan arkikäytössä pihalla tytöllä
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:siis miksi tällaisia pitää täällä esitellä?
etkö saa huomiota muuten?
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:siis miksi tällaisia pitää täällä esitellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:hyi kun jotkut osaa olla ilkeitä
ap halusi kommentteja, ja mielipiteitä saa olla, mutta ei sitä nyt ihan maanrakoon tarvitse rytätä vaikka ei ihan omaan makuun olisikaan
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:siis miksi tällaisia pitää täällä esitellä?
no esitelläänhän täällä kaikkea muutakin, mm naamoja ( B) ) ja vartaloita, niin miksei sitten myös omien kätten töiden jälkiä ?
Alkuperäinen kirjoittaja öö:mut miksi ihmeessä tääl ketää kiinnostaa miten joku on ommellu tytöilleen mekot,tai miten yleensäkkään jaksat kertoilla täällä jotakin noin tylsää
Alkuperäinen kirjoittaja timppa:mitähän mun tekemistä vaatteista sanottais, täällä kun tuntuu olevan oikein "alan ammattilaiset" arvostelemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:siis miksi tällaisia pitää täällä esitellä?
no esitelläänhän täällä kaikkea muutakin, mm naamoja ( B) ) ja vartaloita, niin miksei sitten myös omien kätten töiden jälkiä ?
no juu ja joillakin ei ole itsekritiikkiä ollenkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja gbnf:Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:Ihania! :heart: (Varsinkin vauva!)
Ja nostan hattua että oot edes ehtinyt tekemään tämmöisiä, siis jos nää kaikki lapset on sun. Itellä vaan kaksi enkä varmaan ehtis, en kyllä osaakkaan![]()
jaa nii et ku on kolme lasta ni ei ehdi tekemää mitää,hei haloo tätä porukkaa täällä!!!
on tärpätti varmaan aika käsi sitten jos ei kolmen kanssa sais mitään tehtyä ja toi vanhinki taitaa olla iso koululainen
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:Joo, itse en tollasia mekkoja lapsilleni laittais,mut ei mun tarvikkaan. Halvemmat ja hienommat mekot ois saanu ihan kaupastakin,vaikka prismasta. Etenkin noi pienet sandaalit pisti silmään. Mutta siinämielessä nostan hattua että olet lähteny kokeilemaan taitojas ja viitsiny tehdä kaikille mekot! Musta ei ois kyllä tekemään edes tollasia mekkoja!Pienimmän mekko oli mun mielestä kivoin.