J
"jäde"
Vieras
En ole raaskinut ikinä käydä kun tuntuu niin kalliilta ne paketit ja kappalehinnatkin aika korkeita.. Lapset vaan ovat alkaneet mankumaan, kun jäätelöauto käy meidänkin pihassa.. Onko siellä mitään järkevää ostettavaa??