Oli viimesen kokeen palautus tälle keväälle (pitkää matikkaa) ja pää oli ihan tukossa kun koetta tein. Mietin ja pähkäilin jo et meenkö hakeen koko koetta vai ei.
Mut joo, kannatti mennä, sain siitä 9½
Mullei oo kyllä mitään käsitystä millon onnistun ja millon en :snotty:
Mut joo, kannatti mennä, sain siitä 9½
Mullei oo kyllä mitään käsitystä millon onnistun ja millon en :snotty: