Onko JÄÄTELÖAUTOLLA mitään oikeasti hinta/laatu-suhteelta mainiota jädepakettia??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jäde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jäde"

Vieras
En ole raaskinut ikinä käydä kun tuntuu niin kalliilta ne paketit ja kappalehinnatkin aika korkeita.. Lapset vaan ovat alkaneet mankumaan, kun jäätelöauto käy meidänkin pihassa.. Onko siellä mitään järkevää ostettavaa??
 
[QUOTE="jäde";23839784]En ole raaskinut ikinä käydä kun tuntuu niin kalliilta ne paketit ja kappalehinnatkin aika korkeita.. Lapset vaan ovat alkaneet mankumaan, kun jäätelöauto käy meidänkin pihassa.. Onko siellä mitään järkevää ostettavaa??[/QUOTE]

No ei oo ja kuka haluaa ostaa melusaastetta kylvävästä jäätelöautosta yleensäkään mitään. Mulla menee aina herne nenään, kun se perkeleen melusaaste on jossain lähistöllä.
 
Jaa, minusta kun hinta on ihan kilpailukykyinen kaupan jäätelöihin verrattuna. Me ostettiin turkinpippuri-jäätelöitä viimeksi ja oli tosi hyviä. Voin suositella.
 
joo mietin vaan kun meillä ostetaan kyllä jotain rainbown jäätelöpaketteja sekä Lidlin, että niissä on hinta sentään kohdallaan.. että onko nuo jäätelöauton jädet sitten niin hyviä että kannattaa maksaa.. kun kaupassa jäätelöpaketeissa kappalehinnat jää todella huomattavasti alle tuon auton hintojen...
 
Me ollaan muutama kerta käyty nyt jäätelö-autolla:yksinkertaisesti koska ne jäätelöt on HYVIÄ.Turkinpippuri ihana uutuus! Hinnasta ei niin väliä koska loppuviimein meillä menee jäätelöä sen verran vähän :)
 

Yhteistyössä