meenkö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää vaan

Vieras
meenkö mää kauppaan vai enkö mää mee. eilen jo piti juoda mehua ruuan kanssa kun en millään viittiny lähtee maitoa hakeen.

en mää nykkään jaksais. kantsiiko mun ees?
 
sitähän määkin. ei kannata vaivautua. pitäs pukiakki ja maalata naama päähän. mulla vielä vaatteitakaa kunnolla päälä. leggarit jalas ja villasukat. yläosas ei yhtähän mitää ku kävin pesemäs kainalot ja ootan että dödö kuivaa.
 
Mene nyt kuitenkin. Mä ainakin piristyn kun lähden jonnekin ulos. Samaa mieltä kuin yksi edellinen kirjoittaja. Osta jotain pientä kivaa itsellesi. Ei kannata jämähtää kotiin. Tulee kohta kynnys lähteä yhtään minnekään.
 

Yhteistyössä