Vienkö lääkäriin vai en?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Allu-

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
1 212
1
36
Kannattaakohan mun lähtee tonne päivystykseen kun tytöllä on ollut flunssa jo kaksi viikkoa. Eilen illalla mittasin lämmöks 37,8 ja aamulla oli 37,3. Kaikenlisäks paukahti vesirokko päälle...

Johtuukohan toi lämpöily vesirokosta vai pitkittyneestä flunssasta..? Kun pelottaa että se on menny keuhkoihin ja on joku tulehdus siellä. :/

Kattelenko vielä pari päivää vai meenkö jo tänään?
 
Vie vaan. Varmaan kaks tautia päällekäin. Mutta jos nyt vesirokko tuli päälle, ni ei se alkuperäsen tauti oikeen varmaksi selviä.. voi olla keuhkois ja sit rokko päälle, ni ei huomaa millon pitäs mennä lääkäriin. Ei normia tollanen kuumeilukaan. Minä veisin.
 
Onko flunssa ollut minkälainen/onko laantunut nyt yhtään? Ja oliko hän kuumeeton välillä? Miten nukkuu ja syö? Kyllähän vesirokkokin kuumeen nostaa... Jos päätät kuitenkin lähteä lääkäriin, soita ensin, koska vesirokko on helposti tarttuva.
 
Nyt on todella sitkeää flunssaa liikkeellä.
Meidän kuopuksella kestänyt 5viikkoa nyt. On räkäinen, yskii ja lämpöilee välillä päivän-kaksi.



muoks. mä siis en ehkä veisi vielä lääkäriin, jos yleisvointi on ok.
 
Ei oo laantunut yhtään, eilen vasta nosti kuumeen. Muutama päivä sitten tuli ihan vihreetä räkää nenästä ja sitten muuttui taas juoksevaksi.

muoks. nukkuu huonosti ja ruoka ei maistu. Närppii vaan pikkusen kerrallaan jotain. Juonut on kohtalaisesti.
 
Soititko jo lääkäriin, meillä oli just vesirokko ja kuume sekä räkätauti jatkuu. Ei ottaneet lääkäriin vesirokkosta piti puhelin konsultaatio tehdä lääkärin kanssa, kun jo silmä oli melkein ummessa.
 

Yhteistyössä