Kannattaakohan mun lähtee tonne päivystykseen kun tytöllä on ollut flunssa jo kaksi viikkoa. Eilen illalla mittasin lämmöks 37,8 ja aamulla oli 37,3. Kaikenlisäks paukahti vesirokko päälle...
Johtuukohan toi lämpöily vesirokosta vai pitkittyneestä flunssasta..? Kun pelottaa että se on menny keuhkoihin ja on joku tulehdus siellä. :/
Kattelenko vielä pari päivää vai meenkö jo tänään?
Johtuukohan toi lämpöily vesirokosta vai pitkittyneestä flunssasta..? Kun pelottaa että se on menny keuhkoihin ja on joku tulehdus siellä. :/
Kattelenko vielä pari päivää vai meenkö jo tänään?