Jäätelöö jäätelöö...

Emme-Liina 37

Aktiivinen jäsen
28.12.2007
1 614
0
36
Voihan vitsi sentää... Onko meidän jäätelöauto myöhäs vai missasinko mää sen pimputuksen...

Kun en millään viitsi lähtee kylälle hakee mitään hyvää ja jäätellöauton piäsi olla liikkeellä...
 

Yhteistyössä