ME PIISKAAJAT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt en voinu vastustaa kiusausta ja söin elien prnglestuubin yksinäni. Alkujaan oli pojan kanssa tarkoitus syödä puoliks niin ei ole niin kamala paukku, mutta poika ei halunnutkaan joten mussutin yksin sit sen.
Siinä tuli sellaset kivat 1000 kaloria ja sepäs vasta kiva... tosin mun syömiset oli elien muutenkin sitä sun tätä :ashamed: Tosin sitä 1500 kaloria en siitä huolimatta tainnut ylittää ainakaan laskujeni mukaan =)

Tänään sit poltan kalorit tolla kalorinpolttojumpalla ja juon vihreetä teetä niin lähtee noi nesteet liikenteeseen. Ollu kauheen turvokki olo tässä ton suolan takia.

Ja toivon ettei tää mun herkuttelu näy vaakassa. Mutta ei tarvii ihan heti olla ostamassa tuli sen verran äklö olo nuista.

Ööh, mulle ei tarvitsekaan laittaa uusia lukemia tälle viikolle. On tällä hetkellä turvotusaika kuukaudesta ja se näkyy vaassakin, vaikkei lisää olisi tullutkaan.

Mutta onkohan tuo meidän vaaka rikki? Näytti nimittäin 700g eroa tämän aamun aikana, eikä mittausten välillä tapahtunut yhtään mitään :o . En käynyt vessassa, enkä vaihtanut vaatteita, onkohan tuo masiina rikki? En nimittäin löytänyt siitä mitään luukkua mistä saisi paristot esille. Ei kai se nyt mikään ikiliikkuja sentään ole? Mistähän tuokin saa virtansa?

Ja minä ajattelin opetella karppaamaan. Onko kukaan kokeillut tai karppaako kukaan tällä hetkellä? Sain tänä aamuna herätyksen että ilman sokeria pystyy ihan hyvin elämään. Jaahas, nyt viereen tuli yksi haisunäätä, eli kakkavaihto odottaa :wave:

Ei se teidän vaaka ole rikki, koska ihmisen paino voi vaihdella päivän aikana kaksi kiloa.
Ja näissä nykyajan vaakoissa kun ei ainakaan kaikissa pattereita. En nyt muista millä ne toimi, mutta toi munkin vaaka kestää varmasti lopun ikää mulla =)

jesh! paino on nyt 56,8 eli -500g! ihan hyvin vaikka viikonloppuna tuli vähän herkuteltua ja eilenkin söin jäätelöä noin 2,5dl.. jospa ens perjantaiksi putoais vielä enemmän =)
meidänkin puntari näyttää joskus ihan eri lukemia vähän ajan päästä vaikken ois syöny, en käyny vessassa enkä vaihtanu vaatteita.. outoa.. :whistle: =)

Tänään painoa 72,6kg. Kilo enää ylipainoa! Olen lopettanut laihduttamisen. Elän kuten dieetin aikanakin ja uuteen syömiseen olen tietysti jo tottunut tässä muutaman kuukauden aikana. Mahtavaa kun 17,4kg on pudonnut! Näin mennään hautaan asti. Vielä saa kiloja pudota erittäin mieluusti mutta nyt en ota siitä enää stressiä.

Luvassa on epäterveellistä syötävää. Tänään ranskiksia ja makkaraa (harvinaista herkkua nykyään meillä), huomenna haetaan miehen nimppareitten kunniaksi pitsat. Pakkasesta löytyy jätskiä, sunnuntaina leivon korvapuusteja niin mies saa tarjota maanantaina nimpparipullaa töissä.

Joo mutta jatketaan!

Mää se vaan laihrun vaikken tee paljon mitään... Aamulla paino 89,8 kg. Punnitsin 2 kertaa ja sama lukema eli uskottava se on. Keskiviikkona kävin lenkillä mut fiilis oli ihan nolla. Rämmin kyl sen about 6 km läpi ja otin vielä ihan lopussa loppukirin mut fiilis oli tosi surkee. Kaikki asiat vaan pyöri päässä, ja huomasin jo ekan puolen kilsan aikana et nyt menee huonosti... Mut tulipa silti käytyä. Tänään en edes harkitse ku oon nukkunu liian vähän. Jos itteään sais niskasta kii ja ajoissa nukkumaan ni vois aamulla käydä lenkillä, tai sitten pyöräilemässä, hmm... B)

Aamupaino oli 88,6kg. Herkutellut olen ja syönyt aika epäterveellisesti ku ei oo ehtiny ruokaa laittamaan ku puolet yöstä pitää valvoa ja illat menee imettäessä. Eli painon pudotus on täysin imettämisen ansiota. Jatkuiski vielä 10 kg mutta tuskin sentään.. Noh, toivossa on hyvä elää.

Eipä tässä tällä kertaa muuta.. Edelleen kone huollossa joten harvakseltaan tänne pääsen :'(

Voi vitsi Sadetta :flower: Hattua täytyy nostaa tuolle sinun pudotukselle :) . Mutta kohtahan sinä jätät meidät :'( . Sain itsekin taas hieman uutta puhtia kun luin teidän pudotuksista.

Kaipa tuo vaaka näyttää sitten oikeita lukuja. Noh, jospas minäkin saisin ensi viikolla taas raportoida vähän paremmista pudotusluvuista. Mähän voisinkin alkaa Sadetan paikalle vetojuhdaksi B)

Mulla voi pitää vielä vanhat lukemat!
Täällä ollaan pikkuhiljaa selviämässä flunssasta ja yritän päästä vetään lattareita taas sunnuntaina ja jos ensi viikolla pääsi taas kiinni tuohon salilla käyntiin! Nyt olo on aika hyvä!

Huomenta!

Mulla tavallaan juhlat jatkui vaikka oli kaksi viikkoa väliä, tuli nimittäin eilen tytön kummi ja avokkinsa yökylään ja siinä sitten syötiin aika myöhään päiväruoka eikä meidän vieraat edes syöneet sitä. Saunan lämmitin ja käytiin tietty saunassa ja tuli otettua siideriä ja kuinkas ollakaan, tuli puhetta että lähtisin näyttämään vähän paikallista yöelämää tälle avokille ja sitten löydettiin ittemme paikallisesta karaokebaarista ja kummi jäi tytön kanssa. Mutta nyt heräsi toinen vieraista ja lähden höpisemään.

Eilen sit pitkästä aikaa jumppasin kalorinpolton läpi joka kestää 35min se helpoin.
Ja nyt huomaa :S on pikkasen jäykkänä reidet ja alaselän alue. No onhan siitä aikaakin kun viimeks pystyin moisen tekemään. Ihanaa olla taas terveempi, että pystyy taas paremmin tohon liikuntaan harrastamaan =) Oli pikkasen huono kunto jo kun en jaksanu kaikkea tehä.

Mutta kyllä se tästäö, huomenna uusiks =)

sadetta: oot kyllä onnistunut tosi hyvin pudottamaan painoa! :flower:

mulla taas dieetissä on lievästi sanottuna tullu takapakkia.. eilen söin taas jäätelöä aika runsaasti ja tänään ostin mainoksen uhrina mansikka-vanilja fani paloja.. ja niitä mä nyt sitten popsin kuin karkkeja.. :ashamed:
huomenna sitten taas tiukka kuuri.. tai oikeestaan kyllä tämä herkuttelu loppu nyt tähän ja laitan fani palat kaappiin ja pakastimeen en katokkaan.. (siellä on vielä yli3 litraa jäätelöä jotka anoppi meille osti)......

Jess! Tänään kävin kummin virkaa toimittamassa ja otin vain yhden suolapalan ja yhden kahvikakkupalan + pari kuppia teetä :) . Aika hyvin, mutta kun ajelin kotiin tunti sitten, tajusin etten ollut tänään syönyt mitään leipää enempää, että ei ainakaan lisää tullut tälle päivälle. Do dii, toivottavasti huomenna ei iske hirveä nälkäkohtaus jo aamusta.

Tarttee vissiin lähtee poikittain tuonne sänkyyn makailemaan, pikku-ukkeliini oli sammunut mummolaan jo puoli seitsemän, eli meikäläisen herätys on sitten aamulla viiden kieppeillä :/

Voi vitsi kun minäkin saisin puhtia tuon liikunnan aloittamiseen. Edelleen haaveilen että saisin aloitettua joskus callaneticsin, mutta eipä taida aikaa koskaan löytyvän muksujen kanssa :/

Huomenta!

Selviydyin siitäkin aika hyvin, ennen aamupalaa kävin vaa'alla, ei ihmeempiä muutoksia, ainakaan yläkanttiin. Mies sitten eilen tuli saunomaan ja kuinkas ollakaan, keksi että voitaisiin pitää roskaruokapäivä ja mä sitten (kukas muukaan) jouduin lähtee kauppaan ruokaostoksille, piti tuoda lihapiirakoita ja hampurilaisia sekä broilermakkaraa. Mutta söin eilen vain yhden lihapiirakan tuon makkaran palan kera ja ennen nukkumaanmenoa sitten hampurilaisen. Ei olisi neuvolan täti oikein ollut mielissään kun olisi nähnyt meidän ruokajutut mutta onneksi niitä ei tule syötyä kovin usein niin ei ole kellään mitään sanomista siihen mitä syön kun kuiteskin yritän syödä terveellisesti.
Mä muuten sain meidän vierailta komean kultaisen sormuksen tohon keskisormeen, nimettömään olisi ollut liian iso niin kokeilin keskisormea ja siihenhän se oli kuin tehty ja on oikean käden keskisormessa. Jokohan ne synttärit nyt sitten olisi vietetty lopullisesti?? Kuka tietää että joku voisi vielä muistaakin mua jollakin, ei siinä mitään kun ei tarttis syödä mitään epäterveellistä. Mutta eiköhän se tämä tästä vielä iloksi muutu että paino rupeaisi putoamaan lisää.

Siivous on muuten tuplahyödyllistä :wave: . Tuli aamupäivällä imuroitua, pestyä lattiat, pyykkiä on pesty ja värjättykin ja lakanat vaihdettu ja kun koko ajan on liikkeessä siivotessa, niin eiköhän muutama kalorikin tipahtanut kyydistä. Niin, ja tuli myös puhdasta :) . Sain vihdoin muksut vähäksi aikaa nukkumaan, ehdin itsekin hengähtää pyykin pesun lomassa.

Hyvin jaksoin ja olo on vieläkin hyvä, joten voin kai uskoa siihen, että olen vihdoin parantunut! JEE! :D
Tiistaina ajattelin koittaa kuntosalille menoa ja kaippa sitten pitäisi vielä vaikka perjantainakin käydä. =) Kyllä tää tästä taas lähtee käyntiin! :)
Joten mie oon taas mukana remmissä ja toivotaan, että tuloksia alkaa taas tulle. Tiistaina vaaka kertoo totuuden, paljonko tuli takaisin, kun sairastin. :/

Voi hitsi kun suunnittelin vaunulenkkiä, mutta täällä sataa :( . Ei olis tänään tarvinnut ryntäillä mihkään, vaan ollaan ihan koko päivä lasten kanssa kotosalla ja nyt ei tuon sateen takia voi mennä uloskaan. No onneksi kaapissa ei ole mitään herkkuja, ettei tule syöpyteltyä.

Rakkapanuu pituus:176cm, ap:93kg, tp: 74, 85kg
Äitipeikko pituus: * , ap:94,5 kg, tp:*
Solaris1 pituus: * , ap: 81,3, tp:69,9, 81kg
Sadetta pituus: 169, ap: 82,2, tp: 70, 72,6kg(-600g)
Oinas74 pituus:175cm, ap:94,5, tp:88, 89,8kg(-400g)
Tossuliini pituus:*, ap:102,9, tp: 95, 104kg
Pakkasmarja pituus: 175, ap:67 , tp:60-63
Harmaja kirnupiimä pituus:*, ap: 75, tp:60
Niinnu pituus:172,5, ap:73,8, tp:n.60, 71kg
Quattromam Pituus: 163, ap: 79,4, tp:65-70
Unissakävelijä pituus:164cm, ap:79,6, tp:55-65, 76,1kg(-800g)
Jontsu79 pituus:164cm, ap: 84, tp:60
Ellu80 pituus:154cm, ap: 65, tp:52, 56,8kg (+-/0)
Napasaara pituus:163cm, ap:74,
Leimukka pituus:167cm, ap:84,5, tp:75kg, 83,7kg
Verenpisara pituus:157cm, ap:69,4, tp:60, 68,5kg(-400g)
Äitiliini83 pituuus:167cm , ap:93, tp:70kg, 84,8kg(-800g)
Kukkala pituus:*, ap:96, tp:62-65, 74kg
Perlos Pituus:168cm, ap:90, tp65, 88,6kg(-600g)
Anouk Pituus:166cm, ap:81kg, tp:60kg, 77,5kg(-200g)

eli tässä on lista jossa on ensin pituus, alkupaino (ap), tavoitepaino(tp), *:llä on merkki jos tietoa ei ole ilmoitettu, tämänhetkinen paino on lihavoitu, suluissa on viikkopudotus. ps: ilmoittakaa mahdolliset virheet, niin korjaan tiedot =)

Vaaka näytti, että -400g oli tipahtanut eli painoni olisi nyt 68,5.

Tuossa tosin voi näkyä eilinen syöpöttely vielä kun söin normaalia enemmän :ashamed: Toinen juttu, että tää ihana aika kuusta joten on vähän turvonnut olo ja epäilen nestettä vähän kertyneen. No viikon päästä näkee totuuden =)

Eilen jumppasin kalorinpolton helpoimmalla tasolla 35min ja kunto edelleen huono, no on kait se kun ei oo moneen viikkoon kunnolla saanut kuntoilla.
Tänään harjoitellaan sitten vatsaa ja selkää peräti 45min. joka on tehokkaampi kuin 35min. Sillä vaikeammalla tasolla.
Nuissa videoissa on siis kaksi tasoa helpompi ja vaikeampi. Ja kummassakin on pitkä tai lyhyt ohjelma.

Mutta olen minä tuohon puoleen kiloon tyytyväinen, parempi sekin kuin ei mitään =)

huomenta! :wave:
Mulla on menny peffalleen koko laihdutushomma :( mä oon perjantaista asti herkutellu.. mm jäätelöä yhteensä 2 litraa!! :headwall: järkyttävää! ja kaikkea muutakin epäterveellistä.. :'( nyt mä oon itelleni niin vihanen että en kyllä syö mitään herkkuja lähes kahteen viikkoon!!

no en mä nyt enää ole vihanen itelleni.. nimittäin kävin äsken vessassa ja taas on sama paino kuin perjantaina :D en voi uskoa... herkuttelin tosissaan koko viikonlopun.. outoa.. :whistle: =) vaikka voi tolla herkuttelulla olla se vaikutus että paino ei nyt laskee enempää vähään aikaan.. no senpä näkee sitten =)

Salilta juuri kotiuduin. Melkein 600 kaloria tuli poltettua ja olo on aika mahtava! Olen varmaankin nyt oikeasti parantunut. Huomenna viimestään näkee sit...
No jotain huonoakin sitten... Paino on nyt taas noussut tän kuukauden sairastelun ja syömisen jälkeen. 85 kg näytti vaaka nyt, mutta onhan mulla tässä muutama päivä aikaa kiriä vielä ennen perjantain punnitusta. =) Tuosta on hyvä lähteä taas hiihtelemään alas päin. Tavoitteena edelleen jotakin 74-76 kg:n välillä! Eli ei muuta, kun niskasta taas kiinni ja tiputteleen! :wave:

Havahduin sitten vasta illalla perjantaina, että on punnituspäivä :whistle: , mutta punnitsin lauantai aamuna ja oli 77,5kg. Elikkä -200g. Siis miten voi tippua noin hitaasti. Ku kumminkin pelasin salibandya 7h ja bodupumppia 1h ja spinning 1h. No eikö se jossakin vaiheessa sitten vaikuta ;)

Nyt on jo helppoa kieltäytyä viikolla hyväskästä, mutta viikonloppuna vielä ottaa lujille. Mulla on yksi karkkipäivä, mutta joskus tulee sitten toisena päivänä syötyä esim. jäätelö tai lättyjä.

Monella on jo tosi paljon paino tippunut, saas nähä joudunko aiva yksin jatkamaan joulun jälkeen ;)

Kävin eilen ihan eri paikkakunnalla lenkillä, sillä välin ku autoon vaihdettiin renkaat. Tavallisesti käyn Pälkäneellä, nyt kävin Valkeakoskella. Ai että oli mukavaa se maisemanvaihdos! Koskissa on ihanat riipparit eli vaihtelua maastossa tosi mukavasti: mäkiä ja rappuja, ja mitkä upeat maisemat! Eikä hajuhaittaakaan ollu tällä kertaa. :D Jos ei tarvis miehen yrityksen takia asua täällä maalla ni haluisin ehkä muuttaa takas Koskiin (asuttiin v. 97-98) Vähän reilut puol tuntia lenkkeilin rauhallista vauhtia, kaloreita kulu vähän yli 600. Ja paino näytti 89,7 kg eli -100 g, heh :laugh: No, katotaan sit perjantaina mitä näyttää...

Anouk: mä en ainakaan oo ihan heti häipymässä täältä laihdutusryhmästä...

Rakkapanuu: tervetuloa takaisin! Sitä jaksaa taas uudella innolla sairastelun jälkeen. Tsemppiä!

Yhteistyössä